XXL Nutrition

DUTCH BODYBUILDING CONTEST 2003 - Geef hier je stem! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb uiteindelijk op BOS gestemd.

Spierdefinitie is goed, symmetrie is prima en ik vind het totaal er mooi, massief uitziet. Borst is zoals gezegd huge en traps zijn ook goed aanwezig. BOS is al lang bezig met de sport en ik kan me herinneren (van eerder geposte foto's) dat er een mooie progressie zit in al die jaren. Echt van mager mannetje naar goed gebouwde vent, klasse!

Alle deelnemers hebben zo hun eigen kwaliteiten en sommige scoren ook zeer goed op bovenstaande punten. Vind het echt moeilijk om een nummer een aan te wijzen, maar heb uiteindelijk toch voor BOS gekozen.

Voor de rest aan alle deelnemers: KLASSE WERK! de foto's inspireren enorm om er hard tegen aan te gaan en ook naar die kwaliteit toe te werken!
THUMBS UP!
 
KOM OP, stem op BOS!!!
Hij staat bijna aan kop!!!
 
De poll is afgelopen jongens, aangezien er een ex aequo is tussen 2 deelnemers zal de jury beoordeling doorslaggevend zijn :)
Dit weekend kennen jullie de winnaar :thumb:
 
Gruwelijk! wat een wedstrijd! de spanning is om te snijden. Ik ben trouwens voor BOS, omdat ik kies voor het lichaam kies wat in mijn ogen het mooiste is (los van alle begrippen als 'symmetrie' en dat soort dingen). Daarbij komt dat BOS ook altijd bereid is je helpen en vragen te beantwoorden. Maar de fysiek was natuurlijk wel het belangrijkste, en wat dat betreft wil ik alle deelnemers ff een compliment maken; ziet er goed uit gozers, ga zo door!!!

Lijkt me ook wel wat om eens een keer mee te doen, over een paar jaar.
Ik had het laatst met Ilya over je doelstellingen binnen deze sport. En deze wedstrijd winnen is de mijne...:D
 
Je heb in ieder geval een mooie doelstelling boogie
 
Yo Admin, waar wordt de uitslag bekend gemaakt??
 
Johny zei:
Yo Admin, waar wordt de uitslag bekend gemaakt??
Vanavond komen de laatste jury uitslagen binnen en ik hoop morgen de defenitieve uitslag te hebben :)
 
het zou in het weekend toch al bekend worden wie er zou winnen?

zeker nog in onderhandeling met the_ur en BOS (wie is de hoogste bieder)??? :booty: :D
 
ik had me verjaardag geen tijd rustig te beoordelen, vandaar dat mijn uitslag nu pas komt. excusez moi.
 
AlphA zei:
het zou in het weekend toch al bekend worden wie er zou winnen?

zeker nog in onderhandeling met the_ur en BOS (wie is de hoogste bieder)??? :booty: :D
En natuurlijk is alles eerlijk verlopen...

Ik ga het nu berekenen en jullie weten ze zometeen.
 
Beste leden,

Hier de jury resultaten,

bestoldschool totaalscore moderators: 158.5 pt

the ur totaalscore moderators: 175.5 pt

Patrick totaalscore moderators: 165,5 pt

luca totaalscore moderators: 165 pt

zoutzak totaalscore moderators: 145 pt



Samengeteld zijn dit de winnaars die in de prijzen vallen:

1. the_ur (218.5 pt)

2. bestoldschool (201.5 pt)

3. luca (199 pt)


Ter info:

4. patrick (177,5 pt)

5. zoutzak (174 pt)


De prijzen worden later bekentgemaakt :)

Ik hoop dat iedereen deze wedstrijd een beetje leuk vond, wij hebben gepoogd het zo eerlijk mogelijk te spelen en er is absoluut niets afgesproken.
Iedereen bedankt om mee te doen en aan de moderators bedankt om te jureren. Succes aan de deelnemers volgend jaar!
 
Mooie uitslag! Gefeliciteerd The_Ur! En de rest ook allemaal met hun behaalde plaatsen.

Wanneer kan The_Ur zijn "jaar lang onbeperkt CFM whey" op komen halen :D :D
 
Mijn felicitaties gaan uit naar de ur, top bro.
 
gefeliciteerd jongen!!! :thumb:
 
gefeliciteerd joh! je stond gewoon het beste in shape van allemaal. Mijn felicitaties gaan uiteraard ook naar BOS en de rest! "Keep sharing the same dream and continue your mission to a KILLER BODY"!!!!
wb admin en de andere moderators; bedankt voor de organisatie, het was fun!!!

Groeten,
Luca
 
Gefeliciteerd gasten, en idd wat luca zegt ''we share the same dream''. Maar volgend jaar win ik die wedstrijd
 
Bedankt allemaal! was inderdaad een leuk initiatief. was toevallig precies op tijd klaar met dieten. helaas ben ik zo diep gegaan (voor deze wedstrijd ;))dat ik waarschijnlijk de eerst komende maanden niet kan trainen, maar toch. ik hoop dat zo'n contest wel een stimulans is voor vele om dit jaar er erg hard tegen aan te gaan. Hoe meer zielen hoe meer vreugt......
 
Netjes

Gefeliciteerd

Jopie
 
Juriaan zei:
Gefeliciteerd gasten, en idd wat luca zegt ''we share the same dream''. Maar volgend jaar win ik die wedstrijd

Ha! Volgend jaar doe ik ook mee. Had je niet op gerekend, hè? :p
 
gefeliciteerd allemaal (hey luca krijg ik nou mijn 25 euro) :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven