AndroidHealthClinic

DUTCH BODYBUILDING CONTEST 2003 - Geef hier je stem!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
KLIK OP EEN FOTO VOOR MEER INFO EN FOTO'S VAN ELKE DEELNEMER!!!

https://forum.bodybuilding.nl/media/categories/contest-2003.2/

Beste leden, dit is onze eerste online contest, welke we normaal gezien elk jaar opnieuw zullen houden.
Dit jaar is het de bedoeling dat je bij de top 3 bent om een prijs te winnen.

Hier volgt het systeem dat we gaan toepassen:

1. De invloed van het publiek:

In deze poll zal elke genomineerde verschijnen met foto erbij (de foto linkt door naar de thread waarin deze staat event. met andere foto's)
De poll zelf duurt 4 weken.
Iedereen zal 1 stem kunnen uitbrengen op de BB die hij/zij wil zien winnen.
Opgelet! Je kan geen top 3 opgeven, er is maar 1 stem mogelijk!
Deze stemmen zullen per deelnemer mee bepalen in de jury beslissing.


2. De jury

De jury zal bestaan uit 6 moderators van het board: Soulreaver, Spike, Ilya, Robin, 3XL en mezelf.
Geen van hen zal meedoen aan deze wedstrijd omdat dat niet fair zou zijn.


Ze zullen kijken naar:

Massa; hoe is het volume van de spieren?
Symmetrie; zijn alle spieren proportioneel?
Defenitie; Wat is het vet% en hoe zien de spieren eruit? (striaties ed.)
Prestatie; Hoe lang traint iemand en is de progressie daarmee in verhouding? Welke lichaamsbouw heeft iemand en welke invloed heeft dit gehad op de inzet?

Elk van deze onderdelen kan 0-10 punten opbrengen, deze punten worden daarna met elkaar opgetelt.

3. De uiteindelijke uitslag

De uitslag word bepaald door het optellen van de jury beoordeling en de punten van de poll.

*******************************

DEZE POLL START OP 1 JULI 2003 EN EINDIGD OP 28 JULI 2003 - OP 1 AUGUSTUS WORDEN DE WINNAARS BEKENT GEMAAKT

Alvast succes!
 
Sow, dit is de uiteindelijke poll of niet Admin.... Tijd om te stemmuhhhh!

Ennuh, zoutzak ligt al op kop!!! :) Way to go bro! :)
 
ziet er goed uit jongens!!!

Vond het zeer moeilijk om te kiezen, ik zat te twijfelen tussen the ur, bestoldschool en luca.
Maar mijn keuze is gevallen op bestoldschool.

vond de rest ook goed!!!

jopie
 
Het is zo moeilijk.. had best een onderverdeling willen zien tussen beginners en gevorderden evenals tussen naturel en AS-gebruikers.

Tegen mijn verwachting in gekozen voor Tommie mede door zijn massieve benen.
Al zat ik ook enorm te dubben over Luca, the UR en Patrick. Moeilijk, moeilijk!!

Espi
 
Ik voor the Ur. Geen twijfel mogelijk :D
 
Ok, ik heb ook maar gestemt. Zitten heel veel goede tussen dus sowieso complimentjes voor iedereen (ja ook voor mezelf :)) Zitten twijfelen tussen the_ur, zoutzak, rob12345, Zwier, Luca, Tomm1e, Kale, Patrick, Johny, BOS, John Sustanon en de rest :)

Kan over iedereen eigenlijk wel wat zeggen, maar dat word een lang verhaal dus doe ik maar niet. Uiteindelijk heb ik gekozen voor The_Ur. Hij heeft gewoon een mega strakke fysiek met perfecte verhoudingen, mooie symetrie, mega ripped en best of al; hij is natural. Er zitten ook andere goede grote tussen (zoals tomm1e, Luca en BOS) maar zij hebben toch al meerdere kuren achter de rug. Wil ik niet mee zeggen dat ze r niet hard genoeg voor hebben gewerkt maar The_Ur heeft vergelijkbare resultaten en dan zonder AS.

Dan nog rob12345, zwier, Kale, Johny, John Sustanon en zoutzak. Allemaal vette body's :) Rob12345 is super jong en heeft nu al een frame vol met dikke muscles. Maar ik vind dat hij gewoon te weinig foto's heeft geplaatst en mij dus niet echt een goed beeld kan geven. Zwier is eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal. Goede massa, maar weinig en onduidelijke foto's om het mee te laten zien. Bij veel is dit het geval...
Kale en zoutzak hebben allebei echt super goede gains gemaakt wat zeker niet onopgemerkt mag blijven. Zoutzak heeft flnk zijn best gedaan met cutten en ziet r ook goed droog uit maar toch nog massive met zijn 2 meter lengte. Kale is gewoon breed, mag nog een tikkie droger maybe. Die john Sustadon ziet r ook goed uit, verder nog nooit echt iets van hem vernomen. Johny, mijn grote broer en voorbeeld ziet r ook hUGE uit. Ik zie hem irl en dan ziet hij r nog HUGE'er uit :) Heeft r mega hard voor getrained, mij gemotiveerd en damn goede gains gemaakt als natural in zijn 6e trainingsjaar (maar 1e serieuze). Zij krijgen van mij hierbij dus allemaal (ook de gene die ik niet heb genoemd, zoals ecto, patser en dergelijke) een eervolle vermelding :) Topklasse!

Maarja, uiteindelijk toch the_ur dus, hij is HUGE, RIPPED en NATURAL, alles wat een echte bikkel in mijn ogen moet hebben :) DUs ik hoop dat hij de eerste plaaats kan winnen!
 
Ennuh, zoutzak ligt al op kop!!! Way to go bro!

Damn! dat ik me hier mag meten met BOS of the_Ur :gosh:
wil tog wel eens weten wie er op me heeft gevote, want dit gaat egt nergens over. (ok ok, ik geef toe ik heb op mezelf gestemd :p )

Thanx voor de votes all!
 
Laatst bewerkt:
Na lang twijfelen tussen the_ur en Zoutzak ben ik tch voor
Zoutzak gegaan. Dit omdat ik weet dat hij f*cking hard voor
deze body werkt en dit in zijn korte trainingstijd helemaal
naturel heeft bereikt. Ik weet zeker dat de anderen er ook
keihard voor gewerkt hebben en heb dan ook veel resprect voor ze!!!:thumb:

May the HUGEST one win hehe !!!!
 
Heuj ik heb ook een vote! :D Wie hem ook gegeven heeft; thnx a lotta!!! :) Ennuh zoutzak, je bent gewoon massive maat!
 
IK heb op zoutzak gestemt..

In korte tijd zo'n vooruitgang door keihard te trainen, dat verdient mijn stem
 
Admin, zou je misschien de foto die bij mijn naam staat kunnen veranderen. deze behoort niet tot mijn contest pics.

thx. Michel
 
kheb op zoutzakie gevote, vooral omdat hij er heel goed uitziet, en het lijkt alsof hij teveel eiwitten op heeft.. :roflol: :nut:
 
ja ik heb ook op zoutzak gestemd gewoon omdat ik enorm respect voor deze kerel heb en vind dat een jongen als deze het wel verdiend !!! want deze kerel heeft GVd hard gewerkt om te bereiken wat hij heeft en het resultaat mag gezien worden, en zeker dan nog op een korte periode eigenlijk en dat voor een gast van 18 :thumbup: :thumb: en dan ook nog 100% naturel kvind het gewoon top van em en daar krijgt ie men stem voor ! en deze kerel gaat nog serieus gaan groeien !!! dit is nog lang het laatste niet van em dus zoutzak BLIJVEN GAAN :lifter:
en ja voor de andere deelnemers sorry jullie zien er ook allemaal SUPER uit ( maar kan maar één stem uitbrengen hé)
 
The Ur gestemd, zitten paar hele goede bij qua fysiek maar puur op basis van het lijstje waar de moderators als jury ook naar kijken heeft volgens mij de Ur de beste allround fysiek.

Ook al maakt het wel verschil hoe een foto word genomen, sommigen hebben veels te donkere foto's ingestuurd, maakt het beoordelen een stuk moeilijker.
 
Ik heb op the_ur gestemd. Op zich is groeien niet moeilijk. Je vreet veel en traint hard (om het simpel te zeggen). Maar weinig mensen hier weten denk ik wat er allemaal voor nodig is om zo ripped te worden als the_ur op die foto's is.

Respect!
 
Mijn stem gaat uit naar tito raymond.
Zeer mooi gespierd vind ik hem!

De anderen zien er ook zeer netjes uit! Keep it up!
 
Mijn stem gaat uit naar Bos

En dat tommie en enkele anderen wel gekuurd hebben en the ur niet ???
Denk dat het verschil m gewoon zit in het feit dat Tommie en de anderen er WEL eerlijk voor uitkomen...

Maarja, in ieder geval: succes iedereen !
 
Laat ik daar maar niet meer op in gaan he... dat hoor ik al zeker een jaar of 6.
mijn stem ging overigens naar luca die er in mijn ogen zeer compleet uitziet.
 
Originally posted by badboy
Mijn stem gaat uit naar Bos

En dat tommie en enkele anderen wel gekuurd hebben en the ur niet ???
Denk dat het verschil m gewoon zit in het feit dat Tommie en de anderen er WEL eerlijk voor uitkomen...

Maarja, in ieder geval: succes iedereen !

Wat een BS! Waarom zou the_ur er niet voor uitkomen ??? Die gast IS natural en je hebt hem maar op zijn woord te geloven! Als je er helemaal voor gaat en je hebt de juiste genen dan lukt het jou ook op een natuurlijke manier.

The_Ur heeft mijn stem. Ongelovelijke prestatie zonder enige hulpmiddelen!
 
Originally posted by badboy
Mijn stem gaat uit naar Bos

En dat tommie en enkele anderen wel gekuurd hebben en the ur niet ???
Denk dat het verschil m gewoon zit in het feit dat Tommie en de anderen er WEL eerlijk voor uitkomen...

Maarja, in ieder geval: succes iedereen !

ach ja.... waar gaat het heen als je niemand meer op zn woord zou kunnen geloven. ik geloof hem zeker als hij zegt dat hij naturel is.

er zullen er zeker een aantal zijn die er niet eerlijk voor uit komen. maar dat is geen reden om iedereen die er goed uit ziet, maar daarmee te bestempelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven