MuscleMeat

Dude. Keramische pannen zijn de shit.

Bezoekers in dit topic

AwesomeSauce

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 jun 2010
Berichten
956
Waardering
38
Lengte
1m98
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
Dus ik besloot gister om een pan te vervangen en ik had gelezen en gehoord over die nieuwe keramische pannen en dat die helemaal de shit zijn. En ja hoor. Die dingen zijn de shit. Ik kan gewoon 4, 5, 6 eieren bakken in dat ding zonder een druppel olie of stukje boter. Brand 0,0 aan. Wordt meteen één geheel en kan het zo zonder spatel ofzo van de pan op m'n bord leggen. Zelfde met zalm, eerst moest ik met m'n teflon pan altijd veel kokosvet gebruiken anders bakte die zalm aan. Kan nu dus zoveel zalm als ik wil er in gooien zonder iets en het bakt alsnog niet aan.

Iemand anders ervaringen?! Als je er nog niet één hebt, koop er één. Een hele berg voedsel koken voor een week gaat nu sneller en makkelijker en ik maak de pan schoon met wat wc papier. :D
 
Dure pan gekocht en geen geld over voor keukenpapier? :p
 
Klinkt handig, toch een stuk makkelijker als je geen rekening hoeft te houden met boter om in te bakken etc
 
wij hebben die ook... kost wat meer maar een pak beter qua kwaliteit en gebruiksgemak
 
Je kan trouwens eentje bij Action halen, voor nog geen tientje.
 
Ze zijn helemaal niet zo duur! Heb er ééntje bij de blokker gekocht voor 30
 
Je kan trouwens eentje bij Action halen, voor nog geen tientje.

Die natuurlijk na 5x gebruiken, de tyfus in gaan. Ja daar heb ik ervaring mee. Ik ga nu gewoon dure kopen.
 
Haha nee, ze gaan net zo lang mee als Tefal. Heb messen van Action ook, kan NERGENS een betere en scherpere vinden.
 
Haha nee, ze gaan net zo lang mee als Tefal. Heb messen van Action ook, kan NERGENS een betere en scherpere vinden.

De Tefal serie van de blokker, de basic pannen, die heeft Tefal niet eens op zijn eigen website vermeld staan, daar laat de anti-aanbaklaag van los na enkele maanden...

Trouwens wel eens met Wüsthof of Global gesneden oa.?
 
Ik heb er ook eens eentje gekocht (KB ?) In het begin super, maar na verloop van tijd werd het allemaal wel minder. Bladeren zoals bij teflon doet het in ieder geval nooit.
 
Die natuurlijk na 5x gebruiken, de tyfus in gaan. Ja daar heb ik ervaring mee. Ik ga nu gewoon dure kopen.

Zelfde hier, werkte prima tot na een paar keer alles vast bleef kleven.

Die van Blokker werken veel beter.
 
Jep, wokpan van 60 euro ofzo, in het begin fantastisch! Maand later blijft alles gewoon weer plakken :S
 
Ja, die pannen gaan niet zo lang mee. Vorige ging 2 maanden mee en was behoorlijk dure pan. NOOIT MEER
 
De Tefal serie van de blokker, de basic pannen, die heeft Tefal niet eens op zijn eigen website vermeld staan, daar laat de anti-aanbaklaag van los na enkele maanden...

Trouwens wel eens met Wüsthof of Global gesneden oa.?
Ik heb 3 euro voor dat mes betaald, hij snijdt alles met gemak.....zacht, hard, warm, plakkerig.
 
Onderwerp even omhoog. Ik gebruik gewoon goedkopere aluminium pannen, niet te heet, eten in bereiden (vuur op gemiddeld) en niet met bestek in gaan rommelen (krassen).

Heb ook geen problemen met loslaten van de aanbaklaag maar wel met het feit dat na een aantal maanden intensief gebruik de pan 'op' is en niet meer volledig schoon te krijgen.

Ik neem dit op de koop toe omdat ik de pannen zeer intensief gebruik.
 
Onderwerp even omhoog. Ik gebruik gewoon goedkopere aluminium pannen, niet te heet, eten in bereiden (vuur op gemiddeld) en niet met bestek in gaan rommelen (krassen). Heb ook geen problemen met loslaten van de aanbaklaag maar wel met het feit dat na een aantal maanden intensief gebruik de pan 'op' is en niet meer volledig schoon te krijgen. Ik neem dit op de koop toe omdat ik de pannen zeer intensief gebruik.

Oke is goed.
 
Sterke bump.
 
Heb ze op mn dak liggen, maar mooi vind ik het niet hoor
 
Back
Naar boven