MuscleMeat

Duidelijk(ere) foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic


Meh ik laat mijn ma gewoon niet graag foto's trekken.. vind het maar raar om te vragen.

Misschien eens in de gym :)

En zelfontspanner is makkelijk gezegd... waar moet ik dat ding dan zetten imo is ook maar irritant.

Zal later misschien eens proberen NOG duidelijkere foto's te nemen :P. Dan doe ik benen erbij , ze gaan goed vooruit, iedere week extra beentraining doet hen goed :P

Maar bedankt voor de comments :) pos of neg :P , ga gewoon hard blijven trainen de rest zie ik dan wel.
 
echt dude...ben je bang dat ze zich aan je vergrijpt ofzo ?
Ik vraag gewoon altijd aan mn zus,ma of pa om ff foto te maken.
 
Meh ik laat mijn ma gewoon niet graag foto's trekken.. vind het maar raar om te vragen.

Misschien eens in de gym :)

En zelfontspanner is makkelijk gezegd... waar moet ik dat ding dan zetten imo is ook maar irritant.

Zal later misschien eens proberen NOG duidelijkere foto's te nemen :P. Dan doe ik benen erbij , ze gaan goed vooruit, iedere week extra beentraining doet hen goed :P

Maar bedankt voor de comments :) pos of neg :P , ga gewoon hard blijven trainen de rest zie ik dan wel.

Luie flikker;). maar wel een goede vooruitgang.
 
Wel goede vooruitgang, wat is je doel omdat je je afvraagt of je moet gaan bulken of cutten? In iedere geval als het zo goed gaat en je je er prettig bij voelt, zou ik zo doorgaan (wel gezond eten he ;)) en als je dan stil ligt kijken wat je kan gaan aanpassen.
 
Je voorfoto is wel lachen :D

Goede vooruitgang!
 
Haha, je durft niet aan je eigen moeder te vragen of ze een foto van je wil maken, maar wel met gay united op de foto te gaan.

FAIL.
 
Moedertje is altijd een goede fotograaf.
 
echt dude...ben je bang dat ze zich aan je vergrijpt ofzo ?
Ik vraag gewoon altijd aan mn zus,ma of pa om ff foto te maken.

Moedertje is altijd een goede fotograaf.

+1

Vraag de volgende keer gewoon je moeder, zo krijg je een veel beter beeld van je fysiek. Je hoeft je toch nergens voor te schamen?

'Mam ik wil m'n progressie kijken, wil je even een pica schieten van mijn gruwelijke back double biceps?'
 
Wel goede vooruitgang, wat is je doel omdat je je afvraagt of je moet gaan bulken of cutten? In iedere geval als het zo goed gaat en je je er prettig bij voelt, zou ik zo doorgaan (wel gezond eten he ;)) en als je dan stil ligt kijken wat je kan gaan aanpassen.

Dunno , ben nu op een punt waar ik dus een beetje twijfel , de zomer komt eraan. Mijn training bestaat dus uit 3x full body 1x benen maar achter iedere training loop ik ook 3km en zondag nog eens 3 :P , aan cardio ook geen gebrek...

Dus kvraag me beetje af of ik nu beter wat zou droogzetten of me er helemaal niets van aantrekken en gewoon doordoen.

Meh en toch zint het me niet dat mijn ma foto's trekt xD ik laat men vriendin het wel doen :). Maar ik beloof dus NOG duidelijkere foto's.

Tsjah die 1ste foto.. have mercy twas een jaar geleden :P maar dan nog begrijp ik de reacties wel :p
 
Haha, je durft niet aan je eigen moeder te vragen of ze een foto van je wil maken, maar wel met gay united op de foto te gaan.

FAIL.

:roflol:



Trouwens als je dit al 'Duidelijk(ere)' foto's noemt, dan vraag ik me echt af hoe je vorige foto's er hebben uitgezien.
 
:roflol:
Trouwens als je dit al 'Duidelijk(ere)' foto's noemt, dan vraag ik me echt af hoe je vorige foto's er hebben uitgezien.


van die rennende-in-de-mist-foto's
vraag gewoon aan een willekeurige mongool op straat

ot:
goeie prog.
 
Netjes! duidelijk vooruitgang te zien ja
 
vieze homo gay party jij lijkt op baasssiieee
j58lu9.png
 
die eerste pic. best verwijderen,is nigal gay.
zeker die rechtse op de foto,THE3gay superdudes
maar idd goede progressie
 
Laatst bewerkt:
Goede progressie!
 
Back
Naar boven