Fitness Seller

dure auto op naam die je eigenlijk niet kan betalen! aangehouden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dareal

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mei 2006
Berichten
4.136
Waardering
25
Ik vraag me al lange tijd af, stel je rijdt in een nieuwe Bmw M5 X6 of amg 6.3 en je bent ergens rond de 20/24jaar!
En je werkt niet/of hebt een baantje waarmee je rond de 1600netto verdient!

Overduidelijk komt er dus ergens zwartgeld vandaan of doen ze iets wat niet helemaal in de haak is! Ken veel van deze jongens! Wat gebeurt er als ze worden aangehouden en politie ziet dat de auto op hun naam staat?

Als ik hun deze vraag stel komen ze met antwoorden als: op je oom zn naam/vader/moeder whatever! Dit kan niet altijd! Wat als je geen/slecht contact hebt met familie? vraag het me echt af
 
De politie is nou eenmaal niet de belastingdienst. Overigens ken ik ook nog een tegenovergesteld verhaal van een getinte kerel die op z'n 21e al een winkelketen had (euroland), en reed in een dikke amg, en werd keer op keer staande gehouden omdat de politie het niet vertrouwde:p
 
De politie is nou eenmaal niet de belastingdienst. Overigens ken ik ook nog een tegenovergesteld verhaal van een getinte kerel die op z'n 21e al een winkelketen had (euroland), en reed in een dikke amg, en werd keer op keer staande gehouden omdat de politie het niet vertrouwde:p

+1

Ken er genoeg zo, jonge gasten die CONSTANT aangehouden woorden door de politie omdat ze in een dure wagen rijden (reden? ik vermoed jaloezie...) voor allerlei controles uit te voeren.

Maar wat gaan ze doen idd?
Als jij die wagen nu op één of andere manier gekregen hebt...
 
+1

Ken er genoeg zo, jonge gasten die CONSTANT aangehouden woorden door de politie omdat ze in een dure wagen rijden (reden? ik vermoed jaloezie...) voor allerlei controles uit te voeren.

Maar wat gaan ze doen idd?
Als jij die wagen nu op één of andere manier gekregen hebt...

Het probleem is, als je die wagen hebt gekregen is dat het zelfde als geld schenken. Je moet er belasting over betalen. Ook een auto wordt gezien als een vermogen. En als daar niets over is betaald ben je de belasting aan het ontduiken.
Ik weet het achterlijke regels.

Ik woon hier in een ****buurt en er rijden hier allochtonen rond die net hun rijbewijs hebben, en dat in een nieuwe BMW of nieuwste Golf of wat dan ook. Vaak nog helemaal verbouwd met extratjes. Aan het volk kan je gewoon meteen zien dat ze zeker geen rijke ouders hebben of een fatsoenlijke baan. Van die "je weet toch" "Ik zweer" Superdude luitjes.

Daar zit echt wel meer in het spel bij zulke gasten.

Als je een hoge functie hebt is het een ander verhaal. Ook allochtonen of andere jongeren kunnen iets hebben bereikt.
Maar wat hier rond rijd heeft dat zeker niet.

Ben dus ook erg benieuwd wat de politie wil doen als ze zo iemand staande houden ???
 
Maar hoe weet je nou of iemand rijk is of niet? Want aan de écht rijke mensen zie je het niet.
 
De politie is nou eenmaal niet de belastingdienst.

dat weet ik! je hoofd politie ook gene verantwoording af te leggen! maar was er niet een nieuwe regel om dit soort praktijken op te kunnen rollen? nadelen voor sommige burgers en handig voor onze 'vrienden'?
 
een vriend van mijn heeft zijn eigen taxibedrijf en rijd met een dikke zwarte cls, werd eens aangehouden en ze vroegen hoe hij aan de auto kwam? waarop hij antwoorde gewoon gekocht met mijn eigen geld...
ok zeggen ze doe eens je kofferbak open, en wat zagen ze daar liggen? zo 2 grote zakken vol met poeder, plots verscheen zo een glimlach op de agent zijn gezicht en zei hij, aha dus zo kom je aan die auto. toen sloegen ze hem direct de boeien om auto weggetakeld enzo.
Alleen hadden ze na analyse van het wit poeder maar door dat het gewoon om whey ging :-)
 
Van die "je weet toch" "Ik zweer" Superdude luitjes.

Daar zit echt wel meer in het spel bij zulke gasten.

Als je een hoge functie hebt is het een ander verhaal.
Maar wat hier rond rijd heeft dat zeker niet.

Ze lopen veel risicio en ze nemen het voor lief! daar staat veel geld tegenover en daar nemen ze dat grote risico voor!

respect enigszinds
 
Op zich hoef je ook niet echt rijk te zijn. Je kan ook je hele leven voor je droom auto gespaard hebben.
Wat die broekies van de straat zeker nooit hebben gedaan.

Bij de jongeren kun je het meestal wel zien hoor of ze rijk zijn. DAn hangen ze vaak het kakkertje uit. Maar goed het zijn allemaal vooroordelen natuurlijk.

Behalve aan dat klootjes volk hier buiten.
 
Ze zullen dan waarschijnlijk een onderzoek instellen mochten ze genoeg gronden hebben om te vermoeden dat de auto door zwart geld cq oneerlijk is verkregen.
 
Ze zullen dan waarschijnlijk een onderzoek instellen mochten ze genoeg gronden hebben om te vermoeden dat de auto door zwart geld cq oneerlijk is verkregen.

Maar wat dan, oke auto weg is te verwachten maar daarna?
 
"Operatie cabrio"

[Link niet meer beschikbaar]

Met behulp van je buren, net zoiets als meld misdaad anoniem. Vuile Nazi´s
 
Tegenwoordig hebben ze "catch ken" of zoiets en houden ze vaak van die grote controles waarbij Belasting dienst/fiod, uitkering instaties ook aanwezig zijn.
Vroeger zette je de auto gewoon op bijvoorbeeld je moeders naam ookal had ze niet eens een rijbewijs maar als je nu in een dure auto rijdt die niet op jouw naam staat doen ze moeilijk.
Toch zie je het vaak genoeg.
Een kerstboom aan BVtjes kan de uitkomst zijn voor veel dingen heb ik weleens gehoord maar of dit klopt?
Dure auto's vallen wel heel erg op, je kunt ook een dikke bak van een ouder bouwjaar kopen die nog heel goed is en die volproppen met luxe enz.
Als de catalogus dagwaarde maar laag is, rij je dik heb je geen probleem.
 
Ik vraag me al lange tijd af, stel je rijdt in een nieuwe Bmw M5 X6 of amg 6.3 en je bent ergens rond de 20/24jaar!
En je werkt niet/of hebt een baantje waarmee je rond de 1600netto verdient!

Overduidelijk komt er dus ergens zwartgeld vandaan of doen ze iets wat niet helemaal in de haak is! Ken veel van deze jongens! Wat gebeurt er als ze worden aangehouden en politie ziet dat de auto op hun naam staat?

Als ik hun deze vraag stel komen ze met antwoorden als: op je oom zn naam/vader/moeder whatever! Dit kan niet altijd! Wat als je geen/slecht contact hebt met familie? vraag het me echt af

Misschien gaan ze weinig uit enzo en gaat alles naar de auto toe, geen voorbarige conclusies trekken he.
 
Ik vraag me al lange tijd af, stel je rijdt in een nieuwe Bmw M5 X6 of amg 6.3 en je bent ergens rond de 20/24jaar!
En je werkt niet/of hebt een baantje waarmee je rond de 1600netto verdient!

Overduidelijk komt er dus ergens zwartgeld vandaan of doen ze iets wat niet helemaal in de haak is! Ken veel van deze jongens! Wat gebeurt er als ze worden aangehouden en politie ziet dat de auto op hun naam staat?

Als ik hun deze vraag stel komen ze met antwoorden als: op je oom zn naam/vader/moeder whatever! Dit kan niet altijd! Wat als je geen/slecht contact hebt met familie? vraag het me echt af

Als ik het goed begrijp, heb je dus een leuke handel opgezet, je hebt al een mooie duit verdiend, je wil jezelf nu belonen met een leuke wagen, en je vraagt hier nu hoe groot de kans is dat men je nevenactiviteiten gaat natrekken als je staande gehouden wordt door de cops?
 
"Operatie cabrio"

[Link niet meer beschikbaar]

Met behulp van je buren, net zoiets als meld misdaad anoniem. Vuile Nazi´s

oooh ff bellen dan :D Ben ik ook meteen van die klere herrie van een te hoge volume af :D

Nee joh. Mij kan dat niet bommen. Maar heb wel een hekel aan dat klere volk.

Nederland moet echt alles onder controle hebben. Slaat nergens op. Ooh jij hebt een dure auto. Vieze Crimineel! ???
 
dat weet ik! je hoofd politie ook gene verantwoording af te leggen! maar was er niet een nieuwe regel om dit soort praktijken op te kunnen rollen? nadelen voor sommige burgers en handig voor onze 'vrienden'?
dit had ik ook gehoord dat er meer gelet op zou worden en dat de kans weer groter werd dat je staande gehouden werd als ze het niet vertrouwde...weet alleen niet of het ook echt gebeurd...
 
Maar wat dan, oke auto weg is te verwachten maar daarna?

Ze zullen je in de gaten houden en mocht je criminelen activiteiten bedrijven dan zullen ze je strafrechtelijk vervolgen.
 
Ben ook aangehouden in me pa's auto :roflol:

Maar om je vraag te beantwoorden, ik meen ergens een dik jaar geleden op tv gezien te hebben dat ze in A'dam controle deden op dikke bakken met jongen gasten erin. Wat ze met hun gingen doen geen idee. Stond er een Mercedes ML met veel te grote velgen zegt die gast ''Ja is van me moeder'' :roflol:
 
Sinds een paar jaar houdt de politie dit soort..typische..mensen aan.
Hiermee bedoel ik de (vaak allochtone) tussen de 18-25 jaar in wagens van minimaal 50.000€. Je houdt geen Einstein te zijn om te weten dat dit gewoon niet kan. Maargoed, kan zo iemand aantonen dat hij deze auto kan rijden door eerlijk te werken...geen probleem. Maar als blijkt dat deze gast al 5 jaar op een uitkering leeft, tsja ..dan komen de vraagtekens vanzelf wel;)
 
Back
Naar boven