MuscleMeat

DVD SPELER REGIO VRIJ maken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
1.580
Waardering
0
Iemand hier verstand van?

Het betreft een technika dvd 1020 dvd speler

Tijdje terug bij een actie van de megapool gekregen...

Zou je hier ook divxen enz op kunnen afspelen dan?
 
`hmm, zijn ze dat nog niet automatisch dan ik heb mij dvd-speler een keer meegenomen naar almeren en den bosch en in beide plaatsen deden ze het ook gewoon.
 
Originally posted by patrick1984
`hmm, zijn ze dat nog niet automatisch dan ik heb mij dvd-speler een keer meegenomen naar almeren en den bosch en in beide plaatsen deden ze het ook gewoon.

:( :o

flauwe grap
 
Heb er géén verstand van, maar op het internet zouden er toch wel wat codes voor te vinden moeten zijn, om hem regio vrij te maken.

ciao
 
Misschien is deze wat voor jou:

[Link niet meer beschikbaar]
 
danku ik heb hem nu regio vrij gekregen..

maar ik schijn vcd te kunnen afspelen maar hoe zit dat precies?

want avi films enz doen he tniet?
 
Misschien heb je hier wat aan:

[Link niet meer beschikbaar]
 
wat is dat regio vrij maken ?
Btw wat voor dvd setje heb je ?
Ik draai altijd dvd''s op mijn broer zn dvd setje die is echt fantastisch,nog nooit ergens problemen mee gehad seround speakers, 500 watt totaal d8 ik :D , koste ook wel een pak dikke flappen trouwens :D

gr rob
 
Meestal als je een dvd speler koopt in de winkel is hij regio locked, dus dan kan je alleen europese dvd's afspelen en niet amerikaanse bv, als je het regio vrij maakt kan je alle dvd's kijken.

Maar heb zelf nooit een dvd speler regio vrij gemaakt, omdat ik ze meestal al regio vrij koop.

Ik zou kijken bij de wat onbekendere merken, sommige zijn echt HEEL erg goed! maar je moet je beetje naar de specs enzo kijken.
 
Sommigen zijn softwarematig dwz dmv van een code regio-vrij te maken en anderen zijn weer hardwarematig wat dus betekent dat je je spelertje open moet schroeven. Dat laatste was jammergenoeg het geval bij mijn Panasonic...
 
Back
Naar boven