XXL Nutrition

Earthlings

Users who are viewing this thread

houston

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
24 jun 2005
Lengte
2m29
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
Pure sadisten.:(

Trouwens wel een aardige site. was er al bekend mee.

boforli

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
17 mei 2006
staan wel interessante dingen op geloof ik ,morgen ga ik deze site eens tegoei bekijken...

jeffreyl

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 mrt 2007
ik klik op adhd en ritalin verandert je persoonlijkheid ?:eek:???:( ik slik die troep al toen ik een jaar of 13 was.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Prima site, trouwens ik zie nu pas dat de man ook een anti bakker site heeft opgezet: anti bakker dieet :D :thumbup:

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jun 2005
Gezond leven = freak ?

Regelmatig heb ik contact met mensen die ook bewuster zijn gaan leven en voor natuurlijke voeding kiezen ipv toe tegeven aan verslavende voeding zoals frisdrank, alcohol, koffie, fastfood, industrie voer, chips. We leven echter in
een vreemde wereld, want zodra je gezond wilt leven dan ben je voor de
omgeving een soort freak.
Dus als gezond willen leven afwijkend is van de norm is dan snap je ook gelijk waarom er zo veel mensen ziek worden. Recent ben ik voor een TV programma (Rondom 10) gevraagd maar heb ik vriendelijk afgeslagen omdat mensen die bewust willen leven als een soort fanaten worden afgeschilderd en een discussie moeten gaan voeren met gestressde rokers, bourgondiërs en alcoholisten die vinden dat hun gedrag echt van het leven genieten is. Zonde van mijn tijd, ik steek liever mijn energie in de mensen die wat willen leren dan in mensen die hun lichaam systematisch slopen. Dood gaan we toch was hun motto, maar tot die tijd vindt ik de kwaliteit van leven toch wel wat belangrijker dan drank, sigaretten of fastfood. Kan prima zonder en kan heel goed genieten van lekkere zalm, verse noten, verse ananas, aardbeien, goede soepen en een lekker eitje

:thumbup:

gallius

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2005
Lengte
1m88
Massa
101kg
ik klik op adhd en ritalin verandert je persoonlijkheid ?:eek:???:( ik slik die troep al toen ik een jaar of 13 was.

niet te ernstig nemen allemaal, ik neem het ook wel tijdens examenperiodes, indien niet in overmaat kan het niet zoveel kwaad.
Jij bent het natuurlijk wel al vanop jonge leeftijd beginnen gebruiken...

jeffreyl

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 mrt 2007
jah, en dat is niet eens mijn schuld. moest van mijn ouders en als klein kind doe je dat helaas..maar goed, mijn ouders wisten ook niet beter, psychiaters kunnen goed lullen. maar ik gebruik het echt elke dag. 3x2 pillen. wanneer ik dit niet neem, neem ik wel ander soort drugs en kan je me net zo goed niet naar school laten gaan.

CoD

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
12 jan 2005
jah, en dat is niet eens mijn schuld. moest van mijn ouders en als klein kind doe je dat helaas..maar goed, mijn ouders wisten ook niet beter, psychiaters kunnen goed lullen. maar ik gebruik het echt elke dag. 3x2 pillen. wanneer ik dit niet neem, neem ik wel ander soort drugs en kan je me net zo goed niet naar school laten gaan.

M'n oudste zoon was ook behoorlijk druk op school. We hebben een paar maanden geleden wat testen gedaan, en afgelopen week hebben we te horen gekregen dat ie ADHD heeft. (dit hadden wij niet verwacht, omdat wij dit gedrag niet herkennen. Thuis is ie heel vaak gewoon rustig, maar op school heeft ie gewoon last van de prikkels)

We zijn eigenlijk tegen medicatie, maar we zijn het wel aan het overwegen. Hiervoor zijn eigenlijk twee redenen. Als zijn gedrag niet verbeterd op school dan kan dit in de toekomst problemen opleveren, m.a.w. hij zou misschien van school moeten. En de tweede reden is dat hij door de ADHD problemen zou kunnen krijgen met leren. (Ze hebben zijn intelligentie getest en die was ruim boven het gemiddelde. Alleen heeft hij door de ADHD problemen met concentreren. (m.a.w. hij houdt zijn concentratie alleen vast als ie ergens echt geïnteresseerd in is))

Binnenkort krijgen we meer informatie hierover. Ben echt benieuwd.

Als ik lees dat jij sowieso een vervanging wilt twijfel ik nog harder...

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
12 mei 2003
erg educatieve film, in principe zou dit verplichte kost moeten zijn op school. Verder maakt deze film nog eens pijnlijk duidelijk dat we al ver over de limiet zitten op het vlak van bevolking. Vraag naar goedkope dierlijke producten stijgt explosief samen met de bevolkingsgroei en levensstandaard in de derde wereldlanden. Miss het ideale moment om geboortebeperking op te leggen...

jeffreyl

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 mrt 2007
@cod: dat is dus precies de reden dat ik die troep ook moest gaan slikken. anders hield ik het echt niet vol op school. ik kan me ook alleen maar concentreren wanneer ik iets boeiends vind. maar met ritalin kan je concentreren en neem je meer informatie op. als ik niet kan concentreren ga ik veel ouwehoeren en wat om me heen kijken waardoor ik mezelf echt alleen maar in de problemen breng. wat ik van ritalin merk is dat je echt enorm geconcentreerd word, soms best depressief, ik ben nooit sociaal wanneer ik ritalin op heb en dat vind ik dus de ergste bijwerking, je kan veel moeilijker in slaap komen terwijl ik al van kleins af aan slaapproblemen heb, en zo kan ik nog een paar punten op noemen. het lastige vind ik altijd dat wanneer het is uigewerkt. je bent dan nog drukker, ongeconcentreerder, veel impulsiever en je krijgt zin in iets wat je hoofd rustig maakt. wanneer je uitgaat, en dat is 's avonds, dan krijg jij je adhd nog erger terug waardoor de verleidingen naar drugs/alcohol nog groter worden. ik ben zelf ook altijd harstikke rustig maar kan ook wel druk zijn. ik ben heel druk van binnen. qua gedachtenstroom. nou als je nog iets wilt weten moet je me een pm sturen. het is en blijft een lastige keuze maar het is dit of negatieve dingen in je toekomst.

Enzyme

Zwalgertozer
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
11 jan 2007
Ik gebruik Concerta en heb al die bijwerkingen niet (had ik vroeger met ritalin trouwens ook niet)....maar gebruik het ook een heel wat jaren kan best mee spelen.

CoD

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
12 jan 2005
@cod: dat is dus precies de reden dat ik die troep ook moest gaan slikken. anders hield ik het echt niet vol op school. ik kan me ook alleen maar concentreren wanneer ik iets boeiends vind. maar met ritalin kan je concentreren en neem je meer informatie op. als ik niet kan concentreren ga ik veel ouwehoeren en wat om me heen kijken waardoor ik mezelf echt alleen maar in de problemen breng. wat ik van ritalin merk is dat je echt enorm geconcentreerd word, soms best depressief, ik ben nooit sociaal wanneer ik ritalin op heb en dat vind ik dus de ergste bijwerking, je kan veel moeilijker in slaap komen terwijl ik al van kleins af aan slaapproblemen heb, en zo kan ik nog een paar punten op noemen. het lastige vind ik altijd dat wanneer het is uigewerkt. je bent dan nog drukker, ongeconcentreerder, veel impulsiever en je krijgt zin in iets wat je hoofd rustig maakt. wanneer je uitgaat, en dat is 's avonds, dan krijg jij je adhd nog erger terug waardoor de verleidingen naar drugs/alcohol nog groter worden. ik ben zelf ook altijd harstikke rustig maar kan ook wel druk zijn. ik ben heel druk van binnen. qua gedachtenstroom. nou als je nog iets wilt weten moet je me een pm sturen. het is en blijft een lastige keuze maar het is dit of negatieve dingen in je toekomst.

M'n zoontje wordt volgende maand zes, dus drugs/drank zijn nog lang niet aan de orde. Dat van dat sociaal zijn zal toch ook wel een gedeelte aan jezelf liggen ? Mijn zoontje is heel erg sociaal. Hij legt zonder problemen contacten, en is ook heel snel erg geliefd.

Dat met het geen medicatie krijgen en dan 'gek' worden is mij wel bekend. Een vriend van me had vroeger ook ADHD en kreeg hier medicatie voor. Als ie zijn medicatie niet had gehad dan kon ie echt over zijn toeren heengaan. Dit is ook een reden waarom ik huiverig ben tegenover medicatie. Ook weet ik niet hoe gezond dit voor hem zal zijn. (lever/hersenen/hart/??)

Maar voor bovenstaande krijgen we nog een gesprek bij de psychiater. Ik had op de site van de openingspost ook iets gevonden over een dieet tegen ADHD. Daar ga ik nog eens meer informatie over opzoeken, en uiteraard voorleggen bij de psychiater. Dat heeft eerder m'n voorkeur, indien het echt zou helpen.

Hoe dan ook moeten we een oplossing gaan zoeken. Als we er niks aan doen kan dit grote gevolgen hebben voor zijn toekomst. (als zijn schoolprestaties eronder lijden heeft dit uiteraard gevolgen voor zijn toekomst, idem als ie van school moet)

JvR90

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
1 mrt 2007
Lengte
1m90
Massa
90kg
Bedankt voor deze site! Heel interessant allemaal. Ik ben nu dat filmpje van dat dierenleed aan het kijken. Echt sick wat sommige mensen doen. Ik snap echt niet dat je een levende hond in een vuilnis wagen kan gooien, of de strot van een levend dier kan opensnijden. This echt allemaal erg wat in dat filmpje gebeurt.

zal het in Nederland ook allemaal zo erg zijn?

EDIT: GVD ik stop maar met kijken, echt te erg die beelden van dat slachten. Echt onmenselijk, hoe kan je zo iets doen man.

Laatst bewerkt:

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
12 mei 2003
EDIT: GVD ik stop maar met kijken, echt te erg die beelden van dat slachten. Echt onmenselijk, hoe kan je zo iets doen man.

Die handelingen zeggen in principe weinig over de mensen die de "wandaden" uitvoeren. Het probleem is dat het hele slachtgebeuren enkel vanuit praktische kant wordt bekeken: "Hoe verander ik dit beest zo snel mogelijk in een eindproduct?". Het feit dat "dit beest" gevoelens heeft wordt dan al snel over het hoofd gezien.
Maar in het filmpje zie je ook mensen die duidelijk vertier hebben in het bewust toedienen van lijden aan dieren en dat is gewoon het laagste schorum van deze planeet.

bear

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 mei 2005
wow wat een informatie!!!! iedereen zou dit moeten lezen! ben weer verder lezen!

Naar boven