MuscleMeat

Dus Yzord is een racist? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als dit naar aanleiding van het Mein Kampf topic is bedoel je misschien anti-semitistisch? maar dat heeft weinig te maken met arabieren..:p

Technisch gezien zijn arabieren ook semieten
 
Ik vind je wel lief hoor, Yzord!:D
 
Jij vindt de Nederlandse cultuur superieur aan alle andere, en je zou daar geen buitenlandse invloeden in willen hebben.
Wat je dat maakt weet ik niet maar geen racist, zij is in ieder geval me haifa de grooste hoeren van het Midden-Oosten, zo worden ze iig beschouwd
 
Jij vindt de Nederlandse cultuur superieur aan alle andere, en je zou daar geen buitenlandse invloeden in willen hebben.
Wat je dat maakt weet ik niet maar geen racist, zij is in ieder geval me haifa de grooste hoeren van het Midden-Oosten, zo worden ze iig beschouwd

Lekker nken dan die chick...hou wel van islam vleesch
 
Maak je maar niet druk, ze is geen moslim maar christen
Daarom wordt ze ook zo hoerig beschouwd
 
Dan nog, volblaffen die slet
 
is toch mooi....van dat roomwitte kwak op haar islambruine huid...man man...
 
Zet nog even in je rijtje, christenen zijn hoerig. Sukkel.
 
Nee Yzord, ik denk niet dat gelovigen en anderen jou racistisch kunnen vinden wat betreft de islam.

Stel dat je racistisch zou zijn, dan zou dat zeggen dat, als je op basis van geloof een bepaalde minachting voelt, je het geloof per definitie 'behorend tot een ras maakt'. Een biologisch gegeven, vastgelegd in je genen. 'God is in iedereen' en die bullshit. Verder zou een moslim nooit meer christen kunnen worden, of atheïst of enig andere verandering ondergaan. Of kunnen religies ineens een massive genetische verandering teweegbrengen?

Vandaar dat je geen racist bent als je de islamitische religie haat.
 
ra·cis·me (het ~)
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat
2 rassentheorie

discuss!:p
 
ik denk eigenlijk dat je het nummer mooi vind om de uitvoerende artieste....
 
Maak je maar niet druk, ze is geen moslim maar christen
Daarom wordt ze ook zo hoerig beschouwd

Belachelijk verhaal zeg. Misschien is de hypocrisie van je stukje wel het meeste wat me stoort.
Zelf ageren tegen het "hokjes plaatsen", maar er zelf het hardst aan meedoen.
:rolleyes:
 
ra·cis·me (het ~)
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat
2 rassentheorie

discuss!:p

Dus dan is spiertje16 eigenlijk een racist?
 
Back
Naar boven