XXL Nutrition

Dunnere kop krijgen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
Hey Bro's

IK heb nu vaak last van een bolle kop, me kaaklijn is nu aan het verdwijnen(klote).Me lichaam is wel droog, maar me kop niet.

ALs ik me cardio opvoer (ik jog) kan ik dan een drogere, slankere kop krijgen?

IK dieet al, en begin binnenkort aan me cutfase.


Groet
Levrone@
 
vreemd dat je hoofd nog steeds bol blijft ....

want als je vet verliest verlies je vet over je hele lichaam en niet op 1 plek (niet)
 
Originally posted by Frenkpie
vreemd dat je hoofd nog steeds bol blijft ....

want als je vet verliest verlies je vet over je hele lichaam en niet op 1 plek (niet)

idd.. maar probeer zoveel mogelijk zout te vermijden..dat houd veel vocht vast dus dat zou kunnen helpen en probeer met cardio iets te doen waarbij je echt zwaaaaar zweet.
 
Minder zout kan een oplossing wezen, te veel natrium is slecht voor je. Maar dat geld voor alles waar TE voor staat behalve tevrede
 
idd. oppassen met zout / natrium (wordt ook veel als conserveermiddel gebruikt)


Ik heb juist als ik te snel mijn bf wil verlagen dat ik jiust magerder in mijn gezicht wordt (kaaklijn al bij mijn oren zichtbaar)
 
Hangt een beetje van persoon tot persoon af. Ken enkele bb'ders op hoog niveau die droog staan en hun gezicht toch redelijk "gevuld" blijft. Andere, zoals ik ook, worden droog top op het bot in hun gezicht. Speelt echter geen rol voor de jurering!
 
Kan het niet ook liggen aan creatine?
 
Originally posted by CrocoDillon
Kan het niet ook liggen aan creatine?

Ik weet niet hoe lang Levrone al gberuikt (aan een stuk?)
 
Originally posted by CrocoDillon
Kan het niet ook liggen aan creatine?


volgens mij niet,maar als hij ooit heeft gekuurd met allerlei brol(cortisone,enz) kan het daar wel aan liggen?
 
een dbol koppie....ik zou maar wat vochafdrijvers gaan gebruiken....
Heb je wel goed gekeken... mischien is het wel VET!
 
heel vreemd, wanneer iemand afvalt zie je het meestal het eerst aan het gezicht.
 
Originally posted by beer



volgens mij niet,maar als hij ooit heeft gekuurd met allerlei brol(cortisone,enz) kan het daar wel aan liggen?


Cortisone nee nooit gebruikt, creatine gebruik ik met tussenpozen.

Zou diuritica werken, als het gaat om vocht??

EN hoe weet je of het om vocht gaat of om vet??
 
Back
Naar boven