MuscleMeat

DUTCH BODYBUILDING CONTEST 2003 - Geef hier je stem! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Date met big steve en mij :D
 
the _ur, krijgt mijn stem
 
De contest is anders geworden dan ik eigenlijk bij het begin in gedachten had Met gewichtklasses ofzo), maar goed dat zou te ingewikkeld worden. Ik heb op Zoutzak gevote, omdat hij in een korte periode heel veel bereikt heeft. Ik weet nog dat ik z'n eerste foto's zag, en kijk eens hoe hij nu er uit ziet!
 
Ik heb op zoutzak gestemd(ondertussen al 12X), want hij weet een hoop over voetbal!
 
Originally posted by batskop
Ik heb op zoutzak gestemd(ondertussen al 12X), want hij weet een hoop over voetbal!

Vindt je dit nou een goede reden??? , kijk als je toch naar zijn kwaliteiten kijkt dan moet kijken of hij ook echt kan voetballen, weten is geen kunst boeken staan er vol van maar het kunnen uitvoeren daar zit 't em in.

Mijn stem gaat naar the_ur.
 
Originally posted by patje79


Vindt je dit nou een goede reden??? , kijk als je toch naar zijn kwaliteiten kijkt dan moet kijken of hij ook echt kan voetballen, weten is geen kunst boeken staan er vol van maar het kunnen uitvoeren daar zit 't em in.

Mijn stem gaat naar the_ur.
lol, ik kan ook wel voetballen hoor ;)

haha let niet op oli man, die kerel zit vol met bullshit ;)
 
patrick: hardcore ;)

verder vind ik de fysiek van BOS, luca & the ur ook erg mooi. Bij de ur vind ik het alleen twijfelachtig of die nou naturel is of niet. Ook zwier heb ik veel respect voor maar die foto's zijn nogal matig.
 
Originally posted by Dom!nator
Bij de ur vind ik het alleen twijfelachtig of die nou naturel is of niet.


:p
 
zeg als dat ene gabbertje al 12 maal voor zoutzak heeft gestemt is de contest dan nog wel eerlijk
 
Originally posted by patje79
zeg als dat ene gabbertje al 12 maal voor zoutzak heeft gestemt is de contest dan nog wel eerlijk

gesproken door de onschuld in eigen persoon!

:rolleyes:


de contest saboteren, zou je wel willen hè... gaat toch niet lukken hoor

:D
 
Wel Jack het is niet aan mij om daar over te oordelen. Maar heb toch mijn stem aan patrick gegeven maar zet er als kanttekening bij dat ik zijn fysiek mooi vind. Naturel of niet.
 
Originally posted by patje79
zeg als dat ene gabbertje al 12 maal voor zoutzak heeft gestemt is de contest dan nog wel eerlijk


ahum tja, dat wil ik ook wel eens weten... Admin?? iemand???
 
Originally posted by luca



ahum tja, dat wil ik ook wel eens weten... Admin?? iemand???

kijk dit is nu net wat die 2 willen bereiken...

ik geloof trouwens niet dat ze 12 keer gevote hebben voor zoutzak


trouwens de jury heeft ook nog een groot aandeel in de uitslag dus ik zou me er geen zorgen over maken

relax

:D
 
ben benieuwd hoeveel zoutzak daar voor betaald heeft:D
 
Sjonge jonge, wat een flauwe actie van die 2 lastpakken (en dan bedoel ik niet Bart en Dandyman, maar Oli en Bodyman :D). Proberen de boel te saboteren :rolleyes: Maaruh, wat Bart al zegt, de mods hebben ook nog een grote inbreng dus dat komt wel goed.
 
Dandyman zei:
ben benieuwd hoeveel zoutzak daar voor betaald heeft:D
grappenmaker, ik vind et maar gierig dat het nu allemaal zo'n gezeik is geworden omdat er, zoals bart82 al zei, niks is gebeurt. behalve dat oli probeert jullie te laten geloven dat de contest vanwege nep-votes niet meer geldig is.

waarom hij dan mij moest kiezen :no:
 
zoutzak zei:
omdat er, zoals bart82 al zei, niks is gebeurt.

ja ja maak dat de kat maar wijs! ;) j/k
 
Ik stemde op zoutzak?
waarom?

Hij is bijna 2 meter, en dan is het al moeilijker om massa te kweken...
Hij heeft ook meer massa dan the Ur... Maar ja, er valt over te discussiëren, want het zijn 2 verschillende gewichtscategorieën ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
de beuk zei:
Ik stemde op zoutzak?
waarom?

Hij is bijna 2 meter, en dan is het al moeilijker om massa te kweken...
Hij heeft ook meer massa dan the Ur... Maar ja, er valt over te discussiëren, want het zijn 2 verschillende gewichtscategorieën ook.
The ur heeft in verhouding veel meer massa, zeker voor zijn lengte. Traint ook al véél langer dus nogal logisch dat hij meer progressie heeft gemaakt. Hij staat gewoon kurkdroog, daarom lijkt hij minder "huge".
Ik zou de rest wel eens willen zien op dat vet % ;)

Trouwens waarom gaat het hier tussen zoutzak en the ur?

Iemand luca soms gemist bij het overlopen van de foto's???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven