AndroidHealthClinic

Dure zonnebankbruiner

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Purple zei:
En die het product hot heb ik weleens een keer geprobeerd.. Die laat de huid wel echt tintelen..

Purple zei:
De prijs ligt eraan welke van de australian gold producten je gebruikt.

je hebt ze van 19 euro maar ook van 79 euro.

ik weet het :) maar ik doelde op je eerdere post over ' Hot ' ;)
 
DBC01 zei:
Ik koop die dingen niet bij de sportschoolhouder, heb zelfs nog nooit A-Gold gebruikt en dat is ook de topic-vraag; of iemand er ervaring mee heeft.
Herinner je je dat nog? :cool:

@ECLIPSE: IDD, er zijn ook zakjes van 5,95 en 1 soort heeft Cannabis-extract lol

Doe niet zo infantiel, tussen de regels door le-zen. Ik behoed je voor overdreven dure aankopen want jij hebt het niet zo breed beweer je altijd :D

Een van 20/25 euro is goed, Australian Gelée oid heet het spul, geen tintel gedoe, maar om nou ruim 10 euro meer te betalen voor dat beetje effect, neh. :)

En ja, dat spul laat je wel sneller bruinen.
 
:sob: Ik wil alleen maar weten wie er ervaring heeft met A-Gold series en meer niet k*t-eend! :mad:
 
hahaha wees eens aardig voor mekaar jongens! ik heb het dus gebruikt.. werkt goed.. weet niet of het het geld waard is.. heb je daar wat aan kerel? ;)
 
Ik gebruik ook A-Gold en dan Velocity, ik betaal daar zelf 2 tientjes voor! En het werkt echt perfect hij ruikt lekker naar kauwgomballen :rolleyes: !!! Je wordt er echt mooi en goed bruin van!!! :cool:
 
Goed, dan nog een reactie die volgens DBC wel nuttig is:

De AG gelée van pakweg 20/25 euro heeft 1 minpunt. Na het banken mag je wel even douchen, want het gaat aardig onplezierig ruiken.
 
Mr. B.I.G. zei:
Ik gebruik ook A-Gold en dan Velocity, ik betaal daar zelf 2 tientjes voor! En het werkt echt perfect hij ruikt lekker naar kauwgomballen :rolleyes: !!! Je wordt er echt mooi en goed bruin van!!! :cool:

Kijk dáár heb je wat aan:

Merknaam + soort wordt genoemd
Totaal resultaat + bijzonderheden worden vermeld


Dank u! :thumb:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dit is die met de hennepblad-formule:


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meer:

http://www.australiangold.com
 
MightyDuck zei:
Goed, dan nog een reactie die volgens DBC wel nuttig is:

De AG gelée van pakweg 20/25 euro heeft 1 minpunt. Na het banken mag je wel even douchen, want het gaat aardig onplezierig ruiken.

Ah kijk aan da's erg zinvol en een nuttige waarschuwing. :)
 
Overprijsd!

Kruidvat kwam idd als beste uit de test, ik weet alleen niet wat de test-criteria zijn geweest.

Maar onze vertegenwoordiger verteld ons dat Australian Gold enkel duurder geprijsd is en niet perse beter is van kwaliteit.

Wat zijn jouw criteria opa?
 
Opa's criteria zijn dat het gewoon duidelijk moet werken.
Als ik me 2 keer voorsmeer met Biolin dan ben ik een negert na 1 keertje zonnebank.
En geen Caroteen-negert maar een echte Breezer-bruine opa.
 
www.vara.kassa.nl daar zijn vast wel testjes te vinden!
Ik gebruik meestal lekker goedkoper rommel dat A Gold is en mij te duur en de Australiers zijn mij iets te donker :D
En aangezien ik de komende 3 maand toch niet onder de zonnebank mag geniet ik wel van het echte zonnetje :D
Krijg je he met tattoo's :hedbang:
 
Ik denk dat opa al een flesje bruiningsshit thuis heeft staan maar gewoon even lekker wil converseren :D.
 
ReyMysterio zei:
www.vara.kassa.nl daar zijn vast wel testjes te vinden!
Ik gebruik meestal lekker goedkoper rommel dat A Gold is en mij te duur en de Australiers zijn mij iets te donker :D
En aangezien ik de komende 3 maand toch niet onder de zonnebank mag geniet ik wel van het echte zonnetje :D
Krijg je he met tattoo's :hedbang:

Niet op de zonnebank maar wel in de zon? Je tatoo gaat dan toch ook van de zon aan diggelen?
 
Maar ik heb best wel een lichte huid, is het dan een uitkomst om die golden shower te gebruiken.. iemand?
 
misschien heeft hij zn tattoo net laten zetten?
 
DBC01 zei:
Opa's criteria zijn dat het gewoon duidelijk moet werken.
Als ik me 2 keer voorsmeer met Biolin dan ben ik een negert na 1 keertje zonnebank.
En geen Caroteen-negert maar een echte Breezer-bruine opa.

waarom gebruik je dat dan niet? :D die is toch niet bedoeld voor gebruik onder de zonnebank? (is van biodermal toch? :))
 
DBC01 zei:
Kijk dáár heb je wat aan:

Merknaam + soort wordt genoemd
Totaal resultaat + bijzonderheden worden vermeld


Dank u! :thumb:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dit is die met de hennepblad-formule:


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meer:

http://www.australiangold.com

Geloof me ga voor die Velocity en je bent tevreden !!! ik betaal 2 tientjes dus dat is nog best te doen! Normaal bruint mijn gezicht niet zo goed mee als mijn lichaam, maar met die spul gaat het perfect!!! En het droogt je huid niet uit!!! :cool:
 
eduardjanssen zei:
Niet op de zonnebank maar wel in de zon? Je tatoo gaat dan toch ook van de zon aan diggelen?

In de zon kan ik hem afdekken en het is nogal nutteloos om met een T shirt aan tussen de lampen te kruipen en aangezien mn tattoo word bijgewerkt volgende week heb ik de boel weer mooi open liggen. Dus duurt het nog langer :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven