Fitness Seller

duizelig na t-bar, deadlift..

Bezoekers in dit topic

D3363

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
12 aug 2012
Berichten
555
Waardering
9
Lengte
1m79
Massa
73kg
na grote oefeningen als t-bar en deadlift word ik steeds duizelig weten jullie hoe dit komt of wat ik ertegen kan doen?
ademhaling is trouwens goed
 
Ik denk doordat je een bepaalde druk in je kop krijgt van die inspanning, ik had het afgelopen vrijdag met squats. Heb er niet echt een heldere verklaring voor..
 
het is vooral k*t als alle bankjes bezet zijn en je dus niet even kunt zitten, dit was een uurtje geleden dus het geval en ik was aan het toppen met t-bar dus ik ging bijna neer.
 
Eet je wel iets van te voren wanneer je gaat trainen? Mischien is je suikerspiegel wel erg laag dat je down word.. En ga de volgende keer gewoon rustig op vloer zitten.. Heb schijt aan een ander, en neem gewoon een tijdelijke rust op dat moment. ;)
 
meer carbs eten?
 
ja ik eet goed voor de training en ook een appel dus daar ligt het denk ik niet aan
 
ja ik eet goed voor de training en ook een appel dus daar ligt het denk ik niet aan

wat? en hoeveel tijd zit er tussen je laatste maaltijd en je training?
 
Train je 's avonds? Wat eet je allemaal voor de training, toch niet alleen die appel?
 
op zondag train ik in de middag dan eet ik 3broodjes en een appel daarna neem ik een eiwit shake en na die shake wacht ik nog een uur voor het trainen en normaal train ik in de avond en dan wacht ik 1/1,5 uur na mn avond eten.
 
Heb ik ook altijd als ik deadlift doe, ik begin dan veel meer te zweten en word duizelig...
 
Ijzer tekort?
 
Opsich moet dat voldoende zijn, maar probeer eens complexe carbs als rijst of havermout voor je training te eten.

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 15:43 ----------

Ijzer tekort?

Heeft ook dezelfde symptomen idd.. Mischien is TS wel vegetariër.
 
Opsich moet dat voldoende zijn, maar probeer eens complexe carbs als rijst of havermout voor je training te eten.

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 15:43 ----------



Heeft ook dezelfde symptomen idd.. Mischien is TS wel vegetariër.
heb ik al geprobeert dit helpt ook niet

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 15:45 ----------

Ijzer tekort?

ik heb het gegoogled en dit schijnt vaker te zijn bij mensen onder de 22 dus dit zou het kunnen zijn, tips om ijzer vullen?
 
Ijzer / vlees, stroop (raad ik niet aan vanwege de suikers) of als supplement.
 
Ijzer / vlees, stroop (raad ik niet aan vanwege de suikers) of als supplement.

bedankt, ik ga ernaar kijken en dan laat ik over een paar weken horen of het geholpen heeft
 
Google anders ook maar even maar producten waar veel ijzer in zit. En zoek ook even op welke verhoudingen geschikt zijn voor iemand met een ijzer tekort. Succes, post over een paar weken hier maar weer of je verbeteringen merkt.
 
ik heb gelezen dan ik ongeveer 11miligram moet hebben en dat een ijzer teveel ook niet goed is dus ik dacht aan 5miligram extra wat vinden jullie?
 
ik heb gelezen dan ik ongeveer 11miligram moet hebben en dat een ijzer teveel ook niet goed is dus ik dacht aan 5miligram extra wat vinden jullie?

Eet gewoon wat vaker spinazie ;) Nergens voor nodig om het te supplementeren.

Spinazie bij de vis/aardappels(stampot). Als je in een hele gekke bui ben dan gooi je het door de blender en maak je er een shake van.
 
Hoe adem je tijdens de oefening? Daar kan het ook aan liggen namelijk

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 16:27 ----------


Helemaal overheen gelezen :o
 
Eet gewoon wat vaker spinazie ;) Nergens voor nodig om het te supplementeren.

Spinazie bij de vis/aardappels(stampot). Als je in een hele gekke bui ben dan gooi je het door de blender en maak je er een shake van.

het punt is dat ik moet eten wat mn moeder voorschotelt
 
Back
Naar boven