Fitness Seller

Dymetadrine Xtreme

Bezoekers in dit topic

Dimo

Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Uhhhmmmmm...ik weet niet of ik het nu op de juiste plaats post, maar we doen t op goed geluk!!

Nou ik ben al zo'n beetje het hele internet aan t omploegen om weer aan m'n vertrouwde stackers te komen.
Namelijk AST Dymetadrine Xtreme 100 caps

Ik heb hier al 3 of 4 potten van gehad, maar wat blijkt nu ze zijn nergens meer te krijgen (tenminste dat wordt mij verteld).

Nu probeer ik dus via deze weg aan informatie te komen en misschien dat jullie er ook nog voor kunnen zorgen dat ik mijn stackers weer krijg.

Het betreft dus 1 of 2 potten Dymetadrine Xtreme van AST

Ik zal link naar deze Tread dus ook doormailen naar robin @dutchbodybuilding.com

Hoop maar dat t lukt

Groeten Dominique

Klopt, alle middelen met dergelijke ingredienten (ma-huang / efedra) zijn uit de handel genomen in de VS. Dus helaas...maar dit soort producten zijn gewoonweg niet meer verkrijgbaar. Als je geluk hebt is er ergens misschien nog een linkmiegel die een partij toch nog probeert te verkopen, maar de kans is klein. Wij hebben momenteel zelf nog Xenadrine RFA-1 en Inferno (inferno is ongeveer 2x zo sterk gedoseerd als Xenadrine RFA-1).

Inferno van Interactive Nutrition?

Wat mot dat gaan kosten.....of komt dat op die nieuw prijslijst die toch zeker voor 5 december online gaat? Sinterklaas moet toch weten wat ie ongeveer kwijt is aan me op pakjesavond :thumbs:

Die prijs zal rond de 30 euro liggen. Hoeveel het exact is moet ik nog bekijken. En of dit voor 5 december bekend is... ik twijfel eraan. Maar als je alvast wat prijzen wilt weten kan je natuurlijk altijd mailen. :)

Terug
Naar boven