AndroidHealthClinic

Duitsland-Nederland (1 bezoeker)

Wat wordt het?


  • Totaal stemmers
    35

Bezoekers in dit topic

bwa, als je met robben, sneijder, van persie en van der vaart speelt, zijn er niet veel ploegen die gaan winnen tegen oranje. Verdediging is idd niet zo sterk maar geen 1 ploeg gaat vol op de aanval spelen tegen oranje.


:eek: Sinds wanneer ben je die mening toegedaan?

Was overigens een kwestie van tijd tot er een mindere periode zou komen. Beter nu dan tijdens een groot toernooi of midden in een kwalificatie.
 
:eek: Sinds wanneer ben je die mening toegedaan?

Was overigens een kwestie van tijd tot er een mindere periode zou komen. Beter nu dan tijdens een groot toernooi of midden in een kwalificatie.
altijd :scratch:
 
Kan je nu echt veel conclusies trekken uit een oefenpotje?
 
De beste spelers? Laten we eerlijk zijn, je bedoelt alleen Robben en die is toch vrijwel altijd geblesseerd. Van Persie is al jaren waardeloos bij Oranje, Pieters is uberhaupt een zeer beperkte speler. En Van der Vaart en Afellay zitten bij een fitte selectie op de bank want Kuijt speelt altijd.

Oranje is gewoon niet zo sterk, dit is de eerste test in jaren (samen met die tegen Spanje) en ze hebben weer gefaald met hun zogenaamde "verdedigend blok".

Kuijt. :roflol: Zelfs een gehandicapte vrouw is beter.
 
Wat is je punt? Hij speelt altijd - meer dan wie dan ook - dus het ligt niet aan de spelers die we missen maar aan Bert van Marwijk.
 
Mijn punt is dat Kuijt niet moet spelen, maar je hebt wel gelijk dat Van Marwijk hem altijd opstelt.
 
Ik was een beetje slapering en heb alleen de eerste helft gezien, maar vonden jullie Duitsland echt zo sterk ? Had wel meer verwacht van dat zogenaamde prachtig aanvallende voetbal van Duitsland. En Nederland had ik wel verwacht met alleen Sneijder als smaakmaker. Robben scheelt wel erg veel, die kan een wedstrijd helemaal alleen op zijn kop zetten.
 
Inderdaad, Robben behoort qua beslissende factor echt in het rijtje met Ronaldo, Messi, Rooney, Kaka paar jaar geleden en verder weet ik niet eens wie er nog bij kunnen.

Mis je vooral in dit soort wedstrijden die je niet op routine wint.
 
Back
Naar boven