Fitness Seller

Duurt eerlijk het langst? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat lijkt mij een hele mooie prestatie. Hoe haalbaar is dat dan? Ik neem aan dat je dan jaaaaren moet trainen, en tegelijkertijd een perfect leven moet leiden op gebied van eten, rusten, slapen. Als je zelf zo'n exemplaar bent, kun je misschien meer uitleg geven?

Rome is niet in één dag gebouwd nee.
Dat is gelijk het probleem met velen van tegenwoordig, het moet snel het liefst gisteren nog. Tjaa dan kun je wel nagaan dat dit voor nagenoeg niemand is weggelegd.
 
coleman is ook naturel zie je nou wel dat je zo'n fysiek naturel kan halen.

hij heet niks voor niks natural ronnie
 
Als je wil weten wat voor jezelf het max is wat je naturel kan behalen moet je gewoon volgende berekening eens doen: http://www.weightrainer.net/bodypred.html

Om het nog beter te doen moet je foetelen of een mutant zijn.

Lees ook volgend achtergond artikel eens: http://www.weightrainer.net/potential.html

Het natural popentieel wordt vaak zwaar overschat omdat 95% van de 'natural' bodybuilders niet echt natural zijn, maar gewoon liegen over hun gebruik.

Als ik sommige post hierboven lees, lijkt het wel of sommigen geloven dat je een fysiek als die van Arnold (107 kg @ 187 cm @ 4%) kan opbouwen zonder ooit steroiden te gebruiken. :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Kort door de bocht heb je 2 keuzes:

- Je structueert je leven zo dat je met systematische toegewijding en felle volharding traint, eet, slaapt en rust om na een deccenia met 1.80 op 100 kg te zitten tussen de 8 tot 10 procent.

Niet voor mensen haalbaar denk ik

Nee, denk ook niet dat dat haalbaar is; 180cm > 100kg > 8%..... No way!

Edit: Beetje verkeerd ge-quotte; Aron dacht niet haalbaar, Marky wel dus....
 
ik kan hier ook gaan liggen verkondigen dat ik een puur naturel ben he,maar ik ben eerlijk en heb al eens wat gebruikt,moet toch kunnen er is niets mis mee of iets waar je je over moet schamen
 
Als je wil weten wat voor jezelf het max is wat je naturel kan behalen moet je gewoon volgende berekening eens doen: http://www.weightrainer.net/bodypred.html

Om het nog beter te doen moet je foetelen of een mutant zijn.

Lees ook volgend achtergond artikel eens: http://www.weightrainer.net/potential.html

Het natural popentieel wordt vaak zwaar overschat omdat 95% van de 'natural' bodybuilders niet echt natural zijn, maar gewoon liegen over hun gebruik.

Als ik sommige post hierboven lees, lijkt het wel of sommigen geloven dat je een fysiek als die van Arnold (107 kg @ 187 cm @ 4%) kan opbouwen zonder ooit steroiden te gebruiken. :roflol:

Interessante materie.

Dan even over Arnold. Ik denk idd dat 107 @ 1.87m mogelijk is. Alleen niet met 4% bodyfat. Eerder met 8-9% en dat is voor de dagelijkse praktijk een heel knappe fysiek.
 
Ik train nu 4 jaar en besef toch ook dat ik nooit echt groot zal worden zonder anabolen

Droog en groot niet
 
Laatst bewerkt:
Als je wil weten wat voor jezelf het max is wat je naturel kan behalen moet je gewoon volgende berekening eens doen: http://www.weightrainer.net/bodypred.html...
Ziet er interessant uit. Ik zel het eens berekenen, maar niet vandaag.

ik kan hier ook gaan liggen verkondigen dat ik een puur naturel ben he,maar ik ben eerlijk en heb al eens wat gebruikt,moet toch kunnen er is niets mis mee of iets waar je je over moet schamen
Schamen? We zitten toch in het juiste subforum;)

...Dan even over Arnold. Ik denk idd dat 107 @ 1.87m mogelijk is. Alleen niet met 4% bodyfat. Eerder met 8-9% en dat is voor de dagelijkse praktijk een heel knappe fysiek.
Sorry, maar je neemt toch geen anabolen om vet te verliezen? Je neemt ze toch om te groeien, of mis ik iets?
 
Ik train nu 4 jaar en besef toch ook dat ik nooit echt groot zal worden zonder anabolen

Misschien train je niet juist? :rolleyes:

Ik zie in de sportschool zoveel gasten die het gewoon verdommen om goed en hard te trainen. Je kan ze alle tips van de wereld geven, maar no way. Ze blijven gewoon hun ding (fout) doen en dan janken dat ze niet groeien en niet sterker worden. En hoplakee dan komen de pilletjes en spuitjes in aantocht. Zo jammer. Een gemiste kans.

Uiteindelijk moet een ieder het voor zichzelf weten, maar maak mij niet wijs dat je zonder anabolica niet groot en sterk kunt worden.
 
Sorry, maar je neemt toch geen anabolen om vet te verliezen? Je neemt ze toch om te groeien, of mis ik iets?

Ja je mist iets. ;)

Het probleem zit em in het droogtrainen. Tot op zekere hoogte is het goed te doen, zonder al te veel spiermassa in te leveren. Ik weet uit ervaring, dat 8-9% te doen is. Ga je lager dan ga je onevenredig veel spiermassa ervoor inleveren. Dat is gewoon ons natuurlijke mechanisme. Dit mechanisme is voor de gek te houden door het gebruik van Anabolica. Waardoor je nog dieper kunt gaan zonder spiermassa te verliezen.
 
Misschien train je niet juist? :rolleyes:

Ik zie in de sportschool zoveel gasten die het gewoon verdommen om goed en hard te trainen. Je kan ze alle tips van de wereld geven, maar no way. Ze blijven gewoon hun ding (fout) doen en dan janken dat ze niet groeien en niet sterker worden. En hoplakee dan komen de pilletjes en spuitjes in aantocht. Zo jammer. Een gemiste kans.

Uiteindelijk moet een ieder het voor zichzelf weten, maar maak mij niet wijs dat je zonder anabolica niet groot en sterk kunt worden.

Klopt 100%,je kan ze vertellen wat je wil,maar op de een of andere manier begrijpen ze het gewoon niet.Heel vaak zie ze nuttelooze isolatie doen of basis oefeningen met halve ROM en slordig.
 
Voorbeeldje van iemand die er naturel goed uitziet is Yuri van Gelder

Zie deze link (foto)
[Link niet meer beschikbaar]
 
Voorbeeldje van iemand die er naturel goed uitziet is Yuri van Gelder

Zie deze link (foto)
[Link niet meer beschikbaar]

Weet je zeker dat hij 100% naturel is?
 
Voorbeeldje van iemand die er naturel goed uitziet is Yuri van Gelder

Zie deze link (foto)
[Link niet meer beschikbaar]

Ja, schitterende fysiek. Niet voldoende voor op een podium, maar ik denk voor de meesten toch een heel begerenswaardige fysiek. :cool:
 
Misschien train je niet juist? :rolleyes:

Ik zie in de sportschool zoveel gasten die het gewoon verdommen om goed en hard te trainen. Je kan ze alle tips van de wereld geven, maar no way. Ze blijven gewoon hun ding (fout) doen en dan janken dat ze niet groeien en niet sterker worden. En hoplakee dan komen de pilletjes en spuitjes in aantocht. Zo jammer. Een gemiste kans.

Uiteindelijk moet een ieder het voor zichzelf weten, maar maak mij niet wijs dat je zonder anabolica niet groot en sterk kunt worden.

:rolleyes::rolleyes:

Ik ga hier niet liggen pochen met mijn stats maar jij moet mij niets leren over hard trainen ... we hebben gewoon andere een mening over wat groot is.
 
Weet je zeker dat hij 100% naturel is?

idd ik vraag me dat ook wel s af. hij zit wel in de topsport he, daar doen ze er alles aan om de beste te worden.
 
:rolleyes::rolleyes:

Ik ga hier niet liggen pochen met mijn stats maar jij moet mij niets leren over hard trainen ... we hebben gewoon andere een mening over wat groot is.

Ja die stats staan in me handtekening en per ongeluk vergeten af te vinken. Jammer dat jij het zo negatief opvat. Zegt meer over jou dan dat het iets over mij zegt.
En het feit dat jij je door mijn stukje aangesproken voelt zegt genoeg imo... :D :D
 
Voorbeeldje van iemand die er naturel goed uitziet is Yuri van Gelder

Zie deze link (foto)
[Link niet meer beschikbaar]
ja dat is een turner,die jongen traint al van kleins af aan:rolleyes:
 
Ja die stats staan in me handtekening en per ongeluk vergeten af te vinken. Jammer dat jij het zo negatief opvat. Zegt meer over jou dan dat het iets over mij zegt.
En het feit dat jij je door mijn stukje aangesproken voelt zegt genoeg imo... :D :D

Ik had jouw stats eigenlijk nog niet bekeken toen ik op je reageerde en daar doelde ik helemaal niet op.

Maar ik weet wat je wil zeggen met die ventjes die maar klagen dat ze niet groter worden en nog niet eens fatsoenlijk kunnen gaan squaten. Ik wil niet dat je mij daar mee vergelijkt want ik train altijd 100 % en ga steeds weer helemaal stuk in het squatrek.

En over die stats van je... respect
 
Voorbeeldje van iemand die er naturel goed uitziet is Yuri van Gelder

Zie deze link (foto)
[Link niet meer beschikbaar]

wie zegt dat hij naturel is dan ?
 
Back
Naar boven