MuscleMeat

EAS No Aspertame!

Bezoekers in dit topic

rubenstein

Novice
20 jaar lid
Lid geworden
7 mrt 2003
Berichten
18
Waardering
0
Hoi,

Weet iemand waar je in Nederland EAS whey proteine zonder Aspertame kan kopen?

groetjes
 
Laatst bewerkt:
Wat is je motivatie om zonder aspartaam te willen???
 
aspartaam is toch een zoetstof??
 
Hoi,

Omdat Aspertaam niet zo best is voor de gezondheid!

de groeten
 
Ja daar is idd wel wat over gezegd geweest, eerlijk gezegd denk ik niet dat af en toe een shake veel schade zal aanrichten aan je gezondheid.
Maar je moet zoeken naar producten met stevia, ze zijn er maar zeldzaam.
 
Ik gebruik het niet af en toe ik gebruik het 2 keer per dag 5 dagen in de week! Plus dat ik denk dat 1 keer al te veel is, maar goed dat is mijn visie.
Wel vind ik het vreemd dat je het hier in Nederland waarschijnlijk niet kan kopen terwijl het in de States wel verkrijgbaar is.

een groet
 
Jammer... ErEf en ik zijn hier al eerder mee bezig geweest. Hij heeft dit toen laten checken, en het blijkt dat om maar een voorbeeld te noemen, de hoeveelheod van een hele fles frisdrank (aspartaam gezoet), net zo giftig is als een druppeltje jenever. Til hier gewoon niet te zwaar aan...
 
Ik drink alleen maar water en rooibosthee ;-)
Het zit niet alleen in lightfrisdranken.
Kijk maar eens op www.aspartaam.nl.
Daar kan je overigens ook een lijst vinden met bijna alle producten die aspertaam bevatten.
Ze hebben mij daar mee overtuigt.

een groet
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik ook weinig aspartaam. Schadelijk of niet, de voordelen zie ik er sowieso niet van(op de smaak na dan).
 
Originally posted by Robin


daarvoor wordt het toch toegepast...

Smaak en bodybuilding gaan niet samen :D
Tonijn met lijnzaadolie vind ik zelfs lekker:eek:
 
Voor mij mag die aspartaam eruit! Smaak? Met 50-75 gram dextrose in je whey shake hoef ik echt geen zoetstof erbij!
En anders drink ik nooit whey shakes..toch zinloos dan.
 
:rolleyes: Waar gaat dit nog over??? Het ging om het feit dat het misschien alleen nuttig zou zijn voor de smaak, en het verder geen toegevoegde waarde heeft. En waar wordt aspartaam in de regel voor gebruikt? Jawel...smaak :p
 
Back
Naar boven