MuscleMeat

dumbbells in gym (1 bezoeker)

dumbells in de gym

  • <20kg

    Stemmen: 14 10,0%
  • <30kg

    Stemmen: 28 20,0%
  • <40kg

    Stemmen: 43 30,7%
  • <60kg

    Stemmen: 39 27,9%
  • meer dan 60 kg

    Stemmen: 16 11,4%

  • Totaal stemmers
    140

Bezoekers in dit topic

T/M 60

En je kan ze zelf in elkaar zetten maar dan zijn ze niet te hanteren als je boven de 60 gaat!
 
Ik heb ze zien liggen 38 kilo, 40 is weer nergens te vinden :D
 
bij ons gaan ze tot veertig.. voor het zwaardere werk heb je toch echt een stang met schijven nodig :D
 
Bij ons maar tot 32, maar dat is nog ff genoeg!

Als ik fly's trek met 32 kilo, ben ik alweer een stukkie verder :)
 
bij ons gaan ze tot en met 54 kg. eigenaar had belooft dat hij dumbbells tot 70 kg zou krijgen, maar hij belooft zoveel :) Opzich is 54 wel zwaar zat, maar om te dumbbell pressen zijn ze voor mijn te licht.
 
Bij mij tot 20KG, maar met een losse stang kan ik er 40KG van maken.
 
Tot 32,5. Is voorlopig wel even zwaar genoeg, maar er is geen 30 kg. Dus ik moet straks met DB press van 27,5 in 1 keer naar 32,5 :( .
 
Bij ons gaan ze voor zover ik weet tot 44...
 
Bij ons t/m 60KG ik kan dus niet stemmen :rolleyes:. Ze worden bij ons gebruikt door 2 mensen ik en een ander. K*t gym!
 
1e gym: tot 52 geloof ik
2e gym: slechts tot 30
 
Bij ons tot 30, met zelf maken 40/45 ...zoiets....

Snap er geen reet van het is nog lang niet te zwaar voor me....

behalve met shrugs oefeningen,deatlift, been-oefeningen etc.... ook wel een beetje voor de row oefeningen , maar voor mijn borst of zo..... ???

Snap er geen reet van dat jullie allemaal zo zwaar kunnen.
En gewichten van 72 kilo de stuk, daar doe ik nog lang niet mee :D
 
tot 45kg denk ik. vorige gym tot 21kg :p
 
Aimee zei:
Dan heb jij niet goed opgelet, want er zijn al heel lang geleden 72kg dumbbells aangeschaft. Speciaal voor een vriend van me die bankdrukwedstrijden doet!!!

Bankdrukwedstrijden? Wie precies? Ik ben al heel lang op zoek naar iemand die mij kan uitleggen hoe ik goed moet bankdrukken op een PL manier......wil zelf volgend jaar ook wedstrijden gaan draaien maar dan gewoon met de grote 3 als oefeningen.
 
Dennis traint daar. Die heeft een max BP van 230 geloof ik. Grote jongen. Traint vaak overdag. Ook Simon Sulaiman van de Sterkste Man loopt daar rond. Die kan je miss ook eens tips vragen (maar weet niet of ie antwoordt geeft hoor, hij is een beetje gek!!)
 
tot 20 :S maar met een beetje stapelen en hulp van tyripjes tot 39
 
48 kg... maar die heb ik toch nog niet nodig dus:D
 
Back
Naar boven