MuscleMeat

DUTCH BODYBUILDING CONTEST 2003 - Geef hier je stem! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
BOS komt toch een categorietje tekort. Zeker als je weet dat hij gebruikt heeft... Hij is niet zo groot als de ur en zoutzak en die zijn nog naturel en trainen minder lang, dus vind ik niet dat hij het verdient dit te winnen, maar dat is enkel mijn mening natuurlijk.
 
Vote voor de zoutzak, ik ben zelf ook redelijk lang dus weet hoe moeilijk is om massa te krijgen.
 
Vote voor bos, waarom omdat ik hem toch wel beachboy vind. lol. :cool:
 
BOS Rulez!!!!(VOTE FOR HIM)
Hij komt ZEKER GEEN categorietje tekort!!
 
Ik vind die Rob G ook wel goed moet ik zeggen, het is dat ik mijn stem al aan the_ur heb gegeven, anders had hij zekers een stem extra gehad!


:D;)
 
Rob G zei:
Ik vind die Rob G ook wel goed moet ik zeggen, het is dat ik mijn stem al aan the_ur heb gegeven, anders had hij zekers een stem extra gehad!


:D;)

wie?? is dat dat menneke die denkt tussen de grote jongens te horen?:D

ik denk dat iedereen juist denkt dat hij veel stemmen gaat krijgen en om de strijd spannend te houden stemmen ze dan maar op een ander wetende dat die Rob genoeg stemmen zal krijgen:)
 
dandyman zei:
wie?? is dat dat menneke die denkt tussen de grote jongens te horen?:D

ik denk dat iedereen juist denkt dat hij veel stemmen gaat krijgen en om de strijd spannend te houden stemmen ze dan maar op een ander wetende dat die Rob genoeg stemmen zal krijgen:)

Zoiets dacht ik ook al. Volgens mij heeft die ene the_ur gast ook gewoon foto's gejat van die Rob G en daar zijn eigen hoofd op geplakt. Je ziet het duidelijk bij de nek! :D
 
idd, nu je t zegt..wel een hele lage streek. met jouw lichaam alle eer gaan opstrijken. helaas heb ik mijn stem dus al gegeven aan the_ur, die dus eigenlijk fraudeert met jouw lichaam terwijl iedereen denkt dat het the_ur in hoogsteigen persoon is aangezien niemand weet dat jij dat bent. denk dan maar zo, mocht hij winnen dan ben jij eigenlijk de grote winnaar..groot in de algemene zin van het woord he:)

maar wiens lichaam is dat dan onder de naam van robG?
 
bump
 
nog 5 daagjes....
 
zal t nog spannend worden..mis net de grande finale
 
Ik heb gestemd op...


LUCA!!!
Hi lover!
 
ik heb op BOS gestemd, mooiste fysiek van allemaal, misschien niet zo droog als THE UR en Luca, maar zn totale fysiek is echt perfect.

En dat THE UR nog naturel zou zijn is echt gelul vind ik.
hij kan beweren wat ie wil maar dit is echt niet het fysiek van iemand die alleen maar eiwit shakies neemt en goed slaapt. :)
 
Nee zeker niet... Hij zal er ook vast bij trainen...
 
Hey Arrie ik heb je foto's gezien en ze zijn echt super! Laat ze allemaal maar lullen over dat je gebruikt hebt enzo maar ik weet wel beter... Iedereen denkt altijd dat je gebruikt hebt maar ik zou je juist wel eens willen zien als je iets gebruikt zou hebben. Dan was je volgens mij echt een monster!! Ik zie je op de Gym. Mzzl
 
Ik heb ook BestOldSchool gevote...die V-vorm is echt goeddd... :P

Luca was mijn tweede keus, vond hem wat weinig borst hebben in verhouding met de rest...

Mja, voor de rest blijft het leuk voor een vrouw om zo eens langs zo'n rij mannen te kijken en te keuren ;)...
 
f*cking ecto zei:
Nee zeker niet... Hij zal er ook vast bij trainen...

idd!

snap niet waarom er toch steeds die opmerking over dat gebruiken word gemaakt?!

als the_ur zegt dat ie niet gebruikt dan gebruikt ie niet!

iemand die in staat is zichzelf zo droog te trainen kan zich best zo'n body NATUREL aanmeten!


respect voor the_ur

:thumbs:
 
sl the_ur zegt dat hij niet gebruikt, gebruikt hij niet. eenieder die dat niet kan of wil geloven is in mijn ogen gewoon jaloers dat ie t eventueel met of zonder niet voor elkaar krijgt om zon fysiek te halen.

die kerel heeft er echt veel voor over gehad. echt uitermate veel toewijding

maar of hij erbij getraind heeft...weet t niet hoor:D

als hij zou gebruiken zal hij zeker een stuk groter (moeten) zijn denk ik

tussenstand met nog paar dagen voor de beruchte boeg:

1) the_ur 41
2) BOS 37
3) luca 30
4) zoutzak 27
5) Patrick 12
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven