Fitness Seller

durf geen pillen te slikken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

doedieakka

Cool Novice
Lid geworden
11 jun 2011
Berichten
129
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
als ik een pil probeer te slikken ben ik bang lijkt het wel, geen idee waarom, alsof ik er in stik ofzo. zelfs bij de kleinste pillen heb ik problemen, krijg dat ding niet door mn keel. schaam me er echt voor, misschien dat iemand tips heeft?

bvd
 
Tips?
Gewoon slikken is proberen.

IBTL
 
Doe het in een stukje biefstuk.
 
Achter op je tong leggen, veel water en slikken
 
not sure if trolling...

als het echt pillen zijn ter grootte van mijn duim maak ik wel eens de beweging dat ik mijn kop naar achter slaag en slik tegelijk.
works like a charm.
 
Laatst bewerkt:
In de spiegel kijken, aaa zeggen en je tong uitsteken.
Dan zie je dat je pillen waarschijnlijk ergens midden op je tong legt ipv achterop en zie je ook dat je keelgat best groot is.
Das het psychologie deel.. probeer nu een kleine pil door te slikken met een hap yoghurt oid
 
Neem eerst een slok water, doe dan die pil in je smoel en dan de rest van het water uit het glas er achteraan. Doordat je alvast een slok water neemt merk je niet eens dat je een pil in je mond hebt. Werkt echt, ik had in het begin ook hetzelfde probleem dat ik pillen niet naar binnen kreeg.
 
Sinds ik de pil neem ...
 
Steek eten in u mond en slik door.

Of drink water en terwijl ge slikt kijkt ge naar boven
als eht er nie in gaat is u keel te klein
 
Al geprobeerd anaal in te brengen?
 
wtf is er mis met jou
 
Ik heb vroeger veel van pillen moeten overgeven. Ik begon direct te kokhalzen op het ogenblik ik ze op mn tong legde, of zelfs al maar in mn mond stak.

Als je er echt veel last van hebt, dan gewoon fijnstampen zodat het poeder wordt.
 
Ontspannen

of gewoon fijnmalen als ze niet op willen lossen in een glas water.
 
gewoon doen en niet bang zijn. als je treuzelt moet je die pil wel in beweging houden in je mond anders neigt het vaak toch beetje te plakken/hangen.

met water dus
zelf vind ik met een papvorming iets nog veel beter. dus brintha of havermout met whey in de blender sochtendsvroeg. als je de pil met een slok daarvan doorslikt merk je het amper
 
not sure if trolling...

als het echt pillen zijn ter grootte van mijn duim maak ik wel eens de beweging dat ik mijn kop naar achter slaag en slik tegelijk.
works like a charm.

Neem eerst een slok water, doe dan die pil in je smoel en dan de rest van het water uit het glas er achteraan. Doordat je alvast een slok water neemt merk je niet eens dat je een pil in je mond hebt. Werkt echt, ik had in het begin ook hetzelfde probleem dat ik pillen niet naar binnen kreeg.
dit!
 
not sure if trolling...

als het echt pillen zijn ter grootte van mijn duim maak ik wel eens de beweging dat ik mijn kop naar achter slaag en slik tegelijk.
works like a charm.

deed ik ook . maar heb hier toch vaker voor bij zien komen (aangetoond) dat juist dan het gat wel kleiner is. het gooien helpt dus misschien wel maar als de grote het probleem is..................

maarja boejuhhh..
 
eerst water in je mond, dan hoofd achterover, je gooit pillen erin. mond dicht en dan weer je hoofd naar achter gooien en tegelijkertijd slikken
 
Ik heb vroeger veel van pillen moeten overgeven. Ik begon direct te kokhalzen op het ogenblik ik ze op mn tong legde, of zelfs al maar in mn mond stak.

Als je er echt veel last van hebt, dan gewoon fijnstampen zodat het poeder wordt.
Nu hopen voor ts dat hij geen visolie caps slikt.
 
Eens met arydan.
Kan zo 7-8 met gemak in 1 keer doorslikken.

Maar als ze de vorm van een munt zijn, dus plat en rond heb ik er ook moeite mee, ze blijven dan precies plakken.
 
Back
Naar boven