Fitness Seller

Dürüm Döner

Bezoekers in dit topic

GrunnPower

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 apr 2007
Berichten
14
Waardering
0
Weet iemand intussen al de voedingswaarde voor Dürüm Döner (wrap met kippenvlees)?
Vreemd genoeg schijnt daar helemaal niets over bekend te zijn ... :o
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand intussen al de voedingswaarde voor Dürüm Döner (wrap)?
Vreemd genoeg schijnt daar helemaal niets over bekend te zijn ... :o

Google een op voedingswaarde hondenvlees...
 
Google een op voedingswaarde hondenvlees...

:hamer:

gewoon even schatten hoeveel gram vlees en salade ertussen zit. En ook voor sauce en de brood. En allemaal appart zoeken en optellen.
 
Laatst bewerkt:
Google een op voedingswaarde hondenvlees...

met knoflooksaus gemengt met 5 dagen ouwe kwakjes ;) en groente die de groene kleur alleen nog hebben door de schimmel die erop zit.
 
gram prot% vet% koolh.% kcal.
100 10.24 9.28 21.12 268.8
als ik het goed heb gelezen

EDIT: dit is kebab, maar aangezien het vlees hetzelfde is...
 
heb ik al zo lang niet gehad :sad: die dingen zijn ook zo duur :treuren:
VUILE AFZETTERS :mad:
 
Koop wat minder nutteloze dingen zoals whey.
 
Koop wat minder nutteloze dingen zoals whey.

???
nou ja ik vind het gewoon niet waard om fkng 4 euro uit te geven aan die zooi. Hoe lekker het ook is. En vooral als je het s'nachts haal ofzo wanneer je uit ben gegaan. Nou dan zit er echt geen 10gram vlees er tussen. Maar goed das bij die k*t tent hier zo.

voor 4 euro haal ik liever paar blikken tonijn :cool:

dus??? nutteloze dingen he??
 
een paar blikken tonijn! zo mag ik het horen kerel !!!
 
Ik heb het niet over wat ik zou moeten kopen, ik vraag alleen naar de voedingswaarden van dat spul! :(

By the way, kebab is niet hetzelfde vlees. Dat schijnt met name uit kalfs-, rund- en zelfs varkensvlees te zijn, zo las ik in een Duits onderzoek:

http://www.wdr.de/radio/wdr3/archiv/sendungen/lebrep/service/doener.html

Ik heb het hier evenwel over de kipvariant. Kip is mager vlees en rijk aan eiwitten. Het zou dus een goed alternatief kunnen zijn voor degene die toch eens zin heeft in een lekkere snack. Ik weet niet wat jullie allemaal gewend zijn, maar bij ons in Groningen kun je ckrs een goede Kip Dürüm krijgen :cool:

Af en toe een snack zo word ook hier in dit forum altijd beweerd (ik ga uit van 1 per week) moet dan toch kunnen? :D

De reaktie's zoals over tonijn en whey vind ik dan ook volstrekt niet ter zake doende. Dat is toch (meestal) een vast onderdeel in je voedingsschema?

Maar vooralsnog heb ik nog steeds niet de juiste waarden kunnen vinden. In Duitsland heet het trouwens Yufka

Ik heb mijn hoop dan ook maar gevestigd op iemand die de vraag goed leest en niet met allerlei voedingsadviezen aankomt .... :(
 
Je moest eens weten wat ze allemaal met dat vlees uitspoken!
Als je dat weet.. dan eet je het geen 2e keer meer!

Beter bak je thuis kip en verse groente en een wrap en dan de oven in... is tenminste 100% higenisch
 
Waar in Groningen haal je zo'n lekkere durum dan?

Als ik wil junken stap ik dat steegje tegenover de Febo in, achter die Mexicaan zit 1 of andere Turk met pizza's voor E4.50.
 
Waar in Groningen haal je zo'n lekkere durum dan?

Als ik wil junken stap ik dat steegje tegenover de Febo in, achter die Mexicaan zit 1 of andere Turk met pizza's voor E4.50.

De beste zit momenteel aan de Oude Ebbingestraat 70: Ozan Döner Kebap.

Voorheen had deze eigenaar de welbekende Hasret aan de Astraat. Die heeft ie verkocht en nu zit ie hier. Die nieuwe eigenaar van Hasret pronkt een beetje met zijn veren, maar de beste kwaliteit vindt je echt hier. Vriendelijke bediening, erg netjes daar! Favoriet bij velen en zeker bij ons taxichauffeurs :D

Dürüm - Oosters brood met kippenvlees, tomaat, sla en ui.

Onlangs heeft ie er nog een zaak bijgeopend in de Poelestraat. Ik kom daar nooit, omdat ik daar niet mag komen met de taxi .. :sad:
 
Je moest eens weten wat ze allemaal met dat vlees uitspoken!
Als je dat weet.. dan eet je het geen 2e keer meer!

Zelfde verhaal als met frikandellen. Daar zit ook van alles is volgens de geruchten. Maar jij weet schijnbaar wat er allemaal inzit? Okay, kom maar op met die info en laat ons ff weten wat er volgens jou zoal inzit ... ???
 
heb ik al zo lang niet gehad :sad: die dingen zijn ook zo duur :treuren:
VUILE AFZETTERS :mad:

2.50 .. maar zelf eet i khet niet meer, dit is in breda ;) maar verwacht verder geen luxe van het tentje
 
???
nou ja ik vind het gewoon niet waard om fkng 4 euro uit te geven aan die zooi. Hoe lekker het ook is. En vooral als je het s'nachts haal ofzo wanneer je uit ben gegaan. Nou dan zit er echt geen 10gram vlees er tussen. Maar goed das bij die k*t tent hier zo.

voor 4 euro haal ik liever paar blikken tonijn :cool:

dus??? nutteloze dingen he??

Dus ik hoef je niet een keer te trakteren op een Durum na een training bij Bodyshape :D
 
schat je hoeveel gr kippenvlees erin zit, schat je hoeveel gram die wrap is en kijk je naar de kcals van een vergelijkbaar product, bijvoorbeeld pizzadeeg of pittahbrood, voeg je dat samen hup, heb je ongeveer de voedignswaarde.
 
Back
Naar boven