MuscleMeat

Dure zonnebankbruiner (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
De tijd van het jaar is het er zo langzamerhand steeds meer voor maar ik vroeg me af wie er weleens die cremes heeft geprobeerd in het duurdere (zoniet duurste) segment.

Ik gebruik zelf Biolin UV Extra van Biodermal die al op €15 voor een flesje komt.
Nu zie ik in sommige winkels weleens 'Australian Gold' en die zooi kost minstens €35 per flesje.

Heeft iemand dat weleens geprobeerd, of iets vergelijkbaars?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ben ik ook zeer benieuwd naar! Heb namelijk een keer een test van verschillende cremes gezien waar de goedkope Kruidvat huismerk creme als een van de beste naar voren kwam. (zeker gezien het prijsverschil)
 
A-Gold...€35 per flesje...da's wel dik 70 piekjes...???
 
ik gebruik van nifri de zonnebank super bruiner extra, hier zit q10, vit e, walnoot olie, squalaan en tyrosine-complex in.
Tube van 250ml kost 11 euro dacht ik bij de DA.
Ben wel tevreden over de werking.
 
Yep, Australian Gold is echt top-spul. .
 
kruidvak bruiner weet niet hoe het heet maa kwam iid beste uit de test
 
biodermal baby.........

zwart wordt ik van die bende
 
DBC01 zei:
A-Gold...€35 per flesje...da's wel dik 70 piekjes...???


Bijna 80 piek. Maar hoelang doe je er mee ? Met zo'n flesje ?
 
Ach kom 35 dat kost de duurste van Australian Gold nog niet bij de studio. 20/25 euro, als je beschaafd smeert en pakweg 2x per week gaat doe je er wel een maand of 3 mee.
 
MightyDuck zei:
Ach kom 35 dat kost de duurste van Australian Gold nog niet bij de studio. 20/25 euro, als je beschaafd smeert en pakweg 2x per week gaat doe je er wel een maand of 3 mee.

Waarom...waarom...neem je nu gewoon niet es aan wat ik neerzet.
Bij ons in de gym kost een flesje Australian Gold precies €36 (zes-en-dertig) euro. KOm zelf maar es kijken anders. En anders maak ik een PIC met m'n GSM-cam ongelovige eend.
 
hahaha i know is zwaar duur.. bij ons hebben ze van die zakjes.. ook van australian gold dacht ik.. (euro'tje of 6-10) krijg je er een paperclip bij om hem meerdere keren te gebruiken.. op een of andere mysterieuze wijze is dat me nog nooit gelukt :rolleyes: anyways er is er ook eentje met cannabis extract :D

ontopic; het werkt wel.. maar of het de extra centen waard is is een tweede.. ik haalde altijd bij de drogist een flesje olie ' zonnebankbruin ' kostte 12 euro ofzo dacht ik.. en die gaat wel vrij lang mee (je sprayt het op je lichaam en smeert het dan uit) en daar word je erg snel erg bruin van :D en als het echte zonnetje schijnt en je vind het niet erg om even te stinken smeer je dan eens in met olijfolie.. dat scheelt je een 10 rittenkaart bij de zonnebankstudio ;)
 
Laatst bewerkt:
DBC01 zei:
Waarom...waarom...neem je nu gewoon niet es aan wat ik neerzet.
Bij ons in de gym kost een flesje Australian Gold precies €36 (zes-en-dertig) euro. KOm zelf maar es kijken anders. En anders maak ik een PIC met m'n GSM-cam ongelovige eend.

Dat zei je er niet bij ik dacht dat je die prijzen van horen zeggen uit je mauw schudde. Dan betaal jij aardig wat centjes winst voor de sportschoolhouder :)

Is het Gold Fury met "tingling" effect? Dan is ie aardig overbodig, koop er een zonder tingling en je bent een tientje goedkoper uit.
 
Laatst bewerkt:
Ik koop die dingen niet bij de sportschoolhouder, heb zelfs nog nooit A-Gold gebruikt en dat is ook de topic-vraag; of iemand er ervaring mee heeft.
Herinner je je dat nog? :cool:

@ECLIPSE: IDD, er zijn ook zakjes van 5,95 en 1 soort heeft Cannabis-extract lol
 
Ik gebruik Australian Gold.. vind die wel fijn, eerste keer dat ik die opsmeerde voelde ik een lichte inteling.. of het nu beter is dan die goedkopere weet ik niet hoor. Maar hij ruikt plezant beter dan zo'n ander vies zonnebank smeerseltje...

Maar er zijn daar ook verschillende van ik gebruik Velocity.
 
Verwend nest.

Ik ga nu ook meteen A-Gold uitproberen want ik ben meteen jaloers natuurlijk.
 
ik moet ook maar weer eens een bezoekje brengen aan de zonnebank.. :D vooral nu ik gisteren op het NK al die mooi gebronsde lichamen heb gezien
 
En die het product hot heb ik weleens een keer geprobeerd.. Die laat de huid wel echt tintelen..
 
dat mag ook wel voor € 79.00 :P
 
De prijs ligt eraan welke van de australian gold producten je gebruikt.

je hebt ze van 19 euro maar ook van 79 euro.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven