MuscleMeat

Duidelijke plaatjes

Bezoekers in dit topic

Ano_94

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 sep 2008
Berichten
2.762
Waardering
0
Hallo, voor school (BSM) moet ik een activiteit bedenken voor 20 andere mensen. hierbij wou ik graag gaan "fitnessen". Ik moet tevens een schema voor iedereen maken als "test" weet iemand waar ik duidelijke plaatjes kan vinden van oefeningen???

Wesking.
 
Deze site is wel mooi voor plaatjes van oefeningen. Er staan veel oefeningen op elk met een geanimeerd plaatje en een plaatje van begin- en eindpositie en allemaal in dezelfde sT.

Daarnaast zijn er per oefening nog plaatjes welke spiergroepen in welke mate belast worden.

Success ermee! :)
 
Deze site is wel mooi voor plaatjes van oefeningen. Er staan veel oefeningen op elk met een geanimeerd plaatje en een plaatje van begin- en eindpositie en allemaal in dezelfde sT.

Daarnaast zijn er per oefening nog plaatjes welke spiergroepen in welke mate belast worden.

Success ermee! :)


Heel erg bedankt!!, k was eigenlijk opzoek naar 1 plaatje waaruit duidelijk werd wat de opdracht was, maar 2 plaatjes kan ook thx!!!
 
Ben benieuwd of er mensen gaan zijn die niet willen meedoen omdat ze anders grote spieren krijgen :p
 
Ben benieuwd of er mensen gaan zijn die niet willen meedoen omdat ze anders grote spieren krijgen :p

Iedreen doet wel mee want het is examevak :roflol:
 
bump:

die personal trainers in mn sportschool betalen ervoor heeft niemand zoiets (gratis) want dat ik wel het duidelijkst. :o
 
waar betalen ze voor?

Dude ik hoop dat je geen examen nederlands hoeft te doen, gaat je zeker struggles geven...
 
waar betalen ze voor?

Dude ik hoop dat je geen examen nederlands hoeft te doen, gaat je zeker struggles geven...

Voor duidelijke plaatjes van oefeningen...
 
Back
Naar boven