AndroidHealthClinic

EAS creatine uitslag! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dutchgirl

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
280
Waardering
1
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje voor een vriend van mij.
Een vriend van mij heeft uitslag gekregen van EAS creatine aarbei wat kan je hier aan doen? Het zijn rode bobbels op zijn wangen, linker wang heeft meer bobbels dan rechter kant, beetje onder zijn ogen.
Hij heeft er nu ongeveer een maand last, maar het jeukt niet en zijn ook geen puisten. Hij is nu twee weken gestopt met creatine.
Hij is in 8 weken tijd 7 kilo aangekomen.

Zijn er middelen om de bobbels te laten verdwijnen?


groetjes Dutchgirl :)
 
ja, stoppen met de crea. waarschijnlijk zitten er stoffen in die pot waar hij allergisch voor is.
 
Aardbei? Ik denk de kleur- geur- en smaakstoffen! Ik denk niet dat het de creatine zelf is..

suc6
 
Kale,

Hij is al twee weken gestopt.

----------------------------------------------------------------------
Dr wolf,

Dat dacht hij zelf ook.

---------------------------------------------------------------------------
 
Wat voor creatine is dat ? Want EAS zijn pure creatine heeft helemaal geen smaak.
 
Zwier,

EAS phosphagen HP smaak aardbei.
 
toevoegingen dus.

Gewoon vanaf heden pure creatine kopen. Innemen met veel water. Doorlopend over de dag ook veel water tot je nemen. 3 a 4 liter. Meestal wil een vochttekort rare dingen doen met je huid icm creatine.
 
Thanks voor de tip, ik geef het door!

Originally posted by Ilya
toevoegingen dus.

Gewoon vanaf heden pure creatine kopen. Innemen met veel water. Doorlopend over de dag ook veel water tot je nemen. 3 a 4 liter. Meestal wil een vochttekort rare dingen doen met je huid icm creatine.
 
Originally posted by Ilya
toevoegingen dus.

Kan...kan ook een allergische reactie voor de creatine zelf zijn...of een (te) hoge dosering.
 
Ik weet het niet, maar hij zei dat hij nog nooit eerder uitslag had gehad.
 
aardbeien creatine?? ze verzinnen ook van alles
 
me need chocolade :P haha weet niet wat het is maar krijg zelf steeds meer puisten van de creatine als ik het gebruik alleen meer op mijn rug stop ik er mee is het ook zo weer weg



***LIVE GOOS ON***
 
Aardbeien zijn volgens mij de grootste allergiebron die er is. Iedereen met een allergie heeft wel een aardbeienallergie. Dus als er echte aardbeienextracten in zitten lijkt de oorzaak me duidelijk!
 
Hij zou ook een andere smaak kunnen proberen als hij het spul toch graag wil gebruiken. Ik heb zelf ook wel eens last van allergische reacties gehad bij aardbeien(smaak), daar zou het aan kunnen liggen.
 
Kan idd aan aardbei-stof liggen. Laat em pure crea proberen.
 
Ja hij zei zelf ook dat hij de volgende keer pure creatine gaat proberen.

Thanks voor de tips!
 
Back
Naar boven