AndroidHealthClinic

dumbell oefeningen

Bezoekers in dit topic

Cchriss

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 jan 2013
Berichten
269
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
81kg
Vetpercentage
13%
Ik weet ondertussen dat ik al meerdere topics aan heb gemaakt over dingen wat betreft me reis naar curacao.
maar vroeg me toch nog even af of mensen nog wat onbekende oefeningen weten om te doen met 1 enkele dumbell.
de dumbell gaat mee in de koffer en gaat tot maximaal 15 kilo anders word het een duur grapje om mee te nemen.

ook vraag ik me af als ik dus bijvoorbeeld rows ga doen met ren dumbell van 15kilo kan ik dit dat gewoon dagelijks doen?
Omdat ik mijn spieren dus niet zo gek zwaar belast dat ze echt rust nodig hebben of zie ik dit verkeerd?
 
Een dumbbell van 15 kilo in je koffer ??


Ben je niet helemaal goed bij je hoofd ofzo ?
 
ga naar een hotel met sportschool ;P
of zoek een boom en ga wat optrekken ofzo
 
Hou gewoon vakantie en geniet er van, vakantie is om te ruste en andere dingen tedoen dan je normaal doet in je dagelijks leven.
 
Hou gewoon vakantie en geniet er van, vakantie is om te ruste en andere dingen tedoen dan je normaal doet in je dagelijks leven.

ik ga niet echt op vakantie ik verblijf hier 2.5 maand ongeveer vandaar dat ik wel wil blijven trainen en sportschool is een uur rijden vanaf daar

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

Een dumbbell van 15 kilo in je koffer ??


Ben je niet helemaal goed bij je hoofd ofzo ?

hoezo niet? mag 35kilo meenemen als ik comfort class ga reizen en aan 20kilo bagage heb ik genoeg.. zoals ik zeg verblijf hier een langere tijd he!
 
Omg wat een hel! 2,5 maand niet naar de sportschool kunnen (niet sarcastisch) zou gewoon doen wat je kan met die ene dumbell en idd aan een boom pull ups doen is ook niks mis mee haha
 
Ik zou gewoon AAS zetten, zodat je zoveel mogelijk massa behoudt!
 
ik ga niet echt op vakantie ik verblijf hier 2.5 maand ongeveer vandaar dat ik wel wil blijven trainen en sportschool is een uur rijden vanaf daar

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------



hoezo niet? mag 35kilo meenemen als ik comfort class ga reizen en aan 20kilo bagage heb ik genoeg.. zoals ik zeg verblijf hier een langere tijd he!

Wat wil je met 15 kilo dumbbell bereiken?

Doe 1 arm push ups, handstand push ups ,1 arm pull ups en pistol squats en laat je dumbbell lekker thuis.


Of neem je moeder op je rug en doe walking lunges.

Beter dan een dumbbell :D
 
Laatst bewerkt:
Wat wil je met 15 kilo dumbbell bereiken?

Doe 1 arm push ups, handstand push ups ,1 arm pull ups en pistol squats en laat je dumbbell lekker thuis.


Of neem je moeder op je rug en doe walking lunges.

Beter dan een dumbbell :D

haha tja weinig maar meer kan ik niet meenemen:) alle beetjes helpen toch

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Ik zou gewoon AAS zetten, zodat je zoveel mogelijk massa behoudt!

Aas meenemen naar curacao?? haha er zijn daar 100% controles:D
 
haha tja weinig maar meer kan ik niet meenemen:) alle beetjes helpen toch

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------



Aas meenemen naar curacao?? haha er zijn daar 100% controles:D

#yolo
 
Hou gewoon vakantie en geniet er van, vakantie is om te ruste en andere dingen tedoen dan je normaal doet in je dagelijks leven.

Exact, en als je dan toch zo wanhopig bent zoek een sportschool daar in de buurt op of gebruik andere materialen om mee te trainen.
 
Optrekken, opdrukken, sit-ups, dippen (bijv. met een stoel, of rand van een bed). Met een losse dumbell kun je natuurlijk ook wel wat oefeningen doen...maar zal nooit kunnen tippen aan een goed uitgeruste sportschool lijkt me...
 
als je dan toch per se wat wil meenemen... schaf je TRX banden aan... heb je meer mogelijkheden
 
als je dan toch per se wat wil meenemen... schaf je TRX banden aan... heb je meer mogelijkheden

deze zijn toevallig vandaag gekocht(Y) bedoel ook niet dat ik alleen met een dumbell wil trainen ga uiteraard gewoon optrekken dippen opdrukken enzo maar dacht misschien weten mensen nog andere dingen als alleen dumbell curls enzo;)
 
Back
Naar boven