XXL Nutrition

Dure zonnebankbruiner (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die Biolin van Biodermal laat een witte ranzige laag achter op je huid als je er met en nagel overheen gaat na een douchebeurt heb ik gemerkt....:barf:
 
DBC01 zei:
Die Biolin van Biodermal laat een witte ranzige laag achter op je huid als je er met en nagel overheen gaat na een douchebeurt heb ik gemerkt....:barf:


Uhh zoiets noemen ze smegma DBC!!! Miss iets vaker douchen!!! ;) :roflol: :p
 
gewoon niet met je nagel d'r overheen gaan he :P

smeg·ma (het ~)
1 huidsmeer die zich opgehoopt heeft onder de voorhuid van de penis of tussen de kleine schaamlippen

hmmmmmmm... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
 
Ik heb vroeger een fles A-gold gehad, kostte toen bij de zonnebankstudio 110 gulden die fles!!!! :eek:

Het was er eentje met xtreme tintel! Het hielp zeker wel goed. Ik heb die nieuwe soorten nog niet geprobeerd. Op dit moment gebruik ik zonnebankolie van de Etos. Was maar 7 euries. Werkt ook heel goed en ruikt lekker!
 
Dus als ik het goed begrijp is dit gewoon nep bruin zegmaar?
 
Dit smeer je op voordat je onder de zonnebank gaat? Onder de zonnebank wordt je toch al bruin, moet je dan ook nog een beetje creme kopen+smeren? Zonnebank is al zo duur..... :/
 
Ik snap er ook de ballen van.
 
Om het effect van de zonnebank te versterken, smeer je je in! Daar is het voor!
 
Mr. B.I.G. zei:
Geloof me ga voor die Velocity en je bent tevreden !!! ik betaal 2 tientjes dus dat is nog best te doen! Normaal bruint mijn gezicht niet zo goed mee als mijn lichaam, maar met die spul gaat het perfect!!! En het droogt je huid niet uit!!! :cool:


waar koop jij die dan voor 2 tientjes? ik heb nu biodermal allleen mn gezicht wordt er niet echt bruin van.
btw is die velocity glanzend, vettig? of droogt het meteen in?
 
volgens mij zijn geen van de australian gold producten op oliebasis.. dus vettig zijn ze niet, als je het aanbrengt glimt het :P maar het droogt goed in
 
Ze zijn idd totaal niet vettig, want daar heb ik een hekel aan!! Het is een soort witte creme die je opsmeert en het glanst wat maar trekt goed in!!!

Ik koop ze op de sportschool waar ik weleens wat uurtjes werk Bij Fitness First! Dus ga ff naar een Fitness First in de buurt daar hebben zie die vast nog wel! Ze hebben nu geloof ik een andere lijn maar als je erom vraagt hebben ze die vast nog wel!!! Verder gewoon niet bij Fitness First in de buurt komen want het stikt er van de Breezahs!!! :D
 
Laatst bewerkt:
klempic zei:
waar koop jij die dan voor 2 tientjes? ik heb nu biodermal allleen mn gezicht wordt er niet echt bruin van.
btw is die velocity glanzend, vettig? of droogt het meteen in?

Zou ik ook weleens willen weten.
 
Mars zei:
Zou ik ook weleens willen weten.

Het droogt allemaal vrij snel in, alleen niet na het banken meteen gaan trainen, op het moment dat je begint te zweten word je dus weer echt klef, heerlijk voor je grip om de dumbbells bijv.
 
MightyDuck zei:
Het droogt allemaal vrij snel in, alleen niet na het banken meteen gaan trainen, op het moment dat je begint te zweten word je dus weer echt klef, heerlijk voor je grip om de dumbbells bijv.

Daarom douchen de meeste mensen ook na het banken eend!!! :p :D
 
Meteen douchen na het zonnebanken is de pest voor je huid.

Meteen zonnebanken na sauna/Turks stoombad word je 10 keer zo bruin van maar is ook de pest...:D
 
word je daar serieus veel bruiner van? ga ik eens proberen dan :D
 
DBC01 zei:
Meteen douchen na het zonnebanken is de pest voor je huid.Meteen zonnebanken na sauna/Turks stoombad word je 10 keer zo bruin van maar is ook de pest...:D

Zo erg schijnt dat niet te zijn, het droogt je huid alleen uit.
 
Als je meteen doucht na het zonnen verlies je toch weer wat bruinheid? Bij een zonnebank zou dat dan toch niet anders zijn'...


Hmm lama, zoek op google en gelijk als sites waarop staat dat dat gelul is. :)
 
Mr. B.I.G. zei:
Daarom douchen de meeste mensen ook na het banken eend!!! :p :D

De redelijk hygiënischen onder ons wel ja :D Ik las al eerder dat DBC vóór het trainen zonnebankte, MrJ moest er nog op wachten, vandaar.

DBC01 zei:
Meteen douchen na het zonnebanken is de pest voor je huid.

Meteen zonnebanken na sauna/Turks stoombad word je 10 keer zo bruin van maar is ook de pest...:D

Waarom is dat eigenlijk zo slecht ik heb dat nooit nagevraagd, hoor alleen geblaat dat je er minder bruin van word ???

Scrubben vlak vóór het zonnebanken is ook heerlijk om te verbranden, scrubben de avond van te voren echter geeft je juist een mooi egale kleur :)

Tot zover weer eend's nutteloze wijsheden. :D

Hoevaak gaan jullie bruinheids liefhebbers eigenlijk op de bank?
 
Laatst bewerkt:
MightyDuck zei:
Hoevaak gaan jullie bruinheids liefhebbers eigenlijk op de bank?
Elke avond om het journaal te kijken. Of om te benchpressen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven