AndroidHealthClinic

DutchBodybuilding.com Contest 2006 - Gesponsord door XXL Nutrition - Nominaties

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
BTW:Ondertussen al flink wat extra aanmeldingen binnengekregen, dus wie nog niets verzonden heeft, haast je als je er nog bij wilt!
Is er een max aantal deelnemers dan?
 
Het was toch een minimum getal van 20, dus je hoeft je niet te haasten toch?

FF heel de topic lezen ..



Er is een mail naar elk lid gestuurd volgens mij, dus wellicht gaat het hard nu!

Is er een max aantal deelnemers dan?


Staat ook niks overin de mail:

Beste Masallah,

Ben je ouder dan zestien en heb je nog geen echte wedstrijden gedraait? Wil je
wel eens laten zien wat je waard bent? Neem dan nu je kans en doe mee aan de
DutchBodybuilding.com Foto Galerij Contest!

Voor alle informatie over de voorwaarden, de prijzen en deelname, kijk snel op:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/dutchbodybuilding-com-contest-2006-gesponsord-door-xxl-70879/
. Alvast veel succes!

Deze wedstrijd werd mede mogelijk gemaakt door onze sponsor:
XXL no nonsense nutrition

Met sportieve groet,
Het DutchBodybuilding.com Forums Team
 
Er zijn nog te weinig dames om een wedstrijd mogelijk te maken.
Dus de dames doen los vande mannen een wedstrijd?
Hoeveel dames heb je dan al en hoeveel heb je er nodig.
 
Nee ik bedoel dat er te weinig op het forum zitten om er uberhaupt aan te denken.
 
Nee ik bedoel dat er te weinig op het forum zitten om er uberhaupt aan te denken.

Dat is dan jammer voor de gene die mee wilden doen:(
En daar val ik niet onder:D
 
hoe weet je of je foto en info goed is terecht gekomen/
 
Als er 20 deelnemers zijn post ik de lijst, dan kan je controleren of je ertussen staat. Dit zal sowieso vóór de einddatum zijn dus je hebt sowieso tijd om de foto tijdig in te sturen.
 
Hoeveel deelnemers heb je al BigT?

Ik wil ook wel mee doen..
 
ik ben inmiddels ook wel benieuwd naar de lijst..
 
Had er meer dan 20 maar de helft is weer afgevallen omdat ze te weinig posts hadden, regels lezen is voor sommigen blijkbaar moeilijk. Dus het zal nog wel ff duren dan.
 
dat is echt k*t..

ban ze meteen :o
 
Heb ook maar een foto ingezonden voor de gein...moeten natuurlijk wel zker aan de 20 deelnemers komen;)
 
Zijn er trouwens nu al pose's die je moet aannemen? Kan me nog herhinneren dat vorige wedstrijd nogal te doen was wie wel en wie niet ze benen erbij had neergezet. Lijkt me handig dat je gewoon 3 basis poses (of poging tot :p ) op de foto zet. Dan kan er beter vergeleken worden.
 
ER zijn er altijd die geen foto hebben van benen of een pose niet hebben op foto dus niet in praktijk haalbaar met dit kleine aantal deelnemers.
 
ik wil dat die contest er komt.. :( heb me nou al over mn angst heengezet en zoiets van: **** it, ik doe mee.. en dan moet het gebeuren ook :o
 
Ik ga en wil me terugtrekken uit de contest... ik heb inmiddels een paar namen gezien die meedoen waardoor meer dan de helft geen kans maakt om ook maar enigszins in de top 5 te komen... mij mag je dus schrappen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven