XXL Nutrition

Duid aan welke oefeningen jij doet en krijg karma. (women only) (1 bezoeker)

welke oefeningen doe jij in je huidig schema?


  • Totaal stemmers
    43

Bezoekers in dit topic

el smurfo

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
7.728
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Welke oefeningen doe jij NU in je schema. Je zal ze mss allemaal wel eens gedaan hebben maar vink vooral de oefeningen aan die je op dit moment doet.

Wees ervan bewust dat dit een publieke enquete is en dat Big T negatieve karma geeft aan leden die de resultaten van deze enquete boycotten.

Wegens structurele beperkingen heb ik veel oefeningen moeten schrappen waaronder deze er zeker nog bij moesten:

benen: toestel waarbij je de benen naar binnen moet duwen
benen: toestel waarbij je de benen naar buiten moet duwen
kuiten: standing calf raises
kuiten: zittende calf raises

Als je gestemd hebt en je doet ook 1 van de 4 hierboven vernoemde oefeningen zet het dan ook even in een post. Je moet toch posten als je karma wil :')

ook opties als:
ik doe alleen cardio
ik ben een man
en ik loop gewoon wat te chillen in de gym konden er helaas niet meer bij

PS: buik is bewust weggelaten
 
Laatst bewerkt:
wat doe jij dan in dit topic als het alleen voor vrowen is.

ik doe face pulls. hoe moet je dat aanduiden?
 
wat doe jij dan in dit topic als het alleen voor vrowen is.

ik doe face pulls. hoe moet je dat aanduiden?

research :p
Als de oefeningen er niet bij staan dan gewoon in een post zetten. Je moet zowiezo posten in dit topic voor karma dus dat maakt het dan volledig :D

Strongman: jij slet!
 
Welke oefeningen doe jij NU in je schema. Je zal ze mss allemaal wel eens gedaan hebben maar vink vooral de oefeningen aan die je op dit moment doet.

Wees ervan bewust dat dit een publieke enquete is en dat Big T negatieve karma geeft aan leden die de resultaten van deze enquete boycotten.

Wegens structurele beperkingen heb ik veel oefeningen moeten schrappen waaronder deze er zeker nog bij moesten:

benen: toestel waarbij je de benen naar binnen moet duwen
benen: toestel waarbij je de benen naar buiten moet duwen
kuiten: standing calf raises
kuiten: zittende calf raises

ook opties als:
ik doe alleen cardio
ik ben een man
en ik loop gewoon wat te chillen in de gym konden er helaas niet meer bij

Als je gestemd hebt en je doet ook 1 van de 4 hierboven vernoemde oefeningen zet het dan ook even in een post. Je moet toch posten als je karma wil :')

PS: buik is bewust weggelaten

Doe alle vier de oefeningen en doe ook cardio.
 
Welke oefeningen doe jij NU in je schema. Je zal ze mss allemaal wel eens gedaan hebben maar vink vooral de oefeningen aan die je op dit moment doet.

Wees ervan bewust dat dit een publieke enquete is en dat Big T negatieve karma geeft aan leden die de resultaten van deze enquete boycotten.

Wegens structurele beperkingen heb ik veel oefeningen moeten schrappen waaronder deze er zeker nog bij moesten:

benen: toestel waarbij je de benen naar binnen moet duwen
benen: toestel waarbij je de benen naar buiten moet duwen
kuiten: standing calf raises
kuiten: zittende calf raises

Als je gestemd hebt en je doet ook 1 van de 4 hierboven vernoemde oefeningen zet het dan ook even in een post. Je moet toch posten als je karma wil :')

ook opties als:
ik doe alleen cardio
ik ben een man
en ik loop gewoon wat te chillen in de gym konden er helaas niet meer bij

PS: buik is bewust weggelaten

Ik doe ook zowel het toestel waar je de benen naar binnen als naar buiten moet duwen. Doe er ook het maximum aantal gewicht *trots* :)

Waarom is de buik weggelaten? Is mijn belangrijkste gebied :)
 
ik heb gestemd, maar weet niet in hoeverre je nog aanvullingen in de post wilt?
 
Ik doe ook zowel het toestel waar je de benen naar binnen als naar buiten moet duwen. Doe er ook het maximum aantal gewicht *trots* :)

Waarom is de buik weggelaten? Is mijn belangrijkste gebied :)

je mag gerust alle buikspieroefeningen in je post vermelden hoor :p

De enquete is nu al te kort en van buikspieroefeningen zijn er echt tientallen oefeningen te doen met nog eens varianten om dezelfde oefening moeilijker te maken dus ik ga er gewoon vanuit dat iedereen die gestemd heeft ook zijn buik wel traint, doet er niet toe op welke manier :D

ik heb gestemd, maar weet niet in hoeverre je nog aanvullingen in de post wilt?

moesten er oefeningen vergeten zijn die jij altijd doet maar er niet tussen staan dan kan je ze nog vermelden in een post ook maar de karma krijg je zowiezo als je de enquete ingevuld hebt hoor ;)
 
Back extension
Chest press
Shoulder press
Squat in smith
Vertical traction
triceps push down
Biceps cable curl
Dumbbell press
lateral raises
Dummbell biceps curl
Dumbbell Triceps Curl
buikspieren kwartiertje:D
cardio crosstrainer en fiets

da was het wel zo ongeveer denk ik
 
Smurfo wil zijn vrouwelijke kant verder ontwikkelen door nu ook te gaan trainen als een vrouw:D
 
Push-ups staan er niet bij, doe ik wel - en dan wel netjes met de tenen op de grond (niet zoals de gemiddelde vrouw op de sportschool die op de knieën zit!).
 
Push-ups staan er niet bij, doe ik wel - en dan wel netjes met de tenen op de grond (niet zoals de gemiddelde vrouw op de sportschool die op de knieën zit!).

:o:D

Maar het lukt steeds beter om er meer correct te doen hahaha
 
:o:D

Maar het lukt steeds beter om er meer correct te doen hahaha

Op de één of andere rare manier heb ik meer moeite de oefening correct uit te voeren op m'n knieën. Daarentegen is op je tenen wel een stuk zwaarder...
Voeten omhoog is trouwens qua uitvoering nog beter (maar ook weer zwaarder).
 
Op mijn knieen kan ik mooi met neusje tot op de grond, op tenen heb ik er toch wel meer moeite mee. Maar nu ik ook meer aan mijn buikspieren werk merk ik dat het wel wat stabieler gaat op de teentjes haha. Voetjes van de vloer begin ik nog maar niet aan.
 
Op mijn knieen kan ik mooi met neusje tot op de grond, op tenen heb ik er toch wel meer moeite mee. Maar nu ik ook meer aan mijn buikspieren werk merk ik dat het wel wat stabieler gaat op de teentjes haha. Voetjes van de vloer begin ik nog maar niet aan.

Rondje voor de hele zaak wanneer ik handstand-pushups kan uitvoeren!
Ik kan niet eens zelfstandig een handstand...
 
Ik doe momenteel voor borst ook dumbbell pull-overs en dippen met de focus op borst. Voor m'n kuiten doe ik telkens andere oefeningen. Maar het varieert tussen zittende calf raises, staande en dan zittende calf press in de leg press machine.

En dan nog drie keer per week een uur cardio... zoooooo saai, maar ja... wie mooi wil zijn... je kent het wel :)
 
Skullcrushers mis ik ook nog. :)
Nog steeds bezig om je zusje aan een schema te helpen smurfo?
 
Wat ik me zo nog ff herinner doe ik verder ook nog vaak good mornings, walking lunges, step ups, db shoulder press, shrugs, push press en sumo squat.

Ik doe momenteel voor borst ook dumbbell pull-overs en dippen met de focus op borst. Voor m'n kuiten doe ik telkens andere oefeningen. Maar het varieert tussen zittende calf raises, staande en dan zittende calf press in de leg press machine.

En dan nog drie keer per week een uur cardio... zoooooo saai, maar ja... wie mooi wil zijn... je kent het wel :)

Op de een of andere manier lukt het me nooit om bij die oefening m'n borst te voelen, voel het meer in m'n lats (voelt een beetje hetzelfde alsof je een straight arm pulldown doet, zeg maar).
 
Back
Naar boven