Fitness Seller

Dulle's 1st Havoc Pulse Cycle

  • Topic starter Dulle
  • Startdatum
  • Reacties 39
  • Weergaven 14K
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

abbo! mss de volgende cycle na mn natadrol :cool:
goed dat je voor een full cycle hebt gekozen!
pulse methode had ik ook al paar logs van gelezen maar denk idd dat je meer haalt uit full..
 
Hoe gaat het chef?
 
Laatste training was woensdag, had niet meer kracht maar zeker meer uithoudingsvermogen. Leek alsof ik na een zware set maar 10 sec rust nodig had! Dit was vooral te merken bij het deadliften, waar ik normaal na 3 sets al uitgeteld ben :o

Tijdens en na de training is ook duidelijk een behoorlijke pomp en vasculariteit te merken. Aggressiviteit is er ook genoeg, dus tot nu toe toch al redelijke effecten!

Vannacht was eigenlijk de eerste nacht waarin ik meerdere uren achter elkaar geslapen heb... Deze "bijwerking" is toch wel jammer, aangezien je die rust HARD nodig hebt om je lichaam te laten herstellen! Ga vanavond eens een OTC slaapmiddel proberen, als blijkt dat dit niet genoeg is zal ik toch iets anders moeten doen.

PCT bestaat uit een aantal lever supps, creatine, test booster, 6-oxo een NO-booster en uiteraard alle standaard vitamines, omega's e.d.
Nolva wil ik toch bij de hand hebben voor als ik bijvoorbeeld gyno voel opkomen.
 
Laatste training was woensdag, had niet meer kracht maar zeker meer uithoudingsvermogen. Leek alsof ik na een zware set maar 10 sec rust nodig had! Dit was vooral te merken bij het deadliften, waar ik normaal na 3 sets al uitgeteld ben :o

Tijdens en na de training is ook duidelijk een behoorlijke pomp en vasculariteit te merken. Aggressiviteit is er ook genoeg, dus tot nu toe toch al redelijke effecten!

Vannacht was eigenlijk de eerste nacht waarin ik meerdere uren achter elkaar geslapen heb... Deze "bijwerking" is toch wel jammer, aangezien je die rust HARD nodig hebt om je lichaam te laten herstellen! Ga vanavond eens een OTC slaapmiddel proberen, als blijkt dat dit niet genoeg is zal ik toch iets anders moeten doen.

PCT bestaat uit een aantal lever supps, creatine, test booster, 6-oxo een NO-booster en uiteraard alle standaard vitamines, omega's e.d.
Nolva wil ik toch bij de hand hebben voor als ik bijvoorbeeld gyno voel opkomen.

aan wat denk je? lean dreams?

goed bezig wel!!!
 
Heb niet zoveel kennis van dat soort supps, weet dat melatonine kan helpen dus dat zal ik eerst proberen.

Als het volgende week echter nog niet is opgelost, denk ik er aan om een kleine dosis GBL te nemen. Dit werkt perfect om een lange en diepe slaap te hebben en schijnt zelfs de afgifte van groeihormoon (maar ook cortisol) te bevorderen. Nog even nakijken of dit wel mogelijk is i.v.m. de leverbelasting.
 
Vannacht heerlijk geslapen, maar wel vreemde dromen gehad! Las hierover in StevenG's log, misschien dat dit een trigger was? ;)

Training gister ging goed, maatje van me vroeg of ik aan de AAS zat toen hij zag dat ik 40kg dumbbell press deed! De eerste drie reps gingen me nog tamelijk goed af ook, heb uiteindelijk 3 setjes van 6 kunnen doen...

Ook mn schouders heb ik behoorlijk aangepakt: front raises met 16 en side raises met 14, beide 2kg meer dan dat ik voorheen pakte... Kracht begint dus toch een beetje vooruit te gaan al! :) De gedrevenheid en het uithoudingsvermogen is nu ook groter dan normaal, vind het nu jammer als ik naar huis moet gaan :o

Al met al verloopt de cycle nog voorspoedig!
 
Nolva wil ik toch bij de hand hebben voor als ik bijvoorbeeld gyno voel opkomen.

Als je het toch bij de hand hebt zou ik het gewoon gebruiken.
Is effectiever en ook nog goedkoper. Nogal nutteloos om zowel nolva als een otc-AI te kopen en dan maar één te gebruiken.
 
Slapen verloopt goed, blijkbaar heeft mijn lichaam zich een beetje kunnen aanpassen aan de Havoc.

Vraag me trouwens af of de tijdstippen van inname wel optimaal zijn. Laatste dosis neem ik om 7 uur savonds, 6 uur later(halfwaardetijd van havoc?) is het pas 1 uur snachts. Als ik het goed begrijp gaat mijn T waarde vanaf dat moment dalen totdat ik smorgens weer een volgende dosis neem? Dit terwijl mijn spieren juist het meest moeten herstellen tijdens mijn slaap... Misschien toch beter om vlak voor het slapen mijn laatste te nemen en de tweede dosis om 4/5 uur in plaats van 1 uur.

Enfin! Vanavond rug/biceps - merk dat mijn spieren niet snel genoeg herstellen om een fullbody te kunnen doen... Terug naar een 4/5 daagse split dus maar.
 
Vannacht heerlijk geslapen, maar wel vreemde dromen gehad! Las hierover in StevenG's log, misschien dat dit een trigger was? ;)

Training gister ging goed, maatje van me vroeg of ik aan de AAS zat toen hij zag dat ik 40kg dumbbell press deed! De eerste drie reps gingen me nog tamelijk goed af ook, heb uiteindelijk 3 setjes van 6 kunnen doen...

Ook mn schouders heb ik behoorlijk aangepakt: front raises met 16 en side raises met 14, beide 2kg meer dan dat ik voorheen pakte... Kracht begint dus toch een beetje vooruit te gaan al! :) De gedrevenheid en het uithoudingsvermogen is nu ook groter dan normaal, vind het nu jammer als ik naar huis moet gaan :o

Al met al verloopt de cycle nog voorspoedig!
haha :D
goed bezig beest ;)

Slapen verloopt goed, blijkbaar heeft mijn lichaam zich een beetje kunnen aanpassen aan de Havoc.

Vraag me trouwens af of de tijdstippen van inname wel optimaal zijn. Laatste dosis neem ik om 7 uur savonds, 6 uur later(halfwaardetijd van havoc?) is het pas 1 uur snachts. Als ik het goed begrijp gaat mijn T waarde vanaf dat moment dalen totdat ik smorgens weer een volgende dosis neem? Dit terwijl mijn spieren juist het meest moeten herstellen tijdens mijn slaap... Misschien toch beter om vlak voor het slapen mijn laatste te nemen en de tweede dosis om 4/5 uur in plaats van 1 uur.

Enfin! Vanavond rug/biceps - merk dat mijn spieren niet snel genoeg herstellen om een fullbody te kunnen doen... Terug naar een 4/5 daagse split dus maar.

over die inname weet ik het niet juist.. ik doe gwn ochtend en middag.. als ik op 6caps natadrol ga dan s'ochtends s'middags en s'avonds allemaal bij het eten :)

niet snel genoeg herstellen? heb ik ook schrik voor bij die natadrol aangezien ik toch wel harder en harder ga trainen.. mss een herstelbevorderende supp erin gooie?
 
Vraag me trouwens af of de tijdstippen van inname wel optimaal zijn. Laatste dosis neem ik om 7 uur savonds, 6 uur later(halfwaardetijd van havoc?) is het pas 1 uur snachts. Als ik het goed begrijp gaat mijn T waarde vanaf dat moment dalen totdat ik smorgens weer een volgende dosis neem? Dit terwijl mijn spieren juist het meest moeten herstellen tijdens mijn slaap... Misschien toch beter om vlak voor het slapen mijn laatste te nemen en de tweede dosis om 4/5 uur in plaats van 1 uur.

Ik neem de laatste dosis ook gewoon voor het slapen. Ik heb nog nooit echt slecht geslapen door PH's of iets dergelijk.
Goed dat je er al iets van merkt blijkbaar, ik vond havoc wel goed qua krachtwinst.
 
Vanavond op het menu: borst & triceps!

Tot nu toe nog geen sides behalve misschien een wat vettere huid... Maar dat kan ook komen door het warmere weer ;)

Ben benieuwd of ik vanavond iets ga merken van krachttoename, heb de hele dag al flink gegeten (6 eieren, 200 gr kip, 200gr salami, 100gr zelfgemaakte low-carb chocolade (600kcal)) en vanavond nog een supersized schnitzel dus daar zal het niet aan liggen! :)

Zal van het weekend foto's proberen up te loaden (kan usb-kabel van gsm niet vinden) en voor mijn carb-load ook even lichaamsgewicht checken!
 
Laatst bewerkt:
Training woensdag ging klote! Had teveel gegeten waardoor ik minder kracht had en kreeg zelfs buikpijn na een tijdje. Toch geprobeerd zoveel mogelijk te doen en toen maar naar huis.

Gisteren schouder en benentraining gehad:

Military press nieuw PR! 2x4x65
Front raise: 3x6x18
Side raise: 3x6x18

Squats: 2x8x100
Hierna had ik (voor de eerste keer) last van backpumps! Taurine gaat dus omhoog... (zat op 2g nu 3g)
Leg press: 3x8x230
Lunges: 3x8x60
Seated Calf raises: 4x10x110

Verder nog wat leg raises gedaan ergens tussendoor, over het algemeen ging het wel lekker alleen dus al vrij snel moeten stoppen met het squaten vanwege kramp in mn rug. Was trouwens niet zozeer mijn onderrug maar meer in het midden...

Military press PR ben ik zeer tevreden mee, hoop de 75 te halen over 3 weken! Verder ga ik nu ook zwaarder met de front/side raises maar dit vind ik niet zo bijzonder.

Verder heb ik tijdens de training ongeveer 10 liter zweet verloren denk ik.... Niet normaal hoe ik zat te zweten! Mijn handdoek was na een half uur al verzadigd :p

Vanavond rust en morgenvroeg weer rug/biceps: Deadlift, Chin ups, BOR, Rows, Seated rows en als laatste DB curls. Gooi er nog wat buik/kuiten training tussendoor om mijn biceps af en toe te laten rusten, zodat deze me niet al te veel beperken. Nu al zin in!
 
kramp in onderrug.. hm backpumps? mss wat taurine nemen? doen er veel die aan de havoc zitte..

EDIT:

Naast de Havoc (die ik trouwens rond de training inneem) zal ik supplementeren met onder andere:

- Visolie capsules (als onderdeel van Anabolic Diet)
- BCAA's
- Glucosamine
- Taurine
- Multivit

hoeveel neem je?
 
Neem nu 3 gram (eerst 2), maar ga ook minderen met de koffie :p

Schijnt dat caffeine de afbraak van Kalium bevordert, dat weer nodig om kramp te voorkomen...
 
Vind het best lekker gaan hiero! Voor de backpumps idd gewoon taurine nemen, heb wel eens logs gezien met 4-4,5 gram taurine met Epi, dus zou me er niet teveel zorgen over maken om het wat te verhogen.

Voor krampen kun je magnesium pillen halen!;)
 
Eindelijk weer eens een update!

Laatste tijd behoorlijk druk, wat soms gevolgen heeft voor mijn eetschema...
Probeer in ieder geval genoeg eiwitten en kcal naar binnen te krijgen, maar het is niet optimaal.

Trainingen gaan goed, maar ook niet meer dan dat. Heb nog geen monster kracht gains gehad maar goed dat kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat ik veel afwissel tussen verschillende oefeningen. Doe dus bijvoorbeeld niet iedere week BB bench press. Voor spiergroei werkt dit altijd behoorlijk goed bij me! (net als precies het tegenovergestelde> HST)

Morgen weer schouders, benieuwd naar de MP! Nu snel slapen, anders wordt het natuurlijk waardeloos... Oja, heb eindelijk foto's van voor de cycle!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
das al een redelijk goeie cheape dat je had! hopelijk kan je het maximale uit je cycle halen! GO FOR IT!!
 
Nice man!
Maat van mij gaat aan de epi. Zal is zien hoe hij gaat vorderen.
Nette mp!
 
Nice beard! Hoe gaat het nu? Ikben ookweer begonnen(epi/xtren) nu 1w bezig:) laat wat van je horen!
 
Back
Naar boven