AndroidHealthClinic

Duizeligheid en in slaap vallen na 3iu HGH, beetje GHRP-6 en veel eten

Bezoekers in dit topic

pintinho

Novice
Lid geworden
11 feb 2018
Berichten
27
Waardering
6
Ik heb 100iu HGH en 5mg GHRP-6 gekocht voor een supergoedkope prijzen. Ik woon in Oost-Europa. Ik weet niet precies. Ik heb eerder goedkope HGH-gekocht en had alle bijwerkingen van HGH bij 6-8iu, dus ik denk dat het toen wel echte HGH was, maar deze keer was het wel erg goedkoop.

Ik vraag me af hoeveel GHRP-6 ik precies moet injecteren met insuline-naalden.

Ik heb 1ml BAC-water bij de 5mg GHRP-6 gedaan en 0,1ml geinjecteerd.
Ik had waarschijnlijk 2ml BAC-water moeten nemen.

Dit zijn de instructies online:

> You have added 2 ml of water in a 5 mg GHRP 6 vial. This means that complete 1 ml of reconstitution solution in will give you 2.5 mg or 2500 mcg of GHRP 6. Keep in mind not to dose it more than 100 mcg in one shot. So, for a 100 mcg dose, you have to inject 2 units, if you are using a 50 unit insulin syringe.

Maar ik snap al weinig meer van die wiskunde...
  • 50 unit syringe = 0,5ml... = 1250 mcg
  • 2 units is dan = 20% daarvan? = 250 mcg... i.p.v. 100 mcg?
Ik voelde weinig 20 minuten na de injectie, maar na 40 minuten kon ik het van de honger niet meer houden. Gelukkig had ik 300gram gekookte kipfilet in de koelkast en in de magnetron gedaan.
10 minuten later werd ik erg duizelig en slaperig en heb ik een protein bar (chocolate) + multi-vitamine (250ml) gedronken en een uur geslapen.

Ik raak in de war van de peptide-wiskunde en het feit dat 5mg in zo'n mini-flesje zit en dat je maar 100mcg zou moeten injecteren.
10iu met 1ml BAC-water of 5mg met 2ml BAC-water, lijkt allebei 10 te zijn, maar blijkbaar niet.
 
Back
Naar boven