MuscleMeat

dvd ripper (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alien

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 jun 2003
Berichten
3.081
Waardering
10
ik merk dat ik geen dvd kopieer software eb staan op mijn laptop...

welk programa (+link) is aan te raden?

ik heb dvd decrypter al gehad, vond ik niet goed, je moet nog een shrinken
dvdxcopy platinum dat was ok

Meestal duurde een dvd rippen ongeveer een uur, dan 10min branden met nero;

Dus ik heb een snel programa nodig waarmee ik dvds kan kopieren.
 
Probeer Alcohol 120% of DVD Shrink;)
 
DVD fab Platinum ... ript werkelijk alles met één muisklik
 
dvd shrink is gemakkelijk sluit zelfs je pc af daarna als je dat wilt voor al je gaat trainen ondertussen en als je nero hebt brandt die de dvd ook nog eens voor jou alles in te stellen door uzelf
 
dvd shrink is gemakkelijk sluit zelfs je pc af daarna als je dat wilt voor al je gaat trainen ondertussen en als je nero hebt brandt die de dvd ook nog eens voor jou alles in te stellen door uzelf

True ... maar dvd shrink kopieert lang niet alles.
Bijvoorbeeld: Disney dvd's en alles met Sony beveiliging heeft shrink problemen mee.
 
True ... maar dvd shrink kopieert lang niet alles.
Bijvoorbeeld: Disney dvd's en alles met Sony beveiliging heeft shrink problemen mee.[/quot
als hij niet weg kan met de beveiliging dan gebruik ik eerst even dvd decrypter die kan dat meestal wel nog geen problemen ondervonden dan
 
[
als hij niet weg kan met de beveiliging dan gebruik ik eerst even dvd decrypter die kan dat meestal wel nog geen problemen ondervonden dan

Same here ;)
Maar dan ben ik nog al films tegengekomen die niet willen. En dan bied DVD fab dus wel redding.
 
heb dvdfab gekozen, dvdshrink kon het niet, dvd decrypter had ik net geuninstalled

eerst dvddecrypter dan dvdshrink vind ik belachelijk, duurt uren imo

dvdfab deed het goed (film = ratatouille) vanavond eens zien of het ook werkt op de dvdspeler :D
 
Back
Naar boven