AndroidHealthClinic

Dure zonnebankbruiner

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
£19.99 is ongeveer 29 euro
 
ja rekenen gaat moeilijk met die warmte, maar goedkoper dan die 29 euries heb ik m nog niet gevonden inclusief porto
 
Vraagje, werk deze shizzle ook gewoon in de zon (ik neem aan van wel he)

binnenkort ook maar eens een flesje halen...
 
Var zei:
Vraagje, werk deze shizzle ook gewoon in de zon (ik neem aan van wel he)

binnenkort ook maar eens een flesje halen...

:finger:

Zonnebankbruiners hebben geen bescherming!
Het is tegenwoordig echt niet meer gezond om met producten zonder beschermingsfactor te zonnen!
 
Dus gewoon zonnebanken met die shit?
 
Uit lampen van zonnebanken is de meest schadelijke straling gehaald die wel in zonnewarmte zit.
 
Dat is idd zo, is denk ook een beetje riski om voor het eerst in de zon te liggen zonder zonnebrand en ook nog is met een bruinversneller op :eek:
 
DBC01 zei:
:finger:

Zonnebankbruiners hebben geen bescherming!
Het is tegenwoordig echt niet meer gezond om met producten zonder beschermingsfactor te zonnen!


Maar ik bedoel bv dit
Ervaar eens de ongekende bruiningsmogelijkheden van Australian Gold Accelerator Lotion.

Als een van onze populairste producten is dit ideaal voor zonnebaders die een teint willen opbouwen of een bestaande teint willen verdiepen.

Een goed gevoedde en gehydrateerde huid bruint beter.

Uitstekend geschikt voor beginnende zonnebaders

Dan kun je toch net zo goed in de zon gebruiken? Daarnaast kun je dan nog wel zonnebrand factor opsmeren... toch?
 
Nope :)

De zonnebrandfactor zit in het product vermengd. De factor is met een bepaalde hoeveelheid toegvoegd die rekening houdt met de chemische samenstelling van het product. Je gaat dan dus 2 merken over elkaar heen smeren en dat heeft geen betere gevolgen.

Wat je kunt doen is: Eerste dagen met factor, als je zo'n beetje gebruind bent ga je kortdurend (1 uur) in de zon met je zonnebankcrème om het dieper te bruinen.
 
DBC01 zei:
Waarom...waarom...neem je nu gewoon niet es aan wat ik neerzet.
Bij ons in de gym kost een flesje Australian Gold precies €36 (zes-en-dertig) euro. KOm zelf maar es kijken anders. En anders maak ik een PIC met m'n GSM-cam ongelovige eend.

Klopt echt wel die prijs, er zijn zo vreselijk veel varianten en verschillende flessen van Aussie Gold, elk met hun eigen toegevoegde ingredienten. De goedkoopste kost idd rond de 25, eurie vandaar oplopend tot wel 40,- euro.
De allerduurste heb ik persoonlijk nooit gebruikt, want ik wil gewoon bruin worden en heb geen scala aan verzorgende ingredienten nodig! Dan koop ik wel een dagcremé-je!
 
@2hard2die

Merk je wel een groot verschil in het bruin worden als je aussie gold wel of niet gebruikt?
 
2hard2die zei:
Klopt echt wel die prijs, er zijn zo vreselijk veel varianten en verschillende flessen van Aussie Gold, elk met hun eigen toegevoegde ingredienten. De goedkoopste kost idd rond de 25, eurie vandaar oplopend tot wel 40,- euro.
De allerduurste heb ik persoonlijk nooit gebruikt, want ik wil gewoon bruin worden en heb geen scala aan verzorgende ingredienten nodig! Dan koop ik wel een dagcremé-je!

Maak er maar €110 van :D
 
Ik gebruik 1 keer per week nivea summer glow for men voor m'n gezicht, zie ik er toch niet echt meer uit als een lijk en dus wat gezonder als ik uitga.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven