Fitness Seller

DVd/divx van mr. Olympia wedstrijden. Of trainingvids van de pros? Heeft iemand die? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Riki

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 apr 2003
Berichten
262
Waardering
0
Ik kocht vroeger elk jaar een tapeje, maar die knaap is weg, heeft iemand ze miscchien geript voor dvd-r of divx? Zoniet, is er behoefte aan?

Grtz
 
Kazaa is k*t, heeft niemand ze?
 
Welke films hebben jullie trouwens allemaal gevonden op kazaa?
 
Originally posted by Riki
Kazaa is k*t, heeft niemand ze?

Nix, ik gebruik dat niet, want het is meeste is rotzooi daar, mijn vraag staat nog steeds open.
 
Direct Connect, edonkey??
Anders wordt het FTPen maar ja ken jij een FTPer die into bodybuilding is?
 
Gisteren ff the unbelieveble van Ronnie zitten kijken. Jezus zeg... dat is echt niet meer normaal joh! Als je die kerel ff ziet deadliften met 800 pond.

Ik moet wel zeggen dat ik het maar een freak vond. Hij schreeuwd de hele tijd 'light weight, light weight wooooooooo' tot ergernis aan toe! En maar schreeuwen en doen voor elk setje. En dan die trainingsmaat r achter: 'yeah, hell yeah goddamnit! yeah, goddamn, wohooo yeah goddamnit!!!' Ghaha, ik moest wel ff stiekem grinneken. Maar het is en blijft gewoon machtig om daar die lopende kleerkast bezig te zien!!!

had'm trouwens gedownload met kazaa!
 
Ik heb de Mr.Olympia wedstrijden vanaf 1992 tot 2001 op mijn harde schijf staan!! Hebben jullie Visa? (voor de leden van het board stel ik mijn server open voor 15€ per film ipv de gebruikelijke 22€ per film!!).
 
Hey oli ik heb geen Visa maar wel Mastercard..... is dat een probleem.. als ik jou nu mijn address, creditcard nummer en verval datum geef door het hier te posten kan jij dan mij die link van jou site geven?
 
Wat dacht ie ervan als je ftp gewoon ff zou open knallen voor me?
 
Als jij of iemand anders een multisystem video recorder heeft kan ik wel een paar videos sturen.
 
Ik kan hem wel overtapen bestoldschool, ik zou het in ieder geval erg waarderen.

Grtz
 
Originally posted by Rob G
Gisteren ff the unbelieveble van Ronnie zitten kijken. Jezus zeg... dat is echt niet meer normaal joh! Als je die kerel ff ziet deadliften met 800 pond.

Ik moet wel zeggen dat ik het maar een freak vond. Hij schreeuwd de hele tijd 'light weight, light weight wooooooooo' tot ergernis aan toe! En maar schreeuwen en doen voor elk setje. En dan die trainingsmaat r achter: 'yeah, hell yeah goddamnit! yeah, goddamn, wohooo yeah goddamnit!!!' Ghaha, ik moest wel ff stiekem grinneken. Maar het is en blijft gewoon machtig om daar die lopende kleerkast bezig te zien!!!

had'm trouwens gedownload met kazaa!


LOL ja da viel me ookal op... LIGHT WEIGHT ! wooooooooo

:D

ik zou voor lul staan als ik zo deed @ gym..maja ik ben ook iets minder big :P

ik fok mezelf altijd beetje op. en me spotter ook welles (als ik een goeie spotter heb)
 
Dus je zou wel van een NTSC systeem over kunnen nemen naar PAL?
Ik zeg het maar bij voorbaat...

Welke video's wil je hebben dan?
 
Originally posted by frietbakker
Hey oli ik heb geen Visa maar wel Mastercard..... is dat een probleem.. als ik jou nu mijn address, creditcard nummer en verval datum geef door het hier te posten kan jij dan mij die link van jou site geven?


Jammer genoeg werk ik enkel met visa. Hierbij wil ik er ook nog eens bij vermelden dat je heel de maand april vanaf het moment dat je betaald hebt om 3 films te downloaden er gratis de volledige tekenfilmserie van de smurfen bovenop krijgt!!!!!
PROFITEER NU!!!
 
bestoldschool, das geen probleem, mr Olympia na 1998 indien mogelijk. Heb je ook een trainigsvideo met ken flex wheeler?

Grtz, pm anders ff, als je wilt kan ik ze daarna ook voor je digitaliseren en op dvd-r zetten.
 
Originally posted by Olimantado



Jammer genoeg werk ik enkel met visa. Hierbij wil ik er ook nog eens bij vermelden dat je heel de maand april vanaf het moment dat je betaald hebt om 3 films te downloaden er gratis de volledige tekenfilmserie van de smurfen bovenop krijgt!!!!!
PROFITEER NU!!!

en hoeveel kost alleen de smurfen?:D
 
Als volledige films heb ik:

* The Battle For The Olympia 1998
* Ronnie Coleman, the unbelievable
* Dorian Yates, Blood & Guts
* Arnold, Pumping Iron
* The Battle For The Olympia 2000
* The Battle For The Olympia 2002
* Flex Wheeler video
 
Originally posted by Dom!nator
Als volledige films heb ik:

* The Battle For The Olympia 1998
* Ronnie Coleman, the unbelievable
* Dorian Yates, Blood & Guts
* Arnold, Pumping Iron
* The Battle For The Olympia 2000
* The Battle For The Olympia 2002
* Flex Wheeler video

hoe kom je eraan?
 
Back
Naar boven