MuscleMeat

Dumbbells voor beginner (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leonidas300

Novice
Lid geworden
25 okt 2020
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
62kg
Vetpercentage
7%
Beste lezers,
Ik wil beginnen om thuis te trainen en denk dat dumbbells een goede koop zijn. De meeste zijn met zand gevuld maar deze zijn met cement zonder review.
Hebben jullie misschien advies voor mij? Ik ben 177 cm en weeg 62 kg (17 jaar) mijn vetpercentage had ik berekend op ong. 7 a 8%. Ik zou graag willen aankomen, met name in spiermassa ( Of zou een optrekstang ook goed zijn?)
Ik ben een beginner die af en toe push ups doet maar niet echt weet hoe en wat. ik merk ook niet veel progressie en weet niet of ik dagelijks of om de dag moet oefenen.
Groet Leonidas:cool:
 
bol.com/nl/p/stokedale-dumbells-van-30-kg-dumbells-set-set-van-2-gewichten-fitness-gewichtschijven-anti-slip-dumbells-30-kg-schroefsluitingen-8-x-2-5-kg-4-x-1-25-kg-4-x-1-kg-4-x-sterslot-2-x-stang/9300000013203363/?bltgh=j-NKb3dmms5ttUDGPUtLrA.1_32.35.ProductTitle
 
dit zijn de dumbbells
 
Die niet kopen. Een stalen 30mm setje is onverslijtbaar en kan je altijd doorverkopen.
 
thx zal verder zoeken
 
thx zal verder zoeken
Ergens een Setje 2x15 kg zoeken, kan je altijd nog extra schijfjes bijkopen.
voor de coronacrisis kostte zo een set tussen de 60 en 70 euro dus laat je niet afzetten. Via bol.com vragen ze soms wel het dubbel op het moment.
 
Ergens een Setje 2x15 kg zoeken, kan je altijd nog extra schijfjes bijkopen.
voor de coronacrisis kostte zo een set tussen de 60 en 70 euro dus laat je niet afzetten. Via bol.com vragen ze soms wel het dubbel op het moment.
Goed zoeken inderdaad. Heb een setje met 12x5kg schijven kunnen ophalen voor een eurootje of 120 midden in de lockdown, niet iedereen doet mee met de trend :).
 
Goed zoeken inderdaad. Heb een setje met 12x5kg schijven kunnen ophalen voor een eurootje of 120 midden in de lockdown, niet iedereen doet mee met de trend :).