Fitness Seller

Durf te vragen.

Bezoekers in dit topic

LekkerGroeie

Novice
Lid geworden
3 mrt 2020
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
67kg
Vetpercentage
7%
Goeie avond mensen.
Ik ben lekker aan het trainen, eten, en pak voldoende me rust. Ik train nu zo anderhalf jaar, best serieus.
Wil gaan beginnen met een kuurtje bestaande uit: Deca, Test en Diana.

Nou werd mij verteld dat ik 1 om 1 deca test moet nemen 2 maal per week en per dag 3 maal 10 mg Diana.

Wat ik wil vragen is het volgende: vanmiddag werd me verteld dat je je test hoger moet hebben dan je deca, om het beste eruit te halen.

Bvb Dinsdag 2 ml sus en 1 ml deca
Donderdag 1 ml sus en 1 ml deca

Hoor graag van jullie!
 
Je moet minder luisteren naar wat mensen tegen je zeggen en wat meer gaan lezen.

Tot die tijd hoef je nog geen AAS te gebruiken want je hebt zelf geen idee wat je doet.
 
Je moet minder luisteren naar wat mensen tegen je zeggen en wat meer gaan lezen.

Tot die tijd hoef je nog geen AAS te gebruiken want je hebt zelf geen idee wat je doet.

Bedankt,, maar daarom vraag ik het. Lees me gek op internet. Maar ook daar doet vrijwel iedereen wat anders althans andere meningen
 
Bedankt,, maar daarom vraag ik het. Lees me gek op internet. Maar ook daar doet vrijwel iedereen wat anders althans andere meningen

Meningen lezen en de waarde daarvan bepalen doe je pas, nadat je een degelijk stuk -wetenschappelijke- (zelf)studie hebt gedaan op het vlak van PED's
 
Oké snap je. Enigste wat me bedoeling is van me vraag is een antwoord of een beetje uitleg.....
 
Goeie avond mensen.
Ik ben lekker aan het trainen, eten, en pak voldoende me rust. Ik train nu zo anderhalf jaar, best serieus.
Wil gaan beginnen met een kuurtje bestaande uit: Deca, Test en Diana.

Nou werd mij verteld dat ik 1 om 1 deca test moet nemen 2 maal per week en per dag 3 maal 10 mg Diana.

Wat ik wil vragen is het volgende: vanmiddag werd me verteld dat je je test hoger moet hebben dan je deca, om het beste eruit te halen.

Bvb Dinsdag 2 ml sus en 1 ml deca
Donderdag 1 ml sus en 1 ml deca

Hoor graag van jullie!
Als je al de miligrammen niet kan opnoemen ipv ml zit het al mis. Ik zou het laten staan jongen. Waarschijnlijk ga je toch kuren dus dan zou ik het volgende doen.
Test E 500mg 1-12
Nolvadex 20mg 14-16

Deca is overbodig voor een eerste kuur.
 
Als je zonder kennis aan deze kuur gaat beginnen is de kans om een vochtbal met flinke gyno te worden toch wel goed aanwezig.
 
Als je zonder kennis aan deze kuur gaat beginnen is de kans om een vochtbal met flinke gyno te worden toch wel goed aanwezig.
Deca en diana, is wel vragen om problemen.
 
Ik dacht dat het twee middelen zijn die toch voor vocht zorgen. En eventuele gyno.

Correct me if im wrong
Je kan er zeker vochtig door worden. Maar ik ben zelf van mening dat voeding hier ook een rol in Speelt. Je kan simpelweg ook een flinke vocht bal worden op 500mg Test EW.

Gyno is ook aanleg/genetica voor hebben. Somige krijgen geen gyno op de gekske doseringen en sommige ontwikkelen het al op simpel weg 250mg test EW.
 
Goeie avond mensen.
Ik ben lekker aan het trainen, eten, en pak voldoende me rust. Ik train nu zo anderhalf jaar, best serieus.
Wil gaan beginnen met een kuurtje bestaande uit: Deca, Test en Diana.

Nou werd mij verteld dat ik 1 om 1 deca test moet nemen 2 maal per week en per dag 3 maal 10 mg Diana.

Wat ik wil vragen is het volgende: vanmiddag werd me verteld dat je je test hoger moet hebben dan je deca, om het beste eruit te halen.

Bvb Dinsdag 2 ml sus en 1 ml deca
Donderdag 1 ml sus en 1 ml deca

Hoor graag van jullie!
Ik zou zelf adviseren om de deca en dianabol te bewaren voor een eventuele volgende keer.

500mg testosteron (of sust) is voor een eerste kuur ècht meer dan zat. Je gaat er geen spijt van krijgen als je training en voeding goed zit, en als je het een beetje serieus neemt.

Je dealer probeert je gewoon een overkill aan spullen aan te smeren omdat hij aan je verdient.
 
Als ik naar je stats kijk wordt ik zo verdrietig .. weet wat je jezelf aan gaat doen, we weten dat je onderhand alleen antwoorden wilt, maar ga naar wetenschappelijke onderzoeken kijken etc.

Maar als je het toch zo graag wilt gaan doen;
Zoals mensen al eerder hebben gezegd zou ik in je eerste kuur alleen gebruik maken van testosteron.
Week 1 t/m 12: Test E 500mg p.w.
Week 14 t/m 16: Nolvadex 20mg p.d.
 
Deca en diana, is wel vragen om problemen.

Test, deca en dbol is een heerlijke kuur. Maar niet om mee te beginnen nee. Sws moet TS nog niet aan kuren beginnen. Wat betreft ratio test/deca, volgens mij is dit persoonsgebonden.
 
Ik zou gewoon lekker trainen ipv kuren.
Al die tijd dat je je heb ingelezen in kuren had je kunnen gebruiken om vooruitgang te boeken.
 
Back
Naar boven