Fitness Seller

e*edrine AND aanto* (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
6.844
Waardering
25
dat heb ik net gebruikt (evenals e*edrine AND (urine OR blood) ) en ik kreeg niets ...

Vraag is dus: hoe lang is efedrine (of met ph) nog aantoonbaar.
Ik hoorde net dat het gebruik ervan in Frankrijk strafbaar is , ongeacht de toepassing.
Grappig (of niet).. ik heb het 1x eerder gebruikt (1 pilletje) en dat was dus uitgerekend tijdens Parijs-Amsterdam-Nonstop..

Nu dus alleen voor dieet-doeleinden, tenminste, ik zit er over te denken..

Overigens las ik een heel lang verhaal waarin gezegd werd dat vrouwen meer baat zouden kunnen hebben bij yohimbine.
Is dat wel toegelaten??? En zo ja... hoe kom je daar dan weer aan.. (of is J-Tech ook hier weer de steun en toeverlaat???)

Espi, die geen korte vragen kan stellen
 
Vind zelf prijs kwaliteit van stack 2 erg goed.

Verder als top producten wil hebben kan xenadrine nemen.

Verder zou ik snel zijn want vanaf januari gaat de doses weer omlaag.
 
Waar is het te koop? Is Xenadrine niet in de vrije handel.. ik zie veel afvalprodukten bij de lokale reformzaak en dacht dat het troep was en heb het daarom nooit gekocht.
Is het in Duitsland makkelijker te krijgen? Ik zou het tijdens mijn weekje daar kunnen kopen..
 
Xenadrine is dus ook hier in de shop verkrijgbaar. (wat niet he :D)
Yohimbine niet. Dit mag zoiezo in europa niet meer verkocht worden, en naar vertellen is het ook in de VS alleen nog maar op recept (legaal) te verkrijgen.
Hoe lang efedrine in je bloed terug te vinden is durf ik uit het blote hoofd niet te zeggen (niet zo gek lang dacht ik). Moet je even aan Jerry vragen (ook hier op het board), die kan je er vast antwoord op geven.
 
Als veiligheidsmarge voor ephedrine zou ik drie dagen zeggen, hoewel het normaal gezien op een dagje niet meer kan opgespoord worden. Als je veel beweging hebt en veel zweet kan ephedrine zelfs al na een viertal uur niet meer worden opgespoord, maar dit is wel zeer riskant.
Wat yohimbe betreft, zuivere yohimbine is in amerika niet meer verkrijgbaar, yohimbe bark echter wel. Sommige Amerikaanse vetverbranders bevatten nog wel een kleine dosis yohimbine, maar dan in combinatie met andere ingrediënten zoals ephedrine, koffeïne,... zoals Thermonol van Gen en MD6 van Biotest.
 
Maar ik heb net gelezen dat je het niet mag combineren met andere middelen: zie
http://www.personalhealthzone.com/yohimbe.html

Yohimbe can be toxic and should be avoided. The effective dose is very close to the toxic dose. Self-medication is strongly discouraged because of its side effects. Yohimbine from yohimbe bark can produce significant side effects even in moderate to small amounts, especially if taken over a long period of time.

May induce excessive adrenal or sympathetic nerve stimulation, anxiety, panic attacks, high blood pressure, increased heart rate, irritability, headache, nausea, skin flushing, sweating, dizziness, frequent urination, water retention, rise in body temperature, and hyperactivity, weakness, paralysis, gastrointestinal problems, hallucinations, psychosis and even death.


DEATH... slik!

Yohimbe should not be used by people who are taking drugs - especially tranquilizers, anti-depressants, sedatives, caffeine, amphetamines, antihistamines or narcotics - or significant amounts of alcohol.

Anyone with a heart condition, kidney disease, diabetes, glaucoma, abnormal blood pressure, irregular blood sugar, psychological disorders, or history of gastric or duodenal ulcers should avoid this herb.

Advise your health care practitioner before taking any yohimbe-containing product if you are taking cardiac or psychiatric medication

Yohimbe is also a short term MAO (monoamine oxidase) inhibitor and should be used with caution, especially if you have high blood pressure. Being an MAO inhibitor, yohimbe should not be taken with any food or drink that contain high amounts of tyramine (all wines, beer and ale; cheese, products made with large amount of yeast, salami, sausage, bologna, pepperoni, pickled herring, meat extracts, chicken liver, salted dried fish, avocado, tomato, green bean pods, eggplant, Italian broad beans, banana, red plums, oranges, figs, raisins, soy sauce, bouillon cubes, soya, stored beef) and particularly not with the amino acids tyrosine or phenylalanine. A rise in blood pressure can result from the body not being able to remove the tyramines from these foods.

It's generally of no value when impotency stems from organic nerve troubles.


Eh, ik pas maar ff.. ik hoef nog niet dood = een van de neveneffecten er van.
 
Laatst bewerkt:
Klopt... en uiteraard heb je dat niet zo snel in 'mini dosis'... maar riskant zal het wel blijven.
 
Back
Naar boven