XXL Nutrition

DutchBodybuilding.com Contest 2006 - Gesponsord door XXL Nutrition - Nominaties

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga en wil me terugtrekken uit de contest... ik heb inmiddels een paar namen gezien die meedoen waardoor meer dan de helft geen kans maakt om ook maar enigszins in de top 5 te komen... mij mag je dus schrappen.

gast, over wie heb je het?

en je hebt trouwens een goede fysiek, pas je op dat je geen bigorexia krijgt?
 
komop hiekie je moet meedoen man als ik je fotos bekijk in de gallerij vind ik dat je een kans maakt hoor ;)
 
Ik ga en wil me terugtrekken uit de contest... ik heb inmiddels een paar namen gezien die meedoen waardoor meer dan de helft geen kans maakt om ook maar enigszins in de top 5 te komen... mij mag je dus schrappen.

Dus je hebt liever dat er niet genoeg mensen zijn zodat de contest niet doorgaat omdat je denkt niet te kunnen winnen? :rolleyes:
Je hebt een goed fysiek, je zult vast een kans maken. En het is zowiezo ook voor de fun he ;)

btw, is er ook een troostprijs? :D

:thumb: voor iedereen die mee doet!
 
Ik ga en wil me terugtrekken uit de contest... ik heb inmiddels een paar namen gezien die meedoen waardoor meer dan de helft geen kans maakt om ook maar enigszins in de top 5 te komen... mij mag je dus schrappen.
Wat is dat voor onzin, dus als jay cutler ziet dat ronnie meedoet met de Olympia dan kan hij beter maar beter meteen vertrekken? Jzus man dit is een SPEL, meedoen doe je voor de sport niet om perse prijzen te winnen. Als je nu eruit gaat dan hebben we straks helemaal geen deelnemers meer en kunnen we ineens de prijzen geven aan diegenen die het lef hebben om mee te doen, slaat nergens op. Je doet mee of je wilt of niet bitch ;)!

Zou zelf wel willen maar zit met blessure en geen goede foto.
 
Ik ga en wil me terugtrekken uit de contest... ik heb inmiddels een paar namen gezien die meedoen waardoor meer dan de helft geen kans maakt om ook maar enigszins in de top 5 te komen... mij mag je dus schrappen.

Kom op man stel je niet aan dit is toch gewoon voor de fun!? En waarom moet je je dan terug trekken als er betere deelnemers zijn? Boeie!
 
Ik heb me net voor de gein aangemeld, hopelijk kom ik door de selectie heen. Ik had maar één foto en wel van ergens in januari 2006.... :)
 
Heb net ff mijn foto op gestuurd, weer een deelnemer erbij!
 
Ik ga en wil me terugtrekken uit de contest... ik heb inmiddels een paar namen gezien die meedoen waardoor meer dan de helft geen kans maakt om ook maar enigszins in de top 5 te komen... mij mag je dus schrappen.
Je hebt toch niets te verliezen???

Iig, als ik Hiekie erbij reken zijn er nog 2 deelnemers nodig om de lijst compleet te maken, anders 3.
 
wat een crisis weer :(
 
Je hebt toch niets te verliezen???

Iig, als ik Hiekie erbij reken zijn er nog 2 deelnemers nodig om de lijst compleet te maken, anders 3.

Is er al weer ergens een lijst te vinden van wie er mee doet, of komt die morgen pas?
 
Ik verwachte die reactie al van je RvR, het was enkel een kwestie van minuten :heart:
 
Oké, wie maakt er een fake ID aan, doet 80 postings en stuurt een fotootje in..?:cool:
 
waarom doe jij niet mee Yff? Mijn stem krijg je
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven