XXL Nutrition

DUTCH BODYBUILDING CONTEST 2003 - Geef hier je stem!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laten we eerlijk zijn, een woord op het internet is onbetrouwbaarder dan wat dan ook..... Want hoe goed kennen we elkaar?! Ik weet het niet, maar the-Ur heeft wel een asociaal gespierde body.....Kerel zeg.
 
Mijn stem gaat naar BOS
 
Mijn stem gaat naar Patrick, ken hem al en tijd van de boards, en hij is echt serieus met onze sport bezig, daarnaast gewoon een aardige gozer.
 
ik heb vanaf t begin mijn voorkeur uitgebracht op the_ur. Hij heeft mij ook zeker niet teleurgesteld. In tegendeel zelfs, hij ziet er veel beter uit dan ik had verwacht. Mede omdat hij dit naturel heeft bereikt..alle respect. Niet ten nadele van de mannen die wel gekuurd hebben, maar als jij niet in de verleiding komt om met zon toewijding aan je lichaam te werken en dan zon resultaat neer te zetten kan ik niet anders zegge dan dat hij voor mij de absolute winnaar is.

Zoutzak was mijn andere keuze. Wat hij bereikt heeft in zon kort tijdsbestek en met in principe relatief weinig ervaring (vooral gezien dit zijn eerste cutfase is geweest) niets dan lof voor onze Zoutzak, vooral met zijn lengte. Als hij t in de toekomst weer op deze manier presteert ben ik beniwued hoe hij t er vanaf zal brengen.

Qua lengte zeker ook alle lof aan Patrick die ook erg toegewijd is aan de sport.

BOS is in mijn ogen ook zeker een grote kanshebber voor de titel,
Geeft ook regelmatig goede tips hier en heeft natuurlijk een geweldig lichaam.

ditzelfde geld voor Luca (ook een geweldig mooi fysiek) en Sustanon. Ik vind het erg jammer dat we niet vaak iets van hu horen hier op t board wat ik topch wel belangrijk vind.

Voor de rest..tja, ik kan over iedereen gaan uitwijden hier, rob12345 zullen we zeker ook nog veel van vernemen. daar ben ik ook van overtuigd met zon jonge leeftijd. Ditzelfde gaat op voor Zwier. KaLe ook zeker gewedlige vorderingen behaald en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Maar ja, ik moet een keuze maken en toch objectief blijven en geen "ik-kan-t-beter-met-hem-vinden toepassen.

overall gezein heb ik eigenlijk geen enkele twijfel en rest mij niets anders dan te stemmen op the_ur. zo ripped als hij is, dat kost zoveel toewijding en je moet zoveel laten. ik ben nu zelf al bezig met een cutdieetje en ik doe het hem onmogelijk na. Bij deze dus

maar Ur, ik hoop nog wel dat je op Admins verzoek ingaat
http://www.dutchbodybuilding.com/fo...hreadid=7669&perpage=15&display=&pagenumber=3
 
ik ga voor the ur! ut getuigt van erg veel karakter om je zo af te trainen zonder een echt doel (wedstrijd ) voor ogen te hebben. pet af! mooie fysiek, droog, hard, dwarsstrepen, symmetrisch, ... kortom echte contestshape!
BOS, voor jou ook een goed woordje; ook een enorm goeie fysiek, enorme borst-en schouderpartij, goeie armen... verstrekt ook idd altijd goeie info hier op de site; je wil anderen echt verder helpen en je komt erg professioneel over. jij ook trouwens, the ur...

keep up the good work, bro's! geldt voor alle 'concurrenten' trouwens...

Greetz,
Luca
 
Ik zeg ook niet dat niets waar is, maar.. "je hebt iemand maar op zijn woord te geloven " ??? Mensen, er bestaat ook nog iets als real-life , dit is het internet, waar jongetjes van 13 zich voordoen als vrouwen van 25 !!! m.a.w. een "woord" op internet is waardeloos ! Dat wilt niet wegnemen dat the ur er niet goed uitziet, beter nog : zo goed dat ik dacht dat hij niet natural was.. daar ben ik ook eerlijk genoeg voor om dat toe te geven !

Succes nogmaals deelnemers !
 
Zo dit beschouwend als een bodybuilding contest krijgt the ur mijn stem zonder twijfel. Op de foto's is hij het die in de beste shape staat.
 
Ik heb gestemd op Luca... Vind hem er :thumb: uitzien
 
Ik zat te twijfelen tussen BOS en Luca.
Heb uiteindelijk voor BOS gekozen, ziet er erg compleet uit.
Mooie verhoudingen etc etc
Good Luck!!!
 
Baal nu eigenlijk dat ik zo snel gekozen heb.. in eerste instantie had ik voor the_ur willen stemmen, maar ik meende verblind te zijn door de prachtige foto's en dat afgetrainde lijf. Maar duh, daar gaat het toch om met wedstrijden, dat je er droog uitziet!

OK, sorry the_ur, ik mag niet 2x stemmen :( of wijzigen!
Ik weet niet meer hoe lang the_ur traint tov zoutzak oid maar de toewijding waarmee hij naar de einddatum heeft 'gecut' geeft dan de doorslag. De progressie van zoutzak is wel het grootst..

Espi:sad:
 
ik zat te twijfelen tussen luca en de_ur
heb toch gekozen voor luca omdat ik vind dat hij er t beste uit ziet. alhoewel de_ur er ook hard voor gewerkt heeft!
 
Zat te twijfelen tussen Luca en The_ur. Uiteindelijk is het the_ur geworden. Respect voor die kerel!

De rest ziet er ook allemaal erg goed uit. Mijn complimenten ook voor de wat jongere mensen zoals rob12345, zwier en Rob G natuurlijk. Hier kunnen we nog heel wat van verwachten!

Ennuh bedankt, diegene die op mij gestemd heeft :D :D
 
Originally posted by kenneth
ja ik heb ook op zoutzak gestemd gewoon omdat ik enorm respect voor deze kerel heb en vind dat een jongen als deze het wel verdiend !!! want deze kerel heeft GVd hard gewerkt om te bereiken wat hij heeft en het resultaat mag gezien worden, en zeker dan nog op een korte periode eigenlijk en dat voor een gast van 18 :thumbup: :thumb: en dan ook nog 100% naturel kvind het gewoon top van em en daar krijgt ie men stem voor ! en deze kerel gaat nog serieus gaan groeien !!! dit is nog lang het laatste niet van em dus zoutzak BLIJVEN GAAN :lifter:
en ja voor de andere deelnemers sorry jullie zien er ook allemaal SUPER uit ( maar kan maar één stem uitbrengen hé)

Ik vind niet dat je op iemand moet stemmen omdat je respect voor hem hebt. Ik vind dat je gewoon moet kijken wie uit bodybuildings oogpunt het mooiste lichaam heeft en daarop stemmen.
 
ik heb gekozen voor bos. zeer mooie borst
 
th ur knalt wel vooruit zeg!!!!!
 
Ik heb voor the_ur gestemt ik vindt dat hij er erg goed uitziet, ik vindt zelf de borst van bestoldschool nogal uit proporties maar verder ziet hij er ook goed uit en ik vindt luca er ook erg goed uitzien maar toch voor the_ur gekozen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb op Luca gestemd.

Toch vind ik dat iedereen wel een compliment heeft verdiend, de 1 is wat verder dan de ander en traint ook wat langer.

Respect voor al dat harde trainen guys!!
 
Lastig.. :sad:

Er waren meerdere goeien. Zoals bestoldschool, the_ur, luca, en nog andere die ik zo ff niet weet.

Maar toch op luca gestemt, omdat hij er gewoon mooi vol gespierd uitziet :)
 
Op de the ur gestemd.

Reden: naturel en echt super in shape. Top!!

Maar er zijn er meer die er goed uitzien.

Klasse!!
 
Ik heb het idee dat the_ur gaat winnen, wat kan hij eigenlijk winnen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven