Fitness Seller

Dvd-tip!!!:d (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wackonielsie

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2005
Berichten
4.953
Waardering
9
Lengte
1m87
Massa
125kg
Vetpercentage
22%
Mensen ik heb eindelijk eens een DVD van strongman kunnen bestellen via de music store!!:D
wie kan me wat meer titels geven van Strongman dvd's?

ikzelf heb Strongman the worlds greatest strongman athletes gekocht voor 13 eurie:D.. met Vyrastiuk,Jarno,Ortmayer etc etc 13 afleveringen 2 dvd..

goede tip toch?
 
misschien kunnen de bekende sterkste mannen van dit forum voor een leuke prijs aan strongman dvds helpen ...misschien hebben ze hun eigen dvd?

die dvd die je zegt zal ik ook eens voor kijken :)
 
Ik geef je ook een goede tip als ik zeg dat je hem kan uploaden. :D
 
haha lukt nie hier.. mijn eigen pc heeft virus:P.. en deze laptop is te traag:P:P

@ the sterkste mannen hier
Post je tips en dvds;)
 
Mensen ik heb eindelijk eens een DVD van strongman kunnen bestellen via de music store!!:D
wie kan me wat meer titels geven van Strongman dvd's?

ikzelf heb Strongman the worlds greatest strongman athletes gekocht voor 13 eurie:D.. met Vyrastiuk,Jarno,Ortmayer etc etc 13 afleveringen 2 dvd..

goede tip toch?

Als je een kopie ervan voor mij maakt heb ik nog wel een aantal leuke DVD's met sterkste man afleveringen. Ik heb de NL afleveringen van ca 1998 tot heden en nog enkele internationale wedstrijden op DVD.
 
Als je een kopie ervan voor mij maakt heb ik nog wel een aantal leuke DVD's met sterkste man afleveringen. Ik heb de NL afleveringen van ca 1998 tot heden en nog enkele internationale wedstrijden op DVD.

Das een mooie collectie.
Ik nam ze vroeger allemaal op videoband(VHS), maar bij het meerendeel is helaas al wat anders overheen gespoeld (GTST..oa....*zucht*..... vrouwen)...:mad:
 
Als je een kopie ervan voor mij maakt heb ik nog wel een aantal leuke DVD's met sterkste man afleveringen. Ik heb de NL afleveringen van ca 1998 tot heden en nog enkele internationale wedstrijden op DVD.

is goed;)..
ik meld je wel ff als ie klaar is Doetze
 
Magnus Samuelsson - Swedish Power
Magnus Samuelsson - World´s Strongest Arms
Svend Karlsen - Viking Power
Jouko Ahola - World´s Strongest Man
Mariusz Pudzianowski - Dominator
 
Bij Music Store moet je zelf je dvd's ophalen, kunnen ze niet thuis gebracht worden?
 
Jon pall sigmarsson- Larger than life..
 
Magnus Samuelsson - Swedish Power
Magnus Samuelsson - World´s Strongest Arms
Svend Karlsen - Viking Power
Jouko Ahola - World´s Strongest Man
Mariusz Pudzianowski - Dominator

zijn niet te krijgen bij de meeste zaken;)
maar toch bedankt:D
ik zal eens proberen of t lukt want hij red de meeste aparte films wel;)
 
heeft iemand enig idee hoe ik aan de dvd larger than life kan komen ??
 
via Jan Haaring had ik m toen gekocht:)
 
ja dat kwam ik tegen via google.. maar dat was januari begin dit jaar... maar zal hem us ene pmétje sturen of die nog examplaren heeft
 
ik wil die van pudzianowski offcourse
 
Back
Naar boven