Fitness Seller

DVd/divx van mr. Olympia wedstrijden. Of trainingvids van de pros? Heeft iemand die?

Bezoekers in dit topic

Dominator, kan ik die lenen/kopieren, vind ze allemaal wel kwel. Pm me ff. Misschien is het niet nodig als bestoldschooll ze ook heeft. Alvast bedankt.

Grtz
 
Originally posted by frietbakker
Hey oli ik heb geen Visa maar wel Mastercard..... is dat een probleem.. als ik jou nu mijn address, creditcard nummer en verval datum geef door het hier te posten kan jij dan mij die link van jou site geven?
sorry hoor, maar om die gegevens hier open en bloot te posten is een niet echt veilig....
 
Originally posted by Scighera

sorry hoor, maar om die gegevens hier open en bloot te posten is een niet echt veilig....

nee joh gewoon doen:D
 
Originally posted by Scighera


das waar, kan ik even mijn cd-collectie uitbreiden

delete jouw vorige boodschap dan:D

vlug voordat iemand t gelezen heeft!!!

kom op!! schiet op:D
 
@ niels gedownload met verschillende programma's

@ riki ik wil alles delen geen probleem maar hoe? ik heb een lage upload dus dat gaat te lang duren. PM me maar als je een voorstel hebt.
 
en BOS hoe wil je dat doen? videos sturen vanuit de USA?? duur geintje..?
 
ik betaal niet toch?
ik kopieer alleen maar!
 
misschien heb ik het verkeerd begrepen. Maar als je videos opstuurt vanuit USA dan moet je toch hoge verzendkosten betalen? Of gaat het om sturen via i-net..?
 
Originally posted by Dom!nator

@ riki ik wil alles delen geen probleem maar hoe? ik heb een lage upload dus dat gaat te lang duren. PM me maar als je een voorstel hebt.

je kan soulseek downloaden @

www.slsk.org

dat is een prog net als napster. Als je dan je film bij shared files zet, kan iedereen ze zo bij je downen!
 
Rob bedankt voor de tip:)
 
rob dat snap ik :) ik heb wel slsk en vrijwel elk ander download programma. Punt is dat ik een lage upload speed heb van mijn cable provider. En verder download ik zelf vaak met programmas die verplichten dat je je upload gebruikt of anders wordt de download speed beperkt.

Verder wil ik op zich best wel wat branden en opsturen tegen vergoeding als mensen het echt graag willen hebben. Maar mijn tip is goed zoeken geduld hebben en zelf downloaden :)
 
Back
Naar boven