XXL Nutrition

Duurt eerlijk het langst? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dan even over Arnold. Ik denk idd dat 107 @ 1.87m mogelijk is. Alleen niet met 4% bodyfat. Eerder met 8-9% en dat is voor de dagelijkse praktijk een heel knappe fysiek.

't zou dan in ieder geval een zeer uitzonderlijke prestatie zijn van een buitengewoon natuurtalent. Vergeet niet dat Arnold doorgaat als een van de beste BB-ers allertijden (7 Olympia's), en hij heeft vanaf zijn 15de AAS moeten gebruiken om zijn fysiek op te bouwen.

Zonder AAS zou Arnold nooit in de buurt van 107 kg @ 1.87 m bij 8-9% BF zijn geraakt.
 
...Het probleem zit em in het droogtrainen...
OK, dan snap ik het. Kijk, het was weer leerrijk vandaag:D

Voorbeeldje van iemand die er naturel goed uitziet is Yuri van Gelder...
Ja, en heel waarschijnlijk is die naturel. Maar die mensen hun vak is hun leven. Die werken dag in dag uit aan hun lichaam. Zoveel tijd kunnen wij er niet aan besteden.

Ja die stats staan in me handtekening en per ongeluk vergeten af te vinken...
Maar jij bent een beest! Respect! Hoe lang train je al?
 
't zou dan in ieder geval een zeer uitzonderlijke prestatie zijn van een buitengewoon natuurtalent. Vergeet niet dat Arnold doorgaat als een van de beste BB-ers allertijden (7 Olympia's), en hij heeft vanaf zijn 15de AAS moeten gebruiken om zijn fysiek op te bouwen.

Zonder AAS zou Arnold nooit in de buurt van 107 kg @ 1.87 m bij 8-9% BF zijn geraakt.

Laten we niet vergeten dat Arnold als een mongool trainde.
 
Voorbeeldje van iemand die er naturel goed uitziet is Yuri van Gelder

Zie deze link (foto)
[Link niet meer beschikbaar]

Hij komt alleen net boven m'n knie uit. Volgens mij is hij rond de 1.55 ofzo.
 
Hij komt alleen net boven m'n knie uit. Volgens mij is hij rond de 1.55 ofzo.
LOL. Die kerels zijn inderdaad klein, maar zijn verhoudingen zijn zeer goed. Hij is 1m61 en weegt 63 kg.
 
100procent zeker kan je dat nooit zeggen,er zijn er veel die stiekem gebruiken,heb er op google gevonden die "naturel" zouden zijn:rolleyes:
ze moeten toch een enorme genetische aanleg hebben om dit naturel te bereiken:D




Ja dan is het toch waar, zow ziet er goed uit toch
 
Laten we niet vergeten dat Arnold als een mongool trainde.

Arnold trainde tenminste nog.
De huidige generatie moet het voornamelijk van steroiden, groeihormonen, insuline, IGFs en andere drugs hebben.
En dan zien ze er nog niet uit met hun zwangere buikjes.

2s14o5l.jpg
 
't zou dan in ieder geval een zeer uitzonderlijke prestatie zijn van een buitengewoon natuurtalent. Vergeet niet dat Arnold doorgaat als een van de beste BB-ers allertijden (7 Olympia's), en hij heeft vanaf zijn 15de AAS moeten gebruiken om zijn fysiek op te bouwen.

Zonder AAS zou Arnold nooit in de buurt van 107 kg @ 1.87 m bij 8-9% BF zijn geraakt.

Ben ook geen fan van Arnold. Jammer dat hij zo jong al is gaan gebruiken. Had niets aan basis en dat was ook goed te zien in periodes als hij "off" was. Dan kon je hem nauwelijks een BB-er noemen. Ik denk ook niet dat hij het genenpakket had om naturel groot te worden.
Dat hij door de mainstream gezien wordt als de beste allertijden heeft meer met politiek en commercie te maken dan puur uit BB-ing oogpunt zijn fysiek. Joe Weider zag in hem de weg naar algehele bekendheid voor het BB-en. Dat is hem dan ook gelukt.
Waarom?
Arnold zijn pleasing ogende fysiek (wat hij absoluut zeker had) sprak vooral ook de leek aan en dat was heel cruciaal. Dat ging ten koste van o.a. Sergio Oliva, imo een veel completere BB-er.
Maargoed ik dwaal af ;) :D

OK, dan snap ik het. Kijk, het was weer leerrijk vandaag:D
Maar jij bent een beest! Respect! Hoe lang train je al?

Met tussenposen zo'n 11 jaar in totaal.
 
Arnold trainde tenminste nog.
De huidige generatie moet het voornamelijk van steroiden, groeihormonen, insuline, IGFs en andere drugs hebben.
En dan zien ze er nog niet uit met hun zwangere buikjes.

2s14o5l.jpg

Natuurlijk was de fysiek in die tijd veel mooier om ZELF te hebben. Maar Ronnie trainde wel degelijk heel hard en loeizwaar. Weinig Olympia-gangers die ook ff een PL-wedstrijd meepakken. Dat deed Ronnie wel.....respect dus. :cool:
 
Misschien train je niet juist? :rolleyes:

Ik zie in de sportschool zoveel gasten die het gewoon verdommen om goed en hard te trainen. Je kan ze alle tips van de wereld geven, maar no way. Ze blijven gewoon hun ding (fout) doen en dan janken dat ze niet groeien en niet sterker worden. En hoplakee dan komen de pilletjes en spuitjes in aantocht. Zo jammer. Een gemiste kans.

Uiteindelijk moet een ieder het voor zichzelf weten, maar maak mij niet wijs dat je zonder anabolica niet groot en sterk kunt worden.

:rolleyes: inderdaad !!


1 Juiste training.
2 Voeding.
3 Rust.
4 Luisteren naar je lichaam.
5 Potentie.
6 Tunnelvisie.
 
Joeri van Gelder is NIET naturel, op weg naar de top heeft hij gesnoept maar het kan goed zijn dat hij nu niet meer gebruikt i.v.m. dopingcontrole. Zijn al verscheidene topics over geweest.

Ontopic: Een select gezelschap heeft de mogelijkheid redelijk groot te worden als naturel. Het gros van de mensen zal moeten gebruiken omdat het de toewijding / genen mist om echt groot te worden.
 
Arnold trainde tenminste nog.
De huidige generatie moet het voornamelijk van steroiden, groeihormonen, insuline, IGFs en andere drugs hebben.
En dan zien ze er nog niet uit met hun zwangere buikjes.

2s14o5l.jpg
arnold nam ook allerlei dingen,wat ze nu nemen is gewoon veel krachtiger en beter dat noemt men de vooruitgang in de evolutie van boodybuilding,en al die jongens die steroids,HGH,EGF's nemen en noem maar op trainen zeker kei hard,letten op hun voeding en zorgen voor genoeg rust.
ok je bent naturel we weten het,dus eigenlijk weet je niets over mensen die nemen wat die allemaal moeten doen en hoe hard ze er voor moeten werken,het is niet een spuitje nemen en op je luie kont zitten wachten tot je breed bent hoor.
 
Arnold trainde tenminste nog.
De huidige generatie moet het voornamelijk van steroiden, groeihormonen, insuline, IGFs en andere drugs hebben.
En dan zien ze er nog niet uit met hun zwangere buikjes.

2s14o5l.jpg

wat ben jij ongelooflijk dom zeg :roflol:
 
Als je geen tien trainingssessies per week doet weet je nooit wat je natuurlijk potentieel is.
Met slechts één dagelijkse training kan je nooit het maximum uit je lijf halen !!!
Misschien zouden velen dat eerst voor elkaar moeten krijgen alvorens ze discussies beginnen over de maximum haalbare fysiek naturel of met anabolen.
Alle topsporters (om het even welke sport)hebben een minimum van 20 intensieve trainingsuren nodig om hun niveau te bereiken en te handhaven .
 
Als je geen tien trainingssessies per week doet weet je nooit wat je natuurlijk potentieel is.
Met slechts één dagelijkse training kan je nooit het maximum uit je lijf halen !!!
Misschien zouden velen dat eerst voor elkaar moeten krijgen alvorens ze discussies beginnen over de maximum haalbare fysiek naturel of met anabolen.
Alle topsporters (om het even welke sport)hebben een minimum van 20 intensieve trainingsuren nodig om hun niveau te bereiken en te handhaven .

6x1 uur pompen, 14x1 uur cardio :eek:
 
Als je geen tien trainingssessies per week doet weet je nooit wat je natuurlijk potentieel is.
Met slechts één dagelijkse training kan je nooit het maximum uit je lijf halen !!!
Misschien zouden velen dat eerst voor elkaar moeten krijgen alvorens ze discussies beginnen over de maximum haalbare fysiek naturel of met anabolen.
Alle topsporters (om het even welke sport)hebben een minimum van 20 intensieve trainingsuren nodig om hun niveau te bereiken en te handhaven .

10 haha
 
:roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=W1KD7cGRDDc

Ronnie weet wat pompen is.. laat daar geen twijfel over bestaan.

Dat Ronnie niet te evenaren is in de gym daar ben ik het wel mee eens hoor. Ik heb ook al zijn video's gezien. En gigantisch veel respect daarvoor. Helaas kan dat wel niet van alle hedendaagse kampioenen gezegd worden. Maar soit.

Maar wie Ronnies carriere een beetje gevolgd heeft die kan ook bijna op de maand nauwkeurig zeggen wanneer hij HGH en slin is beginnen gebruiken. Daarvoor raakte hij met moeite in de top 10 van de Olympia. En dan plots 10, 15, 20 kg erbij. :rolleyes:

http://www.musclememory.com/show.php?s=ronnie+coleman&g=M
 
Laatst bewerkt:
Dat Ronnie niet te evenaren is in de gym daar ben ik het wel mee eens hoor. Ik heb ook al zijn video's gezien. En gigantisch veel respect daarvoor. Helaas kan dat wel niet van alle hedendaagse kampioenen gezegd worden. Maar soit.

Maar wie Ronnies carriere een beetje gevolgd heeft die kan ook bijna op de maand nauwkeurig zeggen wanneer hij HGH en slin is beginnen gebruiken. Daarvoor raakte hij met moeite in de top 10 van de Olympia. En dan plots 10, 15, 20 kg erbij. :rolleyes:
heb jou gallerij en site gezien en ik zie in al die jaren dat je traint niet echt een progressie,denk dat je naturel je plafond hebt bereikt,niet zeggen dat je nog nooit aan een kuurtje hebt gedacht he,want zo blijven hangen op het zelfde niveau terwijl je alle dagen trainen gaat moet toch best frustrerend zijn:D
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven