MuscleMeat

dumbbells

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
weten jullie waar je dumbbells kan kopen die ook in de gym liggen (niet met die losse schijven)? Varierend tussen 10 en 40 kg

thx :thumb:
 
thanx Diver, alleen jammer dat de prijzen er niet bijstaan.
 
Gewoon ff bellen, gaat tenminste wel tot 60 kg.

Succes Bro
 
:eek: ik heb soortgelijk dumbbells gezien op een andere site, 80 euro voor een db van 20 kg :eek: Ik hoop dat ze niet zo duur zijn... Ik heb ze al een mail gestuurd :p
 
via mij kan je ze kopen van mijn baas.

Ook 2de hands.

maar denk erom, DUUR. Nieuwe set tot 50kg dumbbells, een dikke 5000 Euro.
 
Originally posted by Ilya
via mij kan je ze kopen van mijn baas.

Ook 2de hands.

maar denk erom, DUUR. Nieuwe set tot 50kg dumbbells, een dikke 5000 Euro.

:eek: :toilet: :nut: Jezus zo duur! en een dumbbell van 20 kg hoeveel zou dat kosten?
 
Jah die setjes zijn heel duur ook apart zijn ze erg duur, Ecto ik zou ervan uit gaan dat je minstens 50 euro kwijt bent aan 20 kg..
 
hoeveel zouden die dumbbells van 200 lbs dan kosten in die film van Ronnie... :D

als je dumbbells van 20 kg wil, neem je toch gewoon met losse schijven...
ik heb zelf 2 dumbbells met elk 10kg gewicht die bij elkaar 30 euro waren. extra schijven van 5kg per stuk gekocht van 6 euro per stuk. kan nu max. dumbbells van 35kg maken met de schroef er net nog op...
 
Originally posted by NewbieNeo
hoeveel zouden die dumbbells van 200 lbs dan kosten in die film van Ronnie... :D
Per paar of 2 stuks tussen de 230 en 300 dollar.

Zulke zaken zijn altijd goedkoper als je ze in een set koopt.
 
ja maar het vervelende aan die schijven is dat je ze constant moet verwisselen, zucht !!

nadeel van een dumbbellset is dat je veel ruimte moet hebben, als je tot 50kg wil. Maar ik denk wel dat voor thuistraining je dat beter kunt doen, daarom heb ik ook zo'n hekel aan thuis trainen omdat ik een bloedhekel heb aan schijfjes verwisselen. Dat kost harstikke veel tijd.
 
Back
Naar boven