Fitness Seller

dutchbodybuilding.com app (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tijmenk

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 mei 2013
Berichten
463
Waardering
13
Lengte
1m81
Massa
74kg
hallo allemaal :D

tis mischien beetje dom dat ik zon topic maak maar het lijkt me echt super als er een app komt van dutchbodybuilding.com voor op je telefoon of iets dergelijks.

ik denk dat er dan veel gebruik van wordt gemaakt.
tis maar een idee :rolleyes:



groeten
 
Wat zou het voor meerwaarde moeten hebben dan gewoon de website openen?

Heetgekookte rijst,

ra
 
Ik persoonlijk gebruik nooit (geen) telefoon, maar ik vind het ook wel een goed ideetje :cool:
ik neem aan dat je bedoeld.. dat het correct verschijnt op je Tel ??

Ooo wacht was dat er niet al ?!
 
Dbb werkt gewoon goed op de telefoon dus ik zie niet in wat je met een app moet.
 
Misschien moet je de zoekfunctie even gebruiken, ohnee die werkt k*t op een telefoon...
 
zoekfunctie en karma geven werkt idd niet op telefoon/tablet. het is ook redelijk vermoeiend om steeds te zoomen/goed raak klikken omdat html op telefoon k*t is. ik vind een app dus een prima idee
 
Of gewoon een mobiele webversie, zoals zoveel andere sites hebben. Geen idee in hoeverre dit mogelijk is.
 
Telkens uit en in zoomen word ik ook wel gek van inderdaad. Maar dat is met alle sites zo.
 
Zijn al 10 suggesties van geweest.
 
Kost veel geld om zo'n app te ontwikkelen, denk dat dit niet rendabel is.
 
Tapatalk idd...
 
Gebruik tapatalk2 en dat voldoet prima.
 
ben tapatalk nu aan het downloaden via 4shared, kijken of dat wat is

---------- Post toegevoegd 17 August 2013 om 20:58 ----------

godverdome k*tsurveys. kan je het niet gewoon gratis van de playstore downloaden?
 
tapatalk is betaalde app.

die link van arnodsi dan? werkt dat niet?
 
Op iphone is tapatalk sinds kort gratis, tapatalk 2 is wel betaald
 
Voor die 2 euro LOL. Al m'n forums staan er op. Een van m'n meest gebruikte apps. Jullie Nederlanders zijn écht wel gierig. Sjonge 2 euro zeg...
 
Voor die 2 euro LOL. Al m'n forums staan er op. Een van m'n meest gebruikte apps. Jullie Nederlanders zijn écht wel gierig. Sjonge 2 euro zeg...

Ik kan alleen met creditcard betalen op playstore.. ik heb geen creditcard. Die 2 euro kan me weinig boeien.
 
Back
Naar boven