Fitness Seller

DVD +R gebrand...en werkt niet op een alleskunnende player

Bezoekers in dit topic

IK heb .avi/divx.mpeg to DVD dat schijnt ook wel goed te zijn alleen kan ik dat pas gebruiken als ik zelf een dvd brander heb. Ik laat het nu doen door iemand die er best in thuis is...zegt ie...
 
volgens mij ligt het aan de versie xbox die ik heb. ik heb de eerste die uitkwam die heeft een verouderde dvd speler :cool: maar ben aan het sparen voor een goede dvd recorder met schijfje
 
DBC01 zei:
IK heb .avi/divx.mpeg to DVD dat schijnt ook wel goed te zijn alleen kan ik dat pas gebruiken als ik zelf een dvd brander heb. Ik laat het nu doen door iemand die er best in thuis is...zegt ie...

:D

Hmmz ok ken dat programma niet, maar het zal wel goed zijn :)
 
Wat is "alleskunner"? Ondersteunt dat ding mpeg4 dan?

En zijn de codec's up to date?
 
Nee met allekunner wil ik alleen zeggen DVD-R en +R.

Ik heb een MPEG 4 ding gehad eerder.
 
Merten zei:
volgens mij ligt het aan de versie xbox die ik heb. ik heb de eerste die uitkwam die heeft een verouderde dvd speler :cool: maar ben aan het sparen voor een goede dvd recorder met schijfje


Je kunt hem zelf tweaken. Je dvd-speler pakt dan alles.

Ik heb laatst iets gedownload waar dat precies in wordt beschreven. Helaas heeft het bestand een grootte van bijna 100 MB.

Maar ik denk dat je op de website ook wel kunt vinden hoe het werkt. (of gewoon Google gebruiken) ; De website is: [Link niet meer beschikbaar]

En anders kun je het nog altijd vragen op www.xbox-info.nl (en dan het forum)
 
Back
Naar boven