MuscleMeat

Dumbells (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Markdeberg

Cool Novice
Lid geworden
10 aug 2020
Berichten
55
Waardering
14
Lengte
1m82
Massa
75kg
Hallo,
Ik ben sinds deze maand begonnen met krachttraining. Het probleem is echter wel dat ik niet beschik over veel fitness apparaten etc. Ik doe dit vooral met dumbells en oefeningen zonder apparaten (opdrukken etc). Met de dumbells doe ik wel veel verschillende oefeningen in een 12x4 schema waarbij echt wel verzuurd raak.
Ik begrijp dat het niet het meest ideale is om een workout te baseren op dumbell oefeningen, maar hoe erg is het nou echt?
 
Met dumbells nog nooit gehad, geven ze splinters af of zitten er scherpe randjes aan ofzo?
Ik krijg er erge eelt plekken van op mijn handen en die barste dan na een paar weken open.
Ze zijn niet persee scherp of hebben randjes, het kan ook liggen aan het feit dat mijn handen hier nog niet erg aangewend.
 
Ik krijg er erge eelt plekken van op mijn handen en die barste dan na een paar weken open.
Ze zijn niet persee scherp of hebben randjes, het kan ook liggen aan het feit dat mijn handen hier nog niet erg aangewend.
Dan denk ik idd dat het een kwestie van wennen is.
 
Ik krijg er erge eelt plekken van op mijn handen en die barste dan na een paar weken open.
Ze zijn niet persee scherp of hebben randjes, het kan ook liggen aan het feit dat mijn handen hier nog niet erg aangewend.
Is gewoon wennen, zolang je maar geen prinsessen handschoentjes gaat kopen.
 
Eelt op je handen dat stuk gaat is heel normaal. Heb ik na al die jaren trainen nog altijd. Gewoon doortrainen en NOOIT handschoenen gaan dragen.
 
Met dumbells nog nooit gehad, geven ze splinters af of zitten er scherpe randjes aan ofzo?
Die scherpe randjes ken ik met mijn verstelbare (kunststof dumbbells) meteen een beetje afgeschuurd die randjes, handen lagen ook nogal vaak open hierdoor :rolleyes:

Edit: ik heb het over de schijven.
 
Met een paar dumbbells kan je al veel. Toch lijkt het me inderdaad wijs om te kijken of je nog iets toe kan voegen
 
Back
Naar boven