Fitness Seller

Duitsland ontsnapt aan terreur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoe kan jij me nou hoger inschatten als je zelf met dit soort domme opmerkingen komt?

Draag jij bij met goede posts hier ofzo?

Laat me dan ff weten welke want als er 1 iemand domme opmerkingen post ben jij het wel.

Centaur heeft gelukkig wel begrijpend lezen op school gehad en begrijpt precies wat ik bedoel.

Als je het dus de volgende x weer niet snapt eerst ff vragen voordat je met domme opmerkingen komt.
take it easy testo

ga zitten en pak een bacootje

en doe de boogie woogie:D
 
Hoe kan jij me nou hoger inschatten als je zelf met dit soort domme opmerkingen komt?

Draag jij bij met goede posts hier ofzo?

Laat me dan ff weten welke want als er 1 iemand domme opmerkingen post ben jij het wel.

Centaur heeft gelukkig wel begrijpend lezen op school gehad en begrijpt precies wat ik bedoel.

Als je het dus de volgende x weer niet snapt eerst ff vragen voordat je met domme opmerkingen komt.

ok my bad, sorry.
 
Tsja....wat moet je hier nou nog van zeggen?

Racisme gaat weer hoogtij vieren en maar afvragen hoe dat toch komt...:rolleyes:
ze hebben toch nog geen kampen gebouwd en meer dan 50mil mensen gekild wegens gay/jood/... ?
 
ze hebben toch nog geen kampen gebouwd en meer dan 50mil mensen gekild wegens gay/jood/... ?

50 miljoen? lijkt me een beetje aan de hoge kant
 
Ik dacht al dat ik een draadje vergeten was...
 
Er zijn 6 miljoen joden vermoord tijdens de holocaust, jij zou er 50 miljoen van maken... dat maakt uit: 44 miljoen joden
 
Back
Naar boven