AndroidHealthClinic

DVD van Ronnie

  • Topic starter Mugje
  • Startdatum
  • Reacties 70
  • Weergaven 4K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Moen zei:
Ik volg ff niet :)
Is onze 'internet-versie' dan ingekort of is er gewoon een MiG 2 nu ?

De 'internet-versie' heeft blijkbaar de extra's niet, ze rippen alleen de hoofdfilm niet de eventuele intervieuws, trailers, promo's enz.
 
deadmanwalkin zei:
De 'internet-versie' heeft blijkbaar de extra's niet, ze rippen alleen de hoofdfilm niet de eventuele intervieuws, trailers, promo's enz.

Bij deze versie: Ronnie.Coleman.-.The.Cost.of.Redemption-(Xvid-DVDrip)-[RtB]

iig. niet
 
deadmanwalkin zei:
De 'internet-versie' heeft blijkbaar de extra's niet, ze rippen alleen de hoofdfilm niet de eventuele intervieuws, trailers, promo's enz.

Maar dan zijn er dus 110 minuten extra's op de originele ?
Vaag wel :)
 
Moen zei:
Maar dan zijn er dus 110 minuten extra's op de originele ?
Vaag wel :)

idd...en als je kijkt die dvd kost bij die site van harry 35€ + 4€ verzendkosten. Ben je 40€ kwijt voor alleen die extra's erbij te hebben :eek:
 
maar hij is wel orgineel :eek:
 
er staat 1 keer heel de film op de dvd mig met supermarkt enzo en er staat nog een film op met alleen de training dus zonder supermarkt ( maar is wel dezelfde training) en nog wat extra s maar dat is niet veel bijzonders.

groeten bigboy25.
 
bigboy25 zei:
en nog wat extra s maar dat is niet veel bijzonders.
Dat vind ik juist het leukst, meestal geven die extra's juist karakter aan een persoon om dat je ze bv. thuis ziet of op reis...dat soort dingen zijn juist extra leuk eraan. Dat miste ik bv bij die dvd van Dennis James Back to Basics.
 
HEheh doet me denken aan de video van marcus ruhl terwijl hij in die supermarkt loopt. Je ziet de mensen letterlijk met een open bek staren :D

Ok als wij amateurs over straat lopen met een strak shirt zie je ook wel behoorlijk wat mensen gluren.. maar niet op die manier :D
 
Dat vind ik juist het leukst, meestal geven die extra's juist karakter aan een persoon om dat je ze bv. thuis ziet of op reis...dat soort dingen zijn juist extra leuk eraan. Dat miste ik bv bij die dvd van Dennis James Back to Basics.

En die trainer dan, die probeerd met z'n ogen de stang op te tillen als dennis aan het benchen is. :D
 
Silva zei:
En die trainer dan, die probeerd met z'n ogen de stang op te tillen als dennis aan het benchen is. :D
haha idd hij heeft een fanatieke coach :D
 
Back
Naar boven