XXL Nutrition

Duf als een konijn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
6.844
Waardering
25
Wat er vandaag met me gebeurt is typisch voor als ik langere tijd geen lichamelijke activiteit heb gehad:
- krijg vreselijke honger
- heb vreselijke slaap ook al probeer ik de KH-inname te beperken
- voel me dus zo duf als een konijn en heb bovendien nog eens barstende koppijn.. kan ook een gebrek aan zuurstof hier zijn.

Iemand bekend met dat verschijnsel? Om de dufheid tegen te gaan, ga ik denk ik vrijdag maar zo'n 80-100 km fietsen naar mijn vakantiebestemming.

O ja.. in het kader van ons ben zuunig heb ik 2 alternatieve oefeningen bedacht voor borst en biceps (2e kerstdag of vrijdagochtend)
- opdrukken ipv bankdrukken
- twee emmers met steeds meer water vullen voor biceps curl evt. ook preacher curl ermee proberen.

Iemand nog meer huis- tuin- en keuken oefeningen ???

Espi (die vandaag 3x spontaan in slaap viel.. wel bovenop een studieboek ja en 's nachts rond 9 uur slaapt itt de gebruikelijk 6-7 uur)
 
misschien overtrained???
 
Neu, net gekeken bij het plassen.. en jawel ik was weer uit ketose.. ik had nl. vanmiddag een bakje ijs genaamd The Full Vermonty (B&J) van plm 125 gram gegeten.

Als ik niet iets doe aan cardio of wat dan ook, stapelen alle KH zich op in mijn lichaam en dan is er weer sprake van een snelle daling van het bloedsuikergehalte.. en erna weer vreselijke honger.

het bekende patroon wat ik dankzij ketovreten in toom weet te houden.. maar ik had gedacht dat 1 bakje ijs 'geen kwaad kon'.. blijkbaar niet dus :(
Maar ach.. het was wel errrug lekker.

Je weet toch wel wat 'the full Monty' betekent.. ? :banana:
 
Neem van mij aan dat een konijn niet duf is :D
 
Ik ben ook verschrikkelijk duf... al 2 dagen nt getraind, studeren en een rotweer buiten. Pffff... vanavond barman spelen, dat is tenminste leuk!:nut:
 
Mmm, idd, dat ijs was niet zo slim :( Als je gefietst hebt, en weer in ketose zit, zul je weer wel fitter worden. Veel plezier in Duitsland, gxis revidon ;)
 
Even melden dat ik me extreem labiel voelde de afgelopen tijd. Zeer depressief, o.a. ivm de vergeefse strijd tegen het overgewicht (want 2 kg aangekomen in december ondanks vergrootte inspanningen) en het gebrek aan lichaamsbeweging tussen kerst en 6 januari. Dwz ondanks dat ik nog 3x getraind met KT (thuis en in D), 1x gezwommen en 100km had gefietst naar huis... extreem veel geslapen.
Gisterochtend nog zelfs met de gedachte gespeeld van de brug te springen, zo depri was ik :bawling:
en vandaag weer extreem happy, nou ja, met mate dan.. maar in ieder geval weer enorm opgeknapt.
Verschil: gisteren weer KT gedaan en vandaag dan echt weer de eerste spinning les gehad en weer anaeroob gegaan.. tsjakka!

Toch stom hoor dat ik zo beïnvloedbaar ben door cardio... wel een geluk dat het de winterdepressie op afstand wist te houden...

Espi... die iets te vaak aan brug-springen of voor-de-trein-gooien heeft gedacht en gehoopt had die gedachte niet meer mee te maken.. :(
 
Back
Naar boven