Fitness Seller

durf het bijna niet meer te vragen. (om hulp)

Bezoekers in dit topic

michael

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
kan iemand een voorstel doen

wilde met een kuur van boldenone/winny/proviron beginnen
maar wilde het niet te duur maken dus besloot om maar een kuur te doen van boldenone en proviron. je zou denken.... geen probleem toch. hier komt i

een hele goede vriend die de injecties zal zetten gaat over 3 weken op vakantie. ik wil het alleen maar door laten gebeuren.
is er iemand die nog een leuk kuurje voor me weet die bv op waterbasis is zodat ik hem gewoon zelf in mijn schouder kan zetten.
mijn doel is om +- 8 killo droge spier massa er bij te krijg daarnaast wil ik ook nog een goed droog worden.
kuur mag niet te zwaar wezen i.v.m eerste kuur.

jongens alvast bedank

Waarom zet je het niet gewoon in je quads dan? daar kan je zelf makkelijk bij. Je bil lukt ook wel alleen je moet even de draai weten te maken. Liggend op bed moet dit toch lukken.

Originally posted by soulreaver
Waarom zet je het niet gewoon in je quads dan? daar kan je zelf makkelijk bij. Je bil lukt ook wel alleen je moet even de draai weten te maken. Liggend op bed moet dit toch lukken.

als ik de boldenone in mijn been zet krijg ik dan niet van die gigantiese benen ?

weet je niets op waterbasis buiten winny om wat aan mijn eisen voldoet.

hou je met een kuur van boldenone/proviron veel vocht vast.
wat zijn de verwachtingen hier van

Nee joh, plaatselijke spiergroei is een fabeltje, gaat erom dat je het in een spier injecteerd, en diep genoeg, dat kan in billen, benen, biceps, triceps, schouders, borst, kuiten..

Originally posted by soulreaver
Nee joh, plaatselijke spiergroei is een fabeltje, gaat erom dat je het in een spier injecteerd, en diep genoeg, dat kan in billen, benen, biceps, triceps, schouders, borst, kuiten..

weet je wat meer over deze kuur

Originally posted by michael
.... als ik de boldenone in mijn been zet krijg ik dan niet van die gigantiese benen ? ....

No offence bro maar met zulke vragen denk ik dat je nog effe door moet met je research voordat je aan je tweede kuur ??? gaat denken.

Groet Smalluser :thumb:

haha wou net zeggen. Bedoel ik ben helemaal naturel en ik weet niet voor over AS maar dit is toch bepaalde dingen dit je echt moet weten voordat je het in je lijf spuit. Ga eens goed opzoek en leer nog meer erover. Genoeg jongens hier die er van af weten. En zag de title hiervan: Durf het bijna niet te vragen.. . Nou dom juist! want als je het niet durfte te vragen dacht je nu nog steeds dat je van die gigantische benen zou krijgen door in je been te spuiten. Observeer en leer :D dan komt het goed! En dan kuren! Succes ermee :thumb:

Originally posted by Ryu
haha wou net zeggen. Bedoel ik ben helemaal naturel en ik weet niet voor over AS maar dit is toch bepaalde dingen dit je echt moet weten voordat je het in je lijf spuit. Ga eens goed opzoek en leer nog meer erover. Genoeg jongens hier die er van af weten. En zag de title hiervan: Durf het bijna niet te vragen.. . Nou dom juist! want als je het niet durfte te vragen dacht je nu nog steeds dat je van die gigantische benen zou krijgen door in je been te spuiten. Observeer en leer :D dan komt het goed! En dan kuren! Succes ermee :thumb:

ik bedoelde niet wat de stof met je doet maar wat je er van vond hou de je veel vocht vast dat soort dingen

anabolen?

Mail anders ff naar blablablabla die heeft misschien wel goede oplossing voor je!

edit: geen spam hier!

we gaan hier toch geen supply's aanbieden he?

:mad: Kap nou eens met dat gespam Keesvandien aka dustin of whatever je naam is !!!!! :mad:

Groet Smalluser :thumb:

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven