XXL Nutrition

Duwen & Trekken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

frietbakker

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
3.948
Waardering
31
Even een snel vraagie, als jullie een push/pull schema hanteren, dus je biceps tegelijk met je rug en je borst tegelijk met je triceps, hoeveel oefeningen pakken jullie dan voor de triceps & biceps?? Want als je nu 4 oefeningen voor je rug erop hebt zitten dan zijn je biceps al behoorlijk aan de slag gegaan, dus pak je dan nog slechts 1 oefening voor je biceps, of 2 of 3 of wat? en waarom?
 
Ik zou 6-8 setjes doen. Bij mij zijn mijn armen niet echt zo dood na borst/rug. Meer warm gedraaid vind ik.

Maar je moet het zelf aanvoelen.
 
Das een goede vraag die ik ook dezer dagen wou stellen. dacht zelf ok aan 6 sets max. Ik ben binnekort van plan om 3 oef. voor de rug te doen bestaande uit 4 sets, om vervolgens dus 6 sets voor debiceps te doen bestaande uit 2 oefeningen.
Voor borste n triceps t zelfde alleen zou ik denken dat triceps wel 9 sets aankan. De (rare) theorie hierachter is dat triceps 2/3 deel van je arm beslaat tov de biceps 1/3...wardoor de triceps misschien wel iets meer kan hebben...:dunno:

Enne Vinny, die signature van jou, ik zal m eens overwegen
 
Als je een push/pull schema doet zou ik 2 oefeningen voor zowel de biceps als de triceps pakken (1 compound + 1 strech) en van ieder max. 3 sets doen.
 
Ik zat mezelf dat ook af te vragen..

dag 1 bestaat bij mij ook uit de borst+triceps

Na de borst te hebben gedaan doe ik meestal nog 3 oefeningen (2 sets van 8 reps per oefening) voor de triceps. Dat zijn dus 6 setjes.

Of is het beter om 2 oefenigen van 3 sets te doen?

Groeten
 
Originally posted by dandyman
Das een goede vraag die ik ook dezer dagen wou stellen. dacht zelf ok aan 6 sets max. Ik ben binnekort van plan om 3 oef. voor de rug te doen bestaande uit 4 sets, om vervolgens dus 6 sets voor debiceps te doen bestaande uit 2 oefeningen.
Voor borste n triceps t zelfde alleen zou ik denken dat triceps wel 9 sets aankan. De (rare) theorie hierachter is dat triceps 2/3 deel van je arm beslaat tov de biceps 1/3...wardoor de triceps misschien wel iets meer kan hebben...:dunno:

Enne Vinny, die signature van jou, ik zal m eens overwegen

jaha, anders groei je toch niet! ^_^
 
Back
Naar boven