MuscleMeat

Duifs vooruitgang.

Bezoekers in dit topic

The Duif

Cool Novice
Lid geworden
26 mei 2019
Berichten
37
Waardering
7
Lengte
1m81
Massa
70kg
Dood
 
Laatst bewerkt:
Dat is al een hele weg die je hebt afgelegd, succes met het loggen!
 
Inmiddels bijna 3 maand verder.. nog steeds veel aan het rondsnuffelen hier, dat wel. Ik ben nog steeds te vinden in de sportschool. Sinds juli ben ik begonnen met een leanbulk en van 2x naar 3x per week trainen. Wel ben ik overgestapt naar stronglift waar ik nu in 5e week zit. Bevalt heel goed!

Mijn gewicht is van 67,5 naar 73kg gegaan. De eerste week van mijn bulk ben ik 4 dagen lang gigantisch over de scheef gegaan. Ik heb zitten vreten als een vies varken. Na een jaar lang cutten kon ik mezelf gewoon niet inhouden. Sushi, cafetaria, sushi, cafetaria. Oja en ook nog sushi en cafetaria. Calorieën zitten bunkeren als een malle. Gelukkig wel de knop weer omgezet en gestart met een leanbulk die goed vol te houden is. Het liefst wil ik nog meer kcal vreten...

Stats stronglift:

5x5 squat 62,5kg
5x5 BP 45kg
5x5 row 55kg
5x5 ohp 30kg
1x5 deadlift 80kg

Heerlijke training moet ik zeggen. Ik ga hier net zo lang mee door tot ik geen progressie meer boek. 100kg 5x5 squats is nog wel een doelletje voor het eind van dit jaar.

To be continued...
 
Erg goede keus om als beginner over te stappen op Stronglifts!
Ga je geen spijt van krijgen. Een beetje een terugval na zo lang op je eten letten is normaal.
Goed dat je de draad weer hebt kunnen oppakken.
 
Dat af en toe zelfcontrole verliezen kennen meerdere hier (ik ook)
Zolang je jezelf kunt herpakken is het niet het einde van de wereld ;)
Succes met je bulk.
 
Back
Naar boven